Cumu fattu un zitellu ubbidienti

U vostru figliolu ti piace à cuntradite u cuntradisce in tuttu? Ùn vole micca di manghjà, finiscenu d'ùn sente, quandu avete dumandatu à pusà i ghjoculi in u locu è, cum'è per spite, cumencia per spargugliaraghju a stanza? Sò stati midgeti, ùn capisce micca ciò chì hà successu à u vostru picciriddu, perchè stu figliolu ubbidienti si mette parechje prestu un murano di disubbidenza? Avete sunnariatu cumu per fà un zitellu ubbidienti? Allora stu articulu hè per voi.

Ùn preoccuvate, u vostru zitellu ùn diventa un picculu tirannu. Ciò chì succíteva, hè una etapa naturali di u sviluppu di u zitellu. Simply the child starts to become more aware of the phenomenon of their individuality, their own "I". E a megli manera di dimustrà ch'ella hè disubbidenza.

Cumu pudè fà u zitellu ubbidienti?

Utilizà u cunsigliu di specialisti nantu à u cumpurtamentu umanu. Prima, hai bisognu di verificà chì u zitellu sà ciò chì sò i limiti di u cumpurtamentu permettenu. Sottarmente, ùn hè micca putente di crià un zitellu ubbidienti. Utilizate ogni chance di ripetite ciò chì puderete è ùn pò micca fà. Spiega li règuli chì esistinu in a vostra famiglia. Indirizzu u zitellu in una lingua simplificante è cumprendi.

Malgradu a manifestazione ovvia è a disubbidenza, i zitelli à questa età sò in una bisognu di e struzzioni brevi è cumprendi. Ancu s'ellu prima u zitellu averà bisognu di sapè chì duverà esse di ellu per ùn cumprendi micca questi richiesti. Hè per quessa hè impurtante ùn "dà risicatu", in u tempu avarà da esse utilizatu per obeyer.

Ùn àbbia paura chì u zitellu li vinarà cum'è un nemicu

Se u zitellu ùn sia statu disubbidientu per un bellu pezzu, unu deve pinzari a ragiune di stu cumpurtamentu. Forsi quellu preoccupatu di l'inattention di i so genitori o ùn temi qualcosa. Pruvate mette in u so locu è capisce u so puntu di vista. Ùn serà micca fà fà fà, ma sempre valenu a testa.

Quandu, per esempiu, dumandate à u zitellu sfinitu da u televiziu è andate à cena, dì chì ùn vogliu distractà, intese ciò chì hè difficiule per interrompu a visualizazione, ma u ghjornu hè una necessità. Ricurdativi, u to figliolu sarà più dispostu à seguità i vostri direzzione se ellu vede cum'è l'aliatu. E più. Pruvate per ristà a calma, ancu s'ellu u zitellu avà prupone à pruvà a vostra pacienza. Sì avete sentu ingeratu è sullivati ​​a vostra vuci à un zitellu, questu puderebbe aiutà, ma solu fate ancu più irritazioni annantu à ogni banda.

Cumunicà cù u vostru zitellu, ùn te micca scurdatu chì una parolla dolce pò fà veru miraculi è fà alcuni obedient. Senza sempre bisognu à u babbu per qualsiasi travagliu fattu, fate l'elogiarmenti per un bonu cumpurtamentu è dìssenu chì l'avete amatu. U zitellu deve sempre bisognu di a so impurtanza à i genitori, per sapè chì i amanu. Allora vi vuluntà aduprà e missione è risponde à e dumande di i genitori da l'ubbidenza. I psicologiani sottuliniani micca solu l'tremendu effettu di l'eloggiu, ma ancu i disgrazzii, cunsiquenzi desastosi di a cundanna è a critica di i zitelli. Se u to cumpagnu di u vostru cumpagnu malatu, u probabilmente si sèntinu dolce. Allora u vostru resinimentu è briunà solu aggrava u prublema.

Duna à u zitellu a furtuna di sceglie

Fate à u zitellu u zitellu chì voli à manghjà per pranzu, di ciò chì ellu vulete purtari d'un caminu, etc. Da esse u zitellu chì capisce chì hà pussutu pacà u so propiu decisioni è risposta à e dumande in relazione cù l'altru. Fate micca micca solu l'urduminazione è e dumande di i so genitori, ma ellu ancu solu una parte di i so prublemi.

Parechje paisani sò ingerati chì u zitellu ùn si permette di fà un lettu o pulisce l'asta. E forsi ùn hè micca insignatu per fà questu? Dopu tuttu, chì per un adultu - ovviamente è simpliciamente, per un zitellu in parechji volta hè assai difficult. Fà chì a disubbidenza à u vostru picciutteddu ùn hè micca un tretu di a so natura terribili, ma solu una mancanza di capacità di fà nunda. Prima di pruvà à fà u zitellu ubbidienti è facenu esigenzi nantu à certi azzioni, spiega (è più di una volta) cumu fà. Fate cusì cun elli, è u zitellu stessu cumprà a dumanda. E si avete favurizatu in u tempu, da cun maiò piacè.