Designer Tom Ford

Tom Ford (Tom Ford) - un Guy Texan chì hè stata natu in u 1961, i so genitori eranu inestesi. Quandu Tom turnò 17 anni, decide di piglià una bona educazione è si n'andò in New York per questa. U primu "protubritu" u so dipartimentu d'arti - Tom Ford hà decisu di dedicà à l'arti. In ogni casu, un pocu dopu, cambieghja a so decisione è dunqua un nivellu di prestigiu universitariu. Decidiu di divintà architettu è esse inserititu in Parsons per a scola architettonica.

Hà finitu a so educazione digià in Parighji. Era assai piacevule è, per quessa, hà diventatu a pupularità in a serie televisiva cummerciale è in l'affari televisivi. Hè nutate chì u futuru geniusu di a casa Gucci hà travagliatu parechje tempo in Chloe Fashion House, ma u so postu era - u capu di a relazione publica.

In 1986, Ford hà tornatu à New York è intrinu immediatamente in a squadra di Cathy Hadwick, era in quellu tempu un famosu designer. Dopu un pocu tempu hà dettenu u postu di direttore artu à Parry Ellis, induve travaglià finu à u 1990. Dopu quì, quandu Ford era già vinti nove anni, andò à cunquistà l'Italia - Milano. In u stessu annu, 1990, diventò u designer di a Casa di Gucci, è dui anni dopu - u direttore artisticu di a Casa di Moda. À u principiu di u novu millenniu, u gruppu Gucci compru una festa in a casa Yves Saint Laurent, chì significa chì u dilicadoru Tom Ford hà principiatu à guidà a marca più famosa è più grande in u mondu.

Un omu senzillu da Texas addivintò un modellu di modu di modu seriu è ricunnoscevule: in u 1996 fù chjamatu u designer di l'annu da l'Associazione Americana di Disegnaturi, è un annu dopu era listatu entre cinquanta di i più belli ghjente in u pianeta, secondu una di a rivista più legenda - Persone. In u 2001, Thomas Ford hà ricunnisciutu u premiu CFDA è l'edizione Time. Dopu à sett'anni, aprìu Tom Ford International, a so propria boutique nantu à a famosa Madison Avenue di New York, l'annu dopu l'imbarcu hà cuminciatu à cultivà in modu activu è quì hà ancu affettivu Àsia è Europa. L'associu cù a Casa di Moda Gucci hà scompettu in u 2003, chì l'abbandunò era assai incantevule: l'ultima coleta fù compruduta prima ch'ella hà intrutu in u mercatu di massa.

Una autore-marca chjamata Tom Ford figghiau in u 2005 - era quì chì Tom Ford hà principiatu una carriera indipendenti in u mondu di a moda. Cù u sustegnu di l'ex-CEO di a Casa di Moda Gucci è u novu presidente di l'anu creatu Tom Ford, Ford s'unia à u gruppu Marcolin, è questu hè u guvernu mundiali in a pruduzzioni di vetru. Cusì, Tom hà principiatu à creà è distribuse frames è sunglasses sottu a marca Tom Ford.

In 2005, ci hè una fusione cun Estée Lauder in modu di creà una linea costera. Cusì a so creazione parechje - una recopilazione di Tom Ford pour Estée Lauder, ancu di una linea di fragrances.

A frivaru di u prossimu annu, a marca fa signu un acord di licenza cù u gruppu Ermenegildo Zegna. Doppu ca iddu principia a produzzione di a cullezzione, chì includenu mudelli di calzature, robba, accessori per l'omi.

In a primavera di duie milla è sette, u dilincu hà ricivutu l'attribu di Vito Russo de Glaad per u so talentu è prufissiunalisimu.

Un mese da questu, u primu bouteile in Madison Avenue, 845, hè statu prisintatu à u publicu in u New York City. À u stessu tempu, un ghjocu di cumpunenti per i vitturi vinni ghjucatu.

In l'estiu di duie milla è sette, a sucità principia un prugramma di distribuzione di cummerciale è prughjittò di fà l'apre a boutiques in cità cum'è Londra, Los Angeles è Hawaii per trè anni.

In u vaghjimu di u stessu annu, pareva a prima perfumaria per l'omi, chì fù dettu Tom Ford per i Men.

In u veranu di u prossimu annu, a prima boute di Tom Ford hè stata abitata in Auropa, in Milano.

Sta strategia permette a marca à apre a deci anni quasi parechji centesimi.

Da CFDA, Tom Ford hà ricivutu u premiu di u Menswear Designer of the Year.

Se parlemu di l'estilu di Ford, hè un "dandy" naturali è sensible, in quale ci sò noteze di sutile ironia. Tom Ford pò aghjustà facilmente i tendenzi di moda è antichi, chì appressu dopu nantu à u podju. Sta caratteristica ùn sò micca solu per a robba di moda, ma dinò per a cullizzioni di u sole. Hè forsi chì a marca hè cusì grande.