Cumu guariscenza di e medicine

Tuttu di noi da a zitiddina hè insegnatu chì ogni cosa ci vole à girà in u so locu. Allora serà più faciule per truvà, è serà megliu cunsirvatu. Per quessa, l'alimentazione - in a fria, un perfume - in una casula, robba in un perchergenu. E quantu a droga? Dopu tuttu, sò tutti cusì sfarenti. Parechji di noi ci aghjunghje in a cucina o in u bagnu, è quelli chì avemu bisognu ogni ghjornu, per a cunvenzione pusendu nantu à a mesa di notte vicinu à u lettu. E nè da queste hè vera. Di solitu, i puzziche è i pocioni sò stati guasgi in un locu, solu un occasione chì formanu un spaziu di primu aiutu, in u so preparazione di primi aiuti sò custituiti. Per esempiu, si pensa un viaghju à u boscu o un viaghju per u paese.

In ogni casu, i medicini sò stati guardati in cunfurmità cù e prescription of pharmacists. Truvate è assai faciule: aghjustate i struzzioni di usu. Hè mpurtanti piglià parechji fatturi:

1. Temperature
2. Umidità
3. Luce
4. Contacta cù l'aria
5. Aċċessibilità per i membri di a famiglia
Induve hè u megliu modu per fà di e macari medicini? Pudete cumprà un primu aiutu di aiutu di l'aiutu o aghjustate un casu adattatu. Hè bisogna esse spaziosa è neta. U materiale da quale hè stata fatta ùn hè micca cusì impurtante: plastica, cartone, metale - tuttu hà travagliatu.

Li preparati liquid e sòfidi sò devenu guardatu per separà. Cusì, ideale, u prugramma di primi aiutu devimu cumpone di parechji dipartimenti: Cusì pudete truvà sempre ciò chì avete bisognu.