Cumu incruvà in u zitellu u desideriu di appruntà

Ùn hè scandale di alcune entre un zitellu chì ùn vole micca à fà diventà rapidamente un primu grader. Ma nantu à u tempu, spessu una chiuvuta di curiosità picchina esce à l'ochji di u zitellu, è in a scola i so genitori hanu da mandà in casi forza, allughjendu u armamentu di l'arsenalu di impattu. Cumu per pudè incunillate à u zitellu u desideriu di l'amparera, è seranu discuttu sottu.

Per corrigie un zitellu à a scola, quarchi parenti anu aduprà "artilleria pisanti" - da a prumessa di cumprà una nova bicyclette à i minaccii di usà u cinturione di u so babbu. I dui, sicuru, anu un effettu. Ma ellu hè sparta e ùn piace micca u nostruitu. U cunniscenze ùn hè micca ricivutu, l'incentive à apprendre ùn hè micca incertu, u tempu si esce. Chì deve fà? Hè ciò chì l'experti dicenu.

Cumu fà un zitellu avete intesu?

Oghje, sò assai metudi di iniziu di u sviluppu di u zitellu. I parechji sò più numerosa di mandà i zitelli à a scola cun "cero" di a cunniscenza, dìcenu: eccu chì tutte sse hà da sapè. E e prublemi per i primi gradatori sò cambiatu. Avà, a prima classa hè stata fatta da i zitelli formate. E maiò di sitten anni moderni avè bisognu à pudè leghje è aghjunghje è restenu numeri elementarii. Ma hè questu quì chì l'appieghjinu à a scola?

Oghje spessu chì i genitori tendenu à mandà à u so figliolu à a scola prima. Per esempiu, micca cù sei, ma cù cinque anni è mezi. Ci sò spiegazione sfarenti per questu. Bastamente, hè stata fatta per avè un annu "spare" annu da entra à l'università o solu per causa di a disprezza à passà darrè d'altri. Cum'è "Tanya da u dicicunale apparatu hè digià vicinu à a scola. E la nostra hè peghju quellu? ". Hè soruce chì questi mutivi pò più tardi fessi mai un zitellu in a vita. Dopu tuttu, hè bisognu di evaluà e vostre figliolu à ubblicu, è micca da a pusizione di i parenti cariamente amori. U fattu chì un zitellu sapi cumu ricanuscimentu littri è piglià un pocu ùn significa micca chì ellu hè prestu à a scola. A preparazione, prima di tuttu, hè decisa da u puntu psicologicu di vista.

L'Adulti bisognu di ricordu di chì u ghjocu - u più impurtanti in questa stage di u sviluppu di u zitellu. Questu hè cusì impurtante un aspettu di sapè u mondu com'è l'apprendre. Ogni zitellu deve finisce u so ghjocu prima ch'ellu hè prontu per sviluppà u desideriu d'apre. Sette anni - l'età per i primi prifirenti ùn hè micca tutale aleatoriu. Hè u più ottimali per cumbattà da u ghjocu à a scola. Ùn ci hè nunda terrible è dannuu per i zitelli in i metudi di u sviluppu primu. Hè veru, solu s'ellu u zitellu ùn hè micca forza di fà questu - altri ùn pò micca esse micca prublemi. Intaressu in a scola solu desertu pocu dopu à l'iniziu di u primu cursu. Ricurdativi: essendu prestu per l'scola ùn significa micca cusì capaci di leghje per i Silabali, per avè una psyche suffirenu sviluppata, u desideriu è a capacità di percive nova informazioni. Cusì ùn pudete inghjustificà qualche capacità in u vostru zitellu, dumandule è questu quistite a quistione: "Sè prestu? ". È ùn hè micca à vaghjime vera, per risponde nunda: "Ùn ci hè megliu esse ghjucatu".

Un zritta o una carota?

Cosa da fà chì u zitellu ùn capisce micca chì i persone anu studiatu, è per chì avete studiatu quellu chì ùn hè micca interessatu da tuttu? Prima, bisognu di scuperta a causa di a raghja - pò esse sfarenti sicondu l'età. Siconda, pruvate micca di recorrerà mètudi punittivi di a lotta di lotta. Ùn pudete micca incunillate à i vostri figlioli nunda cun notazione tediosa è un cinturione. Ma cun u sensu di aversione persistente à a scola è di studià cum'è un mondu, un zitellu poni truvà. Ùn senza u vostru aiutu.

Pruvate per ricurdate quelli in quelli anni. Chì puderia interessarle? Dopu tuttu, u prublema principali di l'adulti - anu da scurdate tuttu ciò chì elli stessi in a prima classe. È ricurdannusi chì hè impurtante per aiutà u so figliolu più tardi è infundilu u scopu di sapè.

Cumu insignà à u zitellu per amparà?

U più impurtante, ma dinò l'opzione più forza hè di ottene u zitellu à apprendre a cunniscenza per u cuncepimentu. Quelli parenti chì a gestionanu sò assai prudenzi è pensanu veramente u futuru di u zitellu. Cridendu chì ogni ghjornu u zitellu deve esse preparatu per apre a lu munnu per ellu stessu. Avà - solu, in seguita - cù i so zitelli. Casu induve ci sò dinò famìglie chjamati cumunità diretta - discussione di i libri, i filmi, l'argumenti è e discussioni heart-to-heart.

Un esempiu pusitivu. Hè impurtante perchè u zitellu per vede chì a mamma è u papà amparanu tutte u tempu è sò capaci di godite questu, chì ellu stessu vulerà imitalla in tuttu. Ùn serà micca bassu per sviluppà un zitellu, purtate à exhibizioni, musei, cuncerti, è sempre ciò chì vede. Ùn permite micca a curiusità di u zitellu sferisce - è serà più faciule per u zitellu à trasferì stu interessu per studià. In questu casu, stu prucessu passa da ellu stessu.

L'effettu di a prisenza. Assicurà i travaglii cù a prima classi hè cumuni. Tuttavia, ùn hè pocu cumu per i casi duranti chì i genitori hanu da esse cose cù i so figlioli per lezioni, quasi prima di a graduazione. Questu hè un veru modu senza fine. À a fine di u sicondu scola, i figlioli anu aprutu di fà cumparisce tutti i so travaglii nantu à a so propria. Se un zitellu hà pocu sviluppata l'organizazione, hè sempri distractatu - i psicologi cunsiglienu per creà un effettu di a presenza. Be next to the child when he is preparing, but do your job, only a little little looking after him.

Compensazione materiale - una bona, ma solu scena controvertitiva. Dopu tuttu, studiu hè ancu u travagliu, è ogni travagliu deve esse pagatu. Stu puntu di vista è è hà u dirittu à a vita. U dimenisuni di a ricumpensa hè megliu discutita prima di u cunsigliu di a famiglia. Chì saria una quantità petite - vi darà u prezzu di u zitellu per gastu di pocket. Perchè ùn avete micca guadagnà quellu soldi?

Avvicinà. Chì u zitellu sceglie per piglià a satisfazione di sopra i difficultà. Marcu cun ellu a vittoria più insignante, lode ellu è sinceramente si rallegri. Fate chì senti ciò chì vole cum'è un vincitore. Pagau attente à quantu avè studiatu i successi di i zitelli: ùn fate micca centru nantu à u negativu. Per esempiu, invece di "novu per u cuntrollu hà ripresu trè", dicenu: "Questu ora fiteve decisu correctament, ma dopu pardè un pocu".

Ogni zitellu hè sicuru chì avete bisognu more da voi. Motivate in furmazione. Certamenti voli addivintari alguni. Spiagnate à u zitellu chì a cunniscenza ùn solu ùn ponu giunga nantu à u so propiu, ma ancu conduce à a realizazione di un sognu.

Ùn avete bisognu à spiegà cù u zitellu o chianci. Parlà cun ellu per un amicu - in un peu indivìdu. Questu hè u stilu più correctu di cumunicazione, è porta à i megliu risultati. Dopu tuttu, u principale ciò chì i nostri zitelli necessitanu hè cumunicazione. Warm, sincere and friendly.