Cumu insignà à u zitellu à a kindergarten?

Da u mumentu di l'aghjunghje à a famiglia, a donna dissolve in u so babbu assai longa - "respira" à elli, vive da i so desideri è interessi. Ma u zitellu sviluppa rapidamenti, è hà bisognu di l'attenzione di i so genitori è di più spaziu per u sviluppu. Questu hè u tempu ideale per cumincià à assistendu in kindergarten.

Pariate chì i ghjoculi novi, amichi, diversi ghjoculi è attività - tuttu questu puderà diventà un magnetu veru per una piccola pocica, è si va à un kindergarten hè assuciatu cun un passatile interessante è interessante. In fatti, per parechje ghjera da esse una verità tragedia. Chì ci hè a raghjoni di l'adattazione cumplessa di u zitellu è cumu l'insignà à u giardinu? I paisucciu chì pensanu à visità u giardinu in l'avvene avete sapendu chì l'adattazione hè un prucessu naturali è naturali. U zitellu vole à utilizà à u novu regulu, i persone, dumande.

Un'altra cosa hè chì questa adattazione per quarchi anu troppu dulurosa: u zitellu, chì ùn vole micca di parte cù a so mamma è u babbu, rutti a tantra chì digià in casa, è pò continuà tuttu u ghjornu. Piglià u stessu figliolu da u giardinu, invece di i so migghielli rossi è ubbidienti, i genitori osservanu un zitellu histericu, stubbornu è depressu. Contra u sfondate di tensione constante, l'immunità pò ancu diminuite, è u zitellu a averà da malà tuttu u tempu.

Inoltre, i genitori, purtendu migliori à u giardinu, vede chì altri figlioli pò andà à modu di modu sicuru à u gruppu, attivamenti è cunnuscienti passanu tuttu u ghjornu in u giardinu è a sera cù i so parenti. E dumandanu naturali: chì ghjè u sicretu?

Prima di tuttu, i genitori hanu bisognu chì u zitellu sia l'unicu in a famiglia, troppu cura di a casa, dependa da a mamma è ùn hè micca sicuru d'ellu, a mo manera, a so adattazione versu u giardinu sarà difficili. Dunque, per i zitelli, hè megliu cumincià a preparazione per u kindergarten sei mesi prima di u momentu quandu cruci u so llanterna. Chì ci piace?

Per principià, cumprà a maiò u circhiu di a cumunicazione di u to figliolu. Spessu visitate i parchi di i zitelli, sviluppendu classi, piscina. Pigliate u zitellu cù ellu in incursioni nantu à a natura, andendu in una tenda o visitante è graduu u so usu di interagisce cù e persone di sessu, età è posizzioni differente. Pruvate di abbandunà e fioru più spessu. Dìtela un conte di fata, vedi una filmu o una caricatura cù un zitellu annantu à un kindergarten. Scopre à quì, spiecanu a fini di u giardinu. Sente più infurmazioni, dicemu chì questu hè u locu induve i zitelli sanu mentre i so parenti stanu travagliendu. In ogni casu, ùn anu micca discutiri u ghjardinu in modu negativu, ùn abbianu micca i prupietari in u zitellu, ma troppu vale a pena pagatu assai.

Prima di a prima visita, hè necessariu di correggià u regnu di u to figliolu per quellu chì hè accettatu in u giardinu, insegni à manghjà, vistutu, andendu à u bagnu. Una bona idea si pò attruisce un zitellu per selezziunà un novu armarii per u giardinu.

À l'iniziu iniziu di l'adattazione, hè megliu dà preferenza à a furmazione graduali, quandu u zitellu hè stalla in u giardinu solu per un poveru ulu un ghjornu, aghjunghjendu un paru d'ora à u tempu nantu à settimana. À ogni opportunità, ludà u zitellu, dicendu ciò chì ghjera accadutu in un adultu è cumu si li piace à andà à u giardinu - i zitelli sò suggeribiliti.

Quandu u zitellu arriva à assicurà da integralità in u giardinu, pruvate d'esse sempre in un bon animu in a mattina. Ùn devi micca e vostre esperimenti è teme à u zitellu. Venite sempre in u tempu è pruvate à stabilisce una relazione cunfidente cù u staffu di u giardinu. Dì scurdà, surrisu è parlendu quandu hè esattamente u so ritornu per u zitellu: dopu à un sognu, dopu à un manghjà, dopu à un caminu, etc. Cumu cun ellu pudete darà un ghjocu favoritu o dolcezza.

Ma ancu per u figliolu più preparatu è obedientu l'adattazione pò piglia pocu tempu. Avete bisognu à preparate per questu quì è pigliate cun tranquillamente è cun pacienza. U mulchitu si piglia tempu per avè usatu. Apoi è, dopu à un altru di mesi, ùn avete micca avessu chì u vostru babbu serà felice di ghjucà in u giardinu, facenu amici novi è orgogliosamente portanu a prima articuli.