A vacanze di l'estiu in kindergarten

Tuttu tutti aspetta per i ghjorni cale caliu, cù una festa di vacanze nantu à u fiumu è u mare, frutti è l'intrattenimentu sucu. Hè per quessa chì e vacanze estiu hè tantu amatu per l'adulti è di i zitelli. Questa freccia marca u scopu di l'annu scola è l'iniziu di vacanze è vacanze. A festa di l'estiu in a kindergarten hè diventata per i zitelli in u ghjornu di ghjornu, quandu ùn ne anu più bisognu d'esce da tempi è vai in lu kindergarten. Per quessa, i zitelli piace assai di participà à e vacanze di l'estiu in kindergarten.

Organizazione di vacanze

Cumu urganizà un suche vacanze per un educatore? In fatti, tuttu ùn hè micca difficiule. Per principià, bisognu di sceglie l'adduzioni per u salone, chì simbulizanu l'estiu. Hè primu di tutti, fiori freschi è e piante, è dinò una varietà di cunchili, imaghjini di i mari è i fiumi, sculture di u sole è assai più. Prima di a festa, pudete annunzià in a kindergarten chì tutti puderanu disgrazià a manera di vede i so vacanze. Chì u zitellu ùn hè micca limitatu à un disignu è deprevi tuttu ciò chì ellu vole. Quandu i figlioli finiscinu i stampi, sti ritratti pòscenu u salottu in a kindergarten, induve a festa di l'uttenda seranu cuparti. Ùn hè bisognu di selezziunà i travaglii più boni, perchè ùn hè micca una mostra di artisti in kindergarten. Pienanu tuttu ciò chì l'ochji facenu. Fate i so parenti amantate i ritratti di i so zitelli favuriti.

Inoltre, da a festa di l'estiu, pudete ghjunghjite cù costumi induve i zitelli poveranu. Ùn ci hè micca di qualcosa pretensione. Chì i zitelli sò vistutu in luce, robba in tuttine, culori giallo, virdi è blu. Queste culori simbolizza l'estate: u sole, a sile, mare, fiumi, laghi, foreste è arcu.

Scenario

Se ci parranu specificamente nantu à u situazione, in a festa di l'estiu, pudete assedisce tuttu in a forma di una piccula ghjocata. Per esempiu, pò principià cù u fattu chì i zitelli cantanu una canzone annantu à l'arrivu di l'estiu. Pudete piglià tutta a canzone szicíliatiche famosa è amatissima amata "Questu hè chì u nostru estiu hè cusì".

Dopu quì, a Fata di l'Estiu puderia pare nantu à u palcuscenicu. Hè a donna chì deve diventà u caratteru principale di u vacanze è in fattu u so capu. Let Fairy Leta introdiscini è dite chì vi vene ogni annu à a fini di primavera per dà tutti i zitelli un felice felice felice, restu maravigliu è amici novi. Dopu avè prisentatu a so persona, Fata suggerisce chì i zitelli andà in i competizioni. Per esempiu, pudete aduprà u ghjocu "Quale hà pigliatu una fiorita prima". In generale, in preparazione di preparazione in kindergarten, ricordate chì si deve esse simplicemente bè cumu per chì i zitelli ùn sianu micca stupidi è insinsigliate. Allora, chì hè l'essenza di u ghjocu? Hè necessariu di mette quattru chaisi altri. À ogni catedra in i dui banni sò u zitellu, turnava chì u ghjocu pò parte in u 8 persone. Per ogni catedra, deve una fugliale. Dopu à quessa, a musica lenta è amica hè ghjucata per ghjucà, sottu a quali i figlioli diveremu in diverse direzzione. Dopu chì una melodia vera hè vultata, perchè i figlioli ballanu è distractanu. È quandu si metti à colpu, avete bisognu à cresce rapidamente à a catedra è ripiglià a fioritura. Guàrdà quelli chì avianu i fiori in i so mani.

Dopu questu cuncorsu, i zitelli cuntenu un pocu poema nantu à i diversi culori. Dopu ca cantanu una canzone per l'estiu o balla un ballu. Pò esse un ballu di culori di ogni stile (ballroom, varietà). E poi a Fata di l'Veranu annuncia chì l'estiu hè un mumentu magicu, significa chì hè una Fata di questu tempu di l'annu, piacerebbe piacè ogni ghjornu cun trucchi. Eccu alcuni scherzosu chì puderete includinu in u situ di una festa in u giardinu.

A Fata hè à ottu cartulare distintivo. Ella svela cù un fan è rende à i zitelli chì tutti avissiru pensari d'una cartolina chì li piaci più. A fiancée promettenu chì definisce in badda u so carta. Allora ella sceglie una cartolina, esconde postale e dopu mostra sete. U zitellu chì facia a carta era maravillatu, postu chì a cuncepimentu cuncepimentu ùn esse micca. In fatti, avete bisognu di rimpiazzà i carte cù e altre famìglie. E l'ultimi truppu di a Fata si deve esse un trucu cù rigali. In u palcuscenu duvete bisogni à l'ombra di l'ombra. Chì sottu u moustaglie di a varula magica si sviluppa è da questi savurosu rigali per i zitelli sprinkle.