Cumu lavu a chaise à una lavatrice?

Bonu cunsiglii chì vi aiutanu à lavavvi u ghjuvatu in a lavà.
In u vestitori di ogni donna o almenu unu di i so membri di a famiglia ùn hè un pruduttu, u rimpianu in quale hè u pelusa. Dopu tuttu, ùn hè micca sola bella, elegante è modesta, ma ancu insanely calda è confortable. True, dicenu ch'elli ùn sò micca assai pratichi perchè esse bisognu di cura particulare à lavà. U prublema hè chì ùn pò micca fà questu in casa. Ma hè veramente cusì cusì?

Sì, veramente i pruduttori ùn vi ricumandemu di lavare in casa. Tuttu chì u pelusa hè persa in gruzunati è hè difficiule di ritornu à a so apigna originale. In particulare e donne empiezii chì anu digià tutale chì pudete sparisce u dirittu nantu à a lavurazza sicca è salvà una cosa bonita, limpia in u friddu. Per quessa, avemu suggeratu cunzidirendu u cunsigliu di e donne chì sèrvenu a cura di e cose in casa.

Prima di lavà, hè necessariu di ricurdà chì a chaqueta da ghjuvatu hè un pruduttu chinu di pelusa di l'acelli, a maiò parte di l'odiu, l'ànò è u cignu. Ùn hè pocu cumu quandu una piuma hè aghjuntu à i chaquetas. Ùn hè micca difficiuli di distinguish plumes da una piuma. Pooh hè u "sottucattimentu" di piene in l'aceddi, chì prumove a termoregulazione. Ùn avete micca un fundamentu solidu, è hè più liggeru cà una piuma. Per quessa, i prudutti da u pelu hè assai lignu, duci è piacevule à u toccu. Una piuma hè una formatura curnale di a pelle in pani chì coprenu a maiò parte di u so corpu. Havi una basa forte è forte.

Cumu lavatu a chaqueta di cravatta in casa, per ùn avè micca scunfisu

Cusì, per lavà averete bisognu: un lavatu, un detergentu liquidu (utilizate un polzu regulatu ùn hè micca ricunnisciutu perchè ghjè aghjuntu aghjettatu), 3-4 pilche di tennis (pudete cumprà in ogni buttone di sport, vultisini venditori venda a so propria prudutti cun bundi speziale).

A cavalcatura stanca quandu averebbe nantu à e spalle. E cù a freccia di una ora o duie deve esse distituitu è ​​scuzzulate per evitarà a furmazione di un segellu da u pelusa. Ùn ùn sequarminate a chjappione nantu à una batchica o altru fonte di calore.

Se decide di siccà in un lavapu, ùn vi scurdate micca chì avete bisognu à secre cù bola di tennis. È ancu se dopu questu ciò chì s'assumiglia à sta prima vista, u pelle o pene internu pò esse chjucu. Per evitari l'apparizione di tacchine, hè megliu di secre a chae nantu à i spalle.

Hè bisognu à lavà a macchina ùn hè micca guasi mundiale?

Sì a ghjuvellina ùn hè micca assai sbuffata, hè megliu micca lavorà in un lavapu. A maiuri, e manichi di manichi, purtè è bagnu sò brusgiate in vestiti stragali. Per a so purificazione, appieghjanu à i terreni sfarenti di u sapone di bugie, cun ellu cù fugliale cù un sbagliu o manu. Rinfria bè cù sapellu è acqua cun un pappu hatu. A sicca.

L'ùnicu chì deve esse tuccatu in prima di lavà u pruduttu di u pruduttu hè chì quessi chjappiżi cajulati mussulmani ùn sò micca prublemi di cumportanu quandu lavanu. Questu hè dovutu à u fattu chì u pelusa pò esse mischera cù un sintepon è una piuma, è a tavola chì hè intrattenitu u pruduttu ùn hè micca persu. Quandu lavare, i fillificatori migraranu in tuttu u pruduttu è sò sbagliati. Inoltre, u sintepon hè assai inferitu à a pelusa da i so crescenu capacità.

Comu pudete a vede, lavà a chaqueta di cravatta in casa ùn hè micca difficiule, u cundante hè di vigilà tutte e regule è e vostre cose si serve micca longu è ùn sarà micca permessu di frigorificà in l'invernu!