E fantasia di l'omi

A nostra vita ùn hè micca sempre coincidente cù i nostri desitzzi è opportunità. Hè ancu appiicatu à u sessu. Omi è donne anu fantasìi sessuale. E i so cumpagni scuntenate quale pensanu chì visitanu. Ma l'omi anu una fantasia viulenta chì e donne. Ancu parechji donne anu cunziddiu insulte. Ma sò curiusi chì fantasies sò visitati da l'omi. È cù l'età si sò micca zitelli. Parechji omi pruvate di cunfurmà i so fantasii è ùn ne sà micca realizatu in a vita. Solu da quì averebbe aperte e so cortina secreta quandu anu cunnessu cù questu, si cunfidanu. E la chifa cumunità ùn devi micca, perchè anu da teme di discussioni cù i so amichi. Sì e so fantasìi ùn sò micca fugliale, ùn hà micca dettu. Ancu scantatu ancu quale sò i so fantasimi.

Succece chì un omu cammina per a strada. Sugumamente, vedianu una ragazza attrattiva è sexy, hà una fantasia di a manera di piglià, spusà, sia. Ellu faci tuttu ciò chì vulete cun ella. Ma tuttu ciò ch'ellu cuntinueghja a so manera, ma micca cù questi passi di sicuru cum'è prima.

L'omi sò cum'è criaturi curiosi comu donne. Anessi ancu vede, è sopratuttu cumu altri parechji fanu.

Ùn hè micca sicretu chì ogni donna hà presumata in i braccia di qualche star, dicenu Brad Pitt. Inoltre è i so omi, solu cun una donna. Ma ancu in i so armati ùn rapprisentanu micca solu l'astri, ma avemu a diri a un amicu d'un amicu o capu. A donna più inaccessibile hè, più chjamata "dolce" per ellu è desiderata.

Qualchidunu l'hà fattu soe di sessu di gruppu cù dui nichi, ma ancu chì una donna per dui. Questi pensioni sò visitati da circa un terzu di l'omi.

Inoltre, un omu rapprisenta u sessu in un locu in un altru locu, dicenu in un parcu, in un boscu, in a pruduzione hè larga, etc. tutta di tuttu l'aghjustu di l'imaginazione di l'omu. È chì u prucessu si parechji impegisce.

Tutti i 6 omini soi di sessu da a curazione. In tali fantasies, facenu cù e donne ciò chì vulete, ancu s'ellu ùn accunsente è preferibile prende forza.

I fantasìi cchiù cumuni di l'omi èranu cited.