Cumu mantene un diurnu in un libru?


Parissi chì di u ghjornu di a tràggica morti di u mo maritu Andri ùn era micca sei mesi, ma parechji anni. Questi mesi eranu i più difficiuli per mè è per a mo sogni, ma a maiò parte di tuttu quandu aghju avutu a mo figliola - a nostra Anechka di quattru anni d'età: un bussezza borraghjò culatta à u so papu ghjustu davanti à u zitellu. Dopu quissa, hà dettu parlà. Assulutamente. 12 nuvembre
Mi decisione di mantene un diurnu per scrive ciò chì cambia in a nostra vita. Oghje, Anya èiu novu funu à u psicologu di i zitelli. Dosi e stessi interrugazioni di un spécialiste, digià addivintatu mudificatu e mo risposti. Da u psicologu sintinu chì "u silenziu di a chjesa hè u fruttu di un traumu mentale seriu". Nunda nova. Solu una storia di fatti, è senza aiutu reali, senza cunsigliu. Prima, pensu chì Anechka era assai scantu, è cusì hè stata in silenziu. Ma na simana dopu a tragedia, Anya ùn parlava micca. A volte vene l'impresione chì ella vulete dì qualcosa.
Aghju intesu sti parolle silent, ma ... solu dui grandi lacrimi curanu da l'eteri di a fede di a fiana - ùn dì micca nunda.

14 novembre
Dda sira Anechka hè ghjuntu in corruzzione in mè in lacrime. Quasi ogni ghjornu dopu à a mezzanine si sperta in un sudatu fretu. Credu chì ella hè avè pescherie. Ma ùn dici micca da questu ... Cantu u so canzone di favore predilettu è aghjunghjava e so mani: hè tantu tinta, per forza ... E anche u maestru hà dettu chì Anechka fù scrittu durante l'ora tranquila. Prima ùn hà micca fattu succidia. Hè urgente per circà un patronu più ...

18 di nuvèmmiru
Avete fattu insegà, anu passatu o anu fattu u postu US. Tutte l'analisi d'Anne sò in modu.

U 29 di nuvèmmiru
Anyuta è aghju vinutu prima di u kindergarten. Havia a essiri ritruvatu dopu a chjama di u maestru. Elena Eduardovna hà dettu chì i figlioli sò scantati, "Anechka hà histerefichi. À a casa, Anne hà chianciutu, finu à u so sognu. Ùn sò più cunnosci chì andà à andà à quì. Pudete piglià un vacanze per un paru di simani? Ùn tremminate micca intarfiriscia cù u restu.

U 8 dicembre
Sò vacances. Solu un mesi avè intrattatu di guariscenà a mo figliola! Aghju vigore tuttu u jornu, ma ùn capite nunda in tuttu! Caminava, silenziu, quarchi dui, stintu attentamenti à i cunti di fata ... Allora, un affullatu di colpisce, chjera. A notte Anechka hà chjusu in a camera è cuminciò à appiccià. Ùn m'interferiscenu micca, solu ghjuvendu à traccia da a porta. Dopu pigliò un paru di ore - spaziale, monotunamente ...

9 Dicembre
Avete the cleaning and came across sculture di zitelli hidden behind the bed. Aghju avutu l'arti di Anina è fù scantatu - tacchii negri nantu à a carta tuttu, è nunda più! E sottu i disegni, hà trova i "tesori" di a figlia: u corpu di u babbu, u so liggeru è unu di l'ultimi ritmi induve Andrei prumesse alla Anyuta, è righjilla in bocca. Una volta è novu mi sguardi nantu à i schedari ... Avemu bisognu di vede un medico. Dove truvà un bonu spécialiste?

11 Dicembre
U novu medico ùn hè micca statu truvatu, hà spentu un ghjornu sanu in u telefunu è in i fori nantu à Internet per amparà più nantu à alcune simile. E à a notte - torna Anin chianci, un pappu umitu è ​​culpabili, oculistica in i cantoni di i grandi l'occhi blu.

14 dicembre
Avà era un altru psicologu. E sti paroli, i stessi interrugazioni, i stessi cunsiglii. Tuttu ciò ch'ellu hà dettu, sò avutu saputu assai. S'ellu solu qualcunu aiutatu! ... Ùn pigliarè Anya à u kindergarten, perchè ferma l'aghju quellu chì in casa.

U 16 dicembre
Avemu da a mo mamma. Di sicuru, ogni cosa mudificà quì: altra situazione, è Anyuta simpate solu adore à a so avutra! Spergu chì i cambiassi beneficciassi Anya.

U 21 di dicembre
Questa matina paria ancu chì a mo figliola era un pocu megliu, ùn avia chjaratu da parechji ghjorni. Dopu u pranzu tutti iri a shopping together, a mo mamma hà decisu di dà una untuppiu à a so nieta. Immediatamente era chjaru chì sta nova raffurcióu a mo fica: in l'ochju ci era tantu d'aspittà! Ma in l'intruduce, unepoche di u "Zhiguli" hà brusgiatu in friddu ... Anya sulluzzate finu à a sera ... "Sì l'aiutu di un spécialiste, ella ùn hà micca pussutu esce di a so cundizione" - sò i pinsamenti di a mo mamma in alta voce.

Dicembre, 25
Mamma si vinia da a tenda è solu splende. Ci hè chì a so vicine avete cunsigliatu un duttore. Ella disse chì usa mette tradiziunale di trattamentu. Quantu hè una visita à stu miracle worker, a mo mamma ùn ùn cunnosce micca, ma ti daraghju tutte suttu, per sente di novu a voce sonora di u mio paese.

U 27 di dicembre
Anya è avè avutu stu mètudu "nòvunu" ... Hà offra l'ipnosi è u trattamentu ... animali. U duttore hà dettu chì i cavalli o i delfini aiutanu megliu. Ma pudete micca vedà pè sessi, perch'ellu hà cunsigliatu per avè un cane.

U 28 di dicembre
Una altra notte senza u sonnu, u lettu umitu, l'histerefichi ... Ci hè una alergia maiò à a lana, ma si u ghjocu aiuta à a mo figliola, ùn mi piace micca l'allergii. Avemu torna in casa (a mamma hè vera, voli, meet us Year New and celebrate Christmas), è dumane avemu da andà à u "Mercatu avicinu" per u cucciolo.

U 30 di dicembre
Aieri, andemu per u cane, è si ne turnò cun un gattu. Partìimu tutta a strada. Anechka hà vistu l'animali comu si vulia piglià tutti cù elli. Aghju avutu - chì a figliola ùn pò micca decide di nessun manera. Allora scontra l'anciana secca: "Pigliate un gatucciu! Ju ti dugnu à liberu, puderete aghjustà à i boni piacè ... "Anya cuntene e so mani à u gatto, pressu u muljale per ella, è mi circò à mè, chì avete subitu in seguita: l'scelta hè fatta. A prima notte tranquilla! Ùn chianci, senza gridari. U lettu secondu. E l'Barsik amparati cù a nova mistress ... Pudete ristà tranquillamente ... Allura aghjustata! ... Nunda forza ...

6 ghjennaghju
Dopu l'annu novu è l'aspettattivi per i boni cambiamenti. Sò veramente sò: avemu avutu Barsik, ma lamentu è i histerici scumpareru. Ma a casa hè sempre u listessu silenziu oppressivu. Mamma dici a Storia di Anechka chì l'animali di Natale in una voce umana. L'annunziu li senti à u so sorri cù cura è felice.

7 di ghjennaghju
Oghje hè questu u ghjornu di u mo ghjornu più felice! L'ultima notizia, quandu l'impastu di a mo figliola per dorme, u ghjattu, riffulendu, l'era di posta à u lettu. È di colpu anya anu dettu: "Mamma, svegnu prima dumani, mi vogliu intesu ciò chì Wineik diciarà. Danu intesu a mo preghje o i cunsiglii di un mèdulu meravigliellu aiutatu - ùn importa micca. A cosa principale - un miraculu, invidia finalment, è u mo suredu pò parlà novu!