U sviluppu, educazione è a furmazione di a parsunalità di u pre-maistariu

Ogni parente eccumiatu voli vede u so zitellu sanu è intelligente. Di sicuru, prima di tuttu, prodigios di i zitelli ùn sò micca diventate, prodigiosi di i zitelli sò nati. Avà ùn avè micca avertitu da cumu fà crià un zitiddu prodigio, è sè vo avete bisognu di ... U tema di a nostra dispusizione oghje hè stata: "U sviluppu, l'upbringing e shaping di a personalità di u pre-maistru, cunziddiu l'oportunità è l'inclinazione di un zitellu particulari".

A furmazione di a pirsunalità di u zitellu in i primi sei anni di a so vita hè un stadiu impurtante in più di u sviluppu di a personalità di a persone. Duranti stu periodu di vita, ci hè un sviluppu attivu è a furmazione di u zitellu di u zitellu, u zitellu pò esse occupatu, interessatu è amparatu senza mancu stimulare. Ma questu ùn significheghju micca chì u zitellu tocca solu l'educazione è a furmazione, ùn si micca scurdatu chì a zitiddina, culurita è luminosa, hè sola una volta in a vostra vita, per quessa tuttu ciò chì u so zitellu ùn duverà cum'è gioia è piacè massimu.

In regula, parechji parenti in i primi anni di a vita di u so figliolu cumincianu à a furmazione è u sviluppu nantu à i so propiu, è chì hè urdinatu per amparà qualcosa di ricurdà da davanti à l'scola, quandu ghjera digià "ai cumu hè ora." Allora accuminta l'aprenu attivu, chì ùn porta micca prestazioni particulari. M'arricorderaghju a situazione quandu mi vinni per visità i me amichi, è e so figliole avianu avutu l'amparà a tabella di multiplicazione. Como era triste mirar aquel cuadro cuando un niño con lágrimas enseñó una tableta de multiplicación, pero por el hecho de que la chica no recuerda todo bien, sus padres le gritaron. Sè avete vistu l'urighjine di u prublema, puderebbe probabili chì avete bisognu à scopre i genitori parchi, perchè ùn era micca pariu di amparà i so "dui dui quattru", è erani troppu mandbuli parechji anni fà in forma di un ghjocu interessante è entretènvanti per prisentà u vostru figliolu un utile per materiali di l'educazione futura.

Allora, per ùn avè da scuntrà di i lacrimi, capricci è denture, ùn hè micca minatu per piglià u sviluppu impurtante è qualificativu impurtante, a crianza è a forma di a parsunalità in u pre-maistariu, è questu solu per esse practicamente fruttu di diaperi. Se u vostru picciutteddu ùn hè micca esse micca u primu ghjornu stomping, ùn ne serebbe dispertu, cumu dicenu: "Better late than never". In ogni casu, tutte l'furmazione è u sviluppu di u zitellu, cuminciatu davanti à a scola, portanu a so fruttu utili in u futuru.

U sviluppu è a furmazione di a parsunalità di u zitellu annantu à un annu

U zitellu imparà u mondu à u primu annu di a so vita, maestà i elementi basi di a percepzione tettiscale di u mondu, a parolla è i sapii fisichi, è u so sviluppu psicomotulare hè realizatu. Cumunicà cù u zitellu durante u periodu di a so vita hè un aspettu importantu di a crianza. L'espuma Lullaby, u surrisu di a mamma, i davanti abbitanti - hè quellu chì hè cusì necessariu in a prima infanzunata. Hè assai impurtante per a matri a vuci di tutti l'azzioni, cusì u zitellu acchianava pocu è u so vocabulariu rico. E si pensate chì quandu u zitellu ùn dice micca qualchì cosa, ùn ùn capisce nulla, perchè più probatu, ùn capite micca u vostru figliolu. Un zitaghju sottu l'età di unu sapi, capisci e pensa più di quellu chì pudete imagine. In voi deve solu da quantità qualità è infurmazione utili chì dà.

Hè assai impurtante, à l'età di un annu, per maestru u primu ghjelu di u sviluppu, per esempiu, per aghjunà e piramidi, cubi, in u corsu di u ghjocu per stabilisce a relazione trà qualchì l'azzioni è u risultatu di questa azzjoni. Per esempiu, quandu pruduca qualcosa, sempre cascà. Cumu si falà? Voziu è pocu assai. Questu hè, l'oggettu cale è pruduce un sonu, secondu u materiale da quale hè fatta, è cù e so dimensioni. Parir deverà chì, da i prucessi longu familià, pudete fà una grande lotta cunghjenzii impurtanti, chì hè esattamente ciò chì u zitellu hè doing. Per esempiu, quandu u cane piace fora da a finestra, da ghjusta, puderebbe micca bè avà, perchè parechji anni hà digià annunziatu à questi soni. U so picciottu, in modu di regula, chjna è chjappà per issi chjappi di ghjente, è parechje altre sonu, perchè per ellu hè un prucessu di sapè u mondu chì u circondu.

U piriudu di u sviluppu di u zitellu da un annu à trè anni

Dopu un annu, si pò dì: u rapidu sviluppu di u zitellu vene da u ghjornu. Comu accumincia a ricustituzione attivatu u so vocabulariu. E ancu se u vostru picciutteddu ùn hè micca assai dispostu à parlà micca, ùn dispite micca. Tutti i figlioli sò diverse. Simply with patience cuntinueghja à parlà cun ellu di tuttu u mondu. Ti capisci beni è, crede à mè, sente u sente.

Da l'età di un annu, u ghjocu ghjocu un rolu sempri più impurtante in a cultura è a furmazione di personalità. I figlioli di infanzia è di toddler età participanu in varii sucietà ghjugati in chì u zitellu opera bè è ghjuvanetti brillanti è l'ogetti, prima di esse realizatu l'azzioni simplici (trasfurmà, tirà, etc.), è dopu vighjà i cambiamenti in jucu (distruzzioni di edifici da cubbi , cum'è piramidi, u muvimentu di i ghjoculi di fille, etc.) è prova di stabilisce a causa di sti cambiamenti.

À questa età, un rolu di creazione hè sappiutu da i ghjucassi chì participanu à tanti muvimenti di i pussibuli. Ùn imputichendu u libru di stu zitellu. A mo figliola à l'età di un annu è trè mesi hà amparatu cù i libri, chì simplificheghjanu a mamma, u babbu è a leghje u so libri. Ùn cumprate micca libri chì sò significati, informati, cù una cesta di testu grande. Per i zitelli, ci sò assai libri-cartoni cù rimi curtimpianti, libri in scrittura cù nomi di animali, articuli di casa, piante, ghjoculi, etc. Questa hè solu a megghiu scelte per u sviluppu primu.

In l'educazione di u zitellu, hè impurtante è di ricurdà è familiarizate cun i principii murali è e règule di l'etiquette. Ùn vi scurdate di dite à i vostri figlioli: "un gustu piace" quandu si mette à manghjà o "bona notte" quand'ellu torna a lettu. Dìite à u to figliolu ciò chì puderete è ùn pò micca fà. U zitellu avà da già capitu chì micca solu ciò chì voli di fà hè bonu è permessu. Solu solu per offendre è punisce u mussu ùn valuta, perchè u zitellu ùn abbandunà di capiscenu a parolla, è s'accensenu à chiancià è à u puniziu fisicu, quant à a cumunione di solitu. U stissu scrittu à l'educazione di i zitelli di l'età di primu preistoricu. Hè assai impurtante per fà relazioni amici è di fiducia trà i genitori è i so figlioli.

L'età di annu à trè hè ancu carattarizatu da u fattu chì u zitellu spressa à bassu è impagliante. Questa hè a carateristica di una età dada. I parenti necessitanu a massima pacienza, perchè un zitellu sanu solu u mondu chì u circondu. È ùn avete bisognu di crià un zitellu cù u metu "carotta è bastone", elogiosi è pruibbi, perchè ereti troppu chjuchi è passanu u listessu stadiu di u vostru sviluppu. Più più permette, più u zitellu farà per u male. No wonder di dì chì u fruttu ppulatu hè dolce. Simply everything that you absolutely can not do or just can not do, you need either to hide it as much as possible from the kid, or explain in a form accessible for why it is prohibited.

Da trè à sittà - "Perchè?"

L'età di trenta à sei anni hè un periudu di certu travagliu è prucessi. Scrivitevi, chjappà o evasione, l'usu di l'omnipotenti "no", prova da cuntrullà a rialtà cun sulu un grandu disgrazia - questu hè esattamente ciò chì deve esse in questa età. U solu capu spirituale prublecanu à u zitellu à esse attu in una manera sìmuli, distorting chì, puderete troppu prublemi seri in u futuru. Tuttu u prugettu energicu di u zitellu deve esse canalizatu in un canali utile, à u cumpletu ddi cumpitori è e teste chì vi siranu a cumpurtamentu di l'equilibriu mentale è emotiva.

U zitellu di trà trè è cinque anni d'età hà una intensa forte. U zitellu parò nantu à a so intenzione è fate tuttu ciò chì permettenu cum'ellu vole. L'adultu hè più sensibilizare à quali sanu, è chì ùn deve micca esse traduttu in rialità. Ma quì, si in a zitiddina prima per suppressione è impidisce u sensu di sensu di u sensu di u zitellu, hà da esse difficiule per crede in a so forza è a capacità in a vita adulta.

John Gray accunsente per adherite à i principii seguenti di a parenting positiva: diffirenti di l'altri, facennu errors, vulendu più è amirate emozioni negativi hè normale, espresa di a vostra disaccordu hè ancu normale, ma ùn deveru micca scurdate chì mamma è pane sò i principali.

Un zitaghju sottu l'età di trè è un picculu investigatore, degnu di elogiosu, esploratu è appruvatu. Ùn serà micca bassu per truvà risposti utili à u preferite "perchè" di u vostru picciutteddu, voi chì u zitellu sviluppà una persunalizada persunalizata, ma dinò, in parechni modi, depende di voi, caru parenti.

Parallel: u sviluppu di u zitellu - sviluppu di i genitori per u benefiziu di tutti

I più di genitori trattanu cù u so ziteddu, u più facilitate tuttu hè datu, per ciò ch'ella sia di riesce. Per un adultu, ùn hè micca interessante per studià, per dì, "cose": cose à l'appiicazione, di scrive ritmi primitivi, di cuntà à deci, per amparà l'alfabetu, etc. Ma hè assai interessante per fà cù u vostru zitellu! Vi pare avete vultate annu vinti anni! Mi ricordu: quandu era 7-8 anni, vogliu veru scurdate di lettu libri adulti è risolve i prublemi adulti, è avà, quandu tuttu hè chjaru è cumprendenti, immergu inghjindu immensu in u mondu di a zitella cù a mo figliola amata! Ju ti vulemu u stessu!

Letteratura per i capiluzi Responsibili

Per fà sapè cum'è prufiziunale e caratteristiche di u sviluppu, crianza è a furmazione di a parsunalità di un figliolu in furasteru di stu articulu, quantu pocu. Ci hè molti di littiratura interessanti è utili chì ponu aiutà i ghjovani parenti cresce una persunalizazione felice è riescita. Ùn vi daraghju micca una lista di tutti i libri pussibili è accessibili per leghje, ma quì sò quì di l'interessanti più allora tutti iu vi cunsigliemu. Queste sò: