Cumu per calculà i ghjorni chì ùn pudere micca prutegà?

Alcune donne è donne ùn anu micca aduprate tali modu di prutezzione per un bellu pezzu cum'è condoms o contraceptivi orali. Parechje sò simplici calculà i ghjorni chì ùn pudere micca prutegà. Questu articulu aiutà à calculà "tali ghjorni".

Allora, prima di tuttu, deve esse nutatu chì qualsiasi modu di contracepimentu ùn hè micca u 100% effettu. Qualchidunu pò scantu, ma u fattu hà longu cunfirmatu da tutti.

Tuttu avìa cunnisciutu da un pezzu di tempu chì si pò pussìbu di stà incinta o d'ùn esse felici d'un certu ghjornu. A capacità di a fecundazione è a cuncecizione dipende di a viabilità di i semitiche è l'ovu. In i donne e donne sori, l'ovulazione succè in a fine di u ciclu menstruali. I medichi dicenu chì trà u tempu di l'iniziu di l'ovulazione è u ciclu menstruali sussegwenti, ci hè una rilazioni, è assai una constant.

Calculate i ghjorni "micca periculosu" pò esse, datu i seguenti punti:

I punti principali sò revelati è avà, basatu annantu à elli, pudete calculà i ghjorni chì ùn pudere micca prutegà. Ci sò trè metudi per questu.

Chì ghjorni di u ciclu ùn ponu micca prutezzione

Mètode unu.

U primu mètudu di calculà ghjorni per quale un pudere micca prutege hè ancu chjamatu calendariu. L'esencia hè di seguità a durata di l'ultimi 6-12 cilestri menstruali. Da elli, u più longu è più cercanu duveranu seguitu. Comu esempiu, pudete cunsiderà a durazione di un corpu menstruale cortu - 26 ghjorni, è un passu - 31 ghjorni. È cù l'aiutu di e simplicità simplici, ùn esperemu ghjorni "micca periculosu". Per fà questu: 26-18 = 8 è 31-10 = 21. Dopu à i calculi, pudemu dì chì i ghjorni chì ùn pudere micca pruteggià tutte sse quellu à u 8, è dopu à u XXVI. U restu di i ghjorni detti l'oppurtunità di stà incinta.

U sicondu mètudu.

Cum'è u second mètudu di calculà i ghjorni chì ùn pò micca esse protezzione, chjamatu temperature. U nome parla per ellu stessu. U significatu di stu metudu hè di misurà a basal temperature per almenu l'ultimi trè ciculi menstruali. Ci hè parechje criteri per una ricerca precisa è più precisa di a temperatura di u corpu basale:

  1. E misurazioni devenu esse ghjorni per ghjornu in u stessu tempu, à l'ora di a matina;
  2. u termometru, chì misura a temperatura di u corpu basale, deve esse sempre listessa;
  3. fà medagliatu immediatamenti dopu à esse, micca in manera senza esce da u lettu;
  4. E misurazioni sò realizati rectalmente durante 5 minuti, è i dati ùn deve esse registrati immediatamente.

Dopu tuttu a dati necessarii sò riuniti, hè in moda per edità un graffu nantu à elli. Sì una donna o ragazza hè un cimulazione menstruali nurmale, u grafu sarà cum'è una curva bi fossa. À u listessu tempu in u mità di u ciclu, serà pussibule traccia un incrementu insignificà in a temperatura di u corpu basale, da circa 0.3-0.6 °. Quandu u momentu di l'ovulazzioni ocorre, a temperatura basale ghjanda da quarchi dècima di un diploma. In u grafu questu sarà perchè immediatamente, perchè una pentu hè furmatu, diretta davanti.

Comu chjamatu prima, u graficu cunsiste una curva bi fossa. A fasi cù a basal temperatura più chjucu hè chjamatu ipotermica, è a fasi cù u livellu più altu di a temperatura hè itererimica. Quandu a menstruazione cumencia, a curva cambia, trasfurmannu da l'ipertermi in a fase ipotermica. À ogni ragazza u ritimu di l'alzà di una curve hè assicurativu individuu. Puderia accade rapidamente in 48 ore o vice versa più pianu. U numaru di i ghjorni chì a risata di a curva di basal s'arrivela pò esse 3 o 4. In questu, in certi, un pianu pisanti hè osservatu.

À quell'èpu quandu l'ovulazione sarà, a transizione di a prucessu ipotermicu à a ferita hipertermica. Cusì, basatu nantu à a trama, per 4 a 6 mesi, hè necessariu di determinà u puntu più altu di a temperatura basal. Per esempiu, stu puntu più altu hè rispundenu à u 10 di ghjornu di u ciclu menstruali. In più, per definisce e frontiere di u pezzu d'astinenza, i calculi seguenti sò datu: 10-6 = 4 è 10 + 4 = 14. Da questu quì seguitu chì u segmentu di u ciculu uttenutu dopu à i calculi, quellu di u 4 à u 14, hè u più "perikoluu", è per quessa, prima è dopu à i ghjorni calculati, unu ùn pò esse micca tutela.

Hè pruvatu chì l'efficacezza di stu metu hè abbastanza alta. Ma sempre tenete in cunce chì qualsiasi cambiamenti di temperatura cambiata cù a malatia o a fatigue pò avè l'affettu di a culperità di u graficu è, per consensus, a curve curretta. Inoltre, ùn avete micca aduprà stu metudu per e donne e donne chì pò piglià ogni droga hormonal.

U terzu mètode.

U terzu mètudu in a medicina si chjamava cervicu. Hè custruitu cambià a quantità di mucus secreti da i viaghji genitali durante l'ovulation.

L'alluccillazioni ùn pasanu nant'à tutti o sò micca insignificanti quandu a donna hè sana sana da u 18 ghjornu di u ciculu è davanti à l'iniziu di a menstruazione, è ancu da u 6 à u 10 ghjornu.

Slime, cum'è un ghjuvolu d'ovu primu, si distingue da u 10 à u 18 ghjornu.

U visu è u mussu spusonu immediatamente si sviluppa, è a so manifestazione indica l'iniziu di u prucessu d'ovulazione. Una donna o ragazza pò sinisce u mumentu di l'ovulation. Solu basta à seguità a sensazione di "sequenza" è "umidità" in u viaghju genitali.

U momentu di l'ovulazione currisponde à a secrezione più alta. Dunque, a distribuzione sò trasparente, ingaghjola è facilmente hà sfurzata. Dopu l'apparizione di tali mucus, dopu à 3 o 4 ghjorni ùn pudete micca prutegà.

Per questi ddi donne chì anu da malatia vautologica è cervica, stu metu ùn hè micca cunsigliatu.

Cusì, sicuru sò sti trè mette più cumuni per u calculà i ghjorni chì ùn pudete micca esse protezuti. Ma, una volta, ùn unu di i metudi ùn guardi micca u centu percentuale. Perchè, prima di l'usà, avete definitamente avè cunsiglii da un spicializatu.