Cumu piaceghju sessu cù u pruprietariu di un penis petit?

Se u vostru persona amata ùn pò vaghjimu di una dimensione impressesiva di a so masculinità, ùn avete micca esse tombatu à tuttu. Dopu tuttu, a dimensione di l'affari di una persona amante, ùn importa micca quantu stranu sia, ùn ùn hà micca fattu un rolu. E sta furtuna hè statu pruvata in pràtica più di una volta. A principal hè quì a spertura è l'abilità di utilizà questu dignità ... Allora, quandu avete finu à oghje pensendu chì un pezzu tutale hè u male, hè assai mistade!


Cchiù curiosità

No tantu tempu, l'Accademia Nazionale Italiana di Cirurgia introdutò a prublema per pruibisce l'operazione dirigutu à riduzzione u pene. I scientisti sustiniau u duminiu chì questi operazioni anu aumentà a probabilità di cunsiquenzi desagradanti dopu a intervenzione kiruritica. A prima viulazione u più basica pò esse chjamata una violazione di l'erecció. Tutte l'interventi cirtiggiunali pussibule, sicondu i scientisti, hè necessariu solu in casi indiviate chjamati cù anomalii cungeniti di u pene.

Pusera, petite galletta

Inoltri, i scentifichi dicideru di divulgerà tutte e dati di u mumentu di a dignità masculina. In u restu, a durata media di u «instrumentu d'amore» masculi hè di circa 9 - 9,5 centimetri, mentre chì durante l'erecciazione sta longeva media pò aghjustà da 12,8 a 14 centimitri. Ieta, a più statistica ùn averebbe calmà micca solu l'omi, ma ancu e donne.

Hè per questa mutivu chì ùn hè micca necessariu assignà a talla di u pene è fucalizza nantu à a so misura, perchè un pezzu picculu hè un insulte. Questa situazione deve avè avvicinatu da u dirittu right!

Benefiċċji di un pene petitu

Allora, u corpu principalu di u cavalier ùn currisponde à e dimensioni di u "giant sessuale" è ancu di più, hè assai distanti da sti figuri! Ma ancu in questa situazione, deve ricordate chì in ogni "minus" pudete truvà "vantaghji". Ùn importa micca quantu stranu poveru, un membru di una dimensione petite possa vantaghji.

Advantage prima - global

Sicondu a maiò parte di u sexologu, i rapprisentanti di u sessu più forti, chì anu una petite dignità masculina, hè assai più sofisticatu è creattivu in u sessu. Prima di tuttu, questu hè duvuta à u fattu chì u cumpricu compulsivu di u "cumpurte membre" les fa in una varietà d'altri mane di cumpressione per a scassizza di questi cintimitri. Hè accettatu in generale chì e donne sò più sensittivi è sempre pruvate à fà e donne agradablemente. Eranu attenti à i bisogni di a donna è à ogni pusessu di u corpu.

Avvanzatu u sicondu - u minimu risicu di ottene traumu in un mumentu di veru sessu

A maiò parte, i rapprisintanti di u fieru giaddu riferenu categurichi à u sessu anu da u dolore è l'incomforta in u prucessu stessu. Plus, u sessu cù un cumpagnu, chì hà una dimensione impressesiva di u pene, pò purtà à parechji pussibuli, ancu se un lubricante speciale hè utilizzatu.

Advantage u terzu - per l'omi cun u pene petite hè faciule fà facciali

Fate di i preferiti masculini u sessu orale prupone casi un pocu di i primi locais, ma assai donne ùn sò micca disposti à cumprà sta partitu cù u so cumpagnu, è principalmente per u largu grandore di a so dignità. E u prublema hè chì u penis longu à u mumentu di u sessu orale provoca a donne per avè un rianimu vomitu, in particulare in u casu di un pompino debuttante. Hè per quessa chì l'omi chì anu un pezzu petite sò i meglii candidati per un mininet (è ancu un prufunditu), ma solu una donna deve cuntrullà a situazione per micca per fallutà a dentione.

Advantage u quartu - omu cù piene penisgiunale sò rari cù u prublema di l'erecció

Comu regula, tali associati ponu vantà di una erecció longa è constante. E più impurtanti, una successione rapida.


U vuvinu di u quintu hè l'usu di poses, chì permettenu una penetrazione massima in u profonda

Cù un tali socie, pudete fà un facilità à pruvà à u sessu di e posture chì causanu sentimenti doloroso cù u pruprietariu di un grande penis. Per esempiu, unu di e varianti di una pusizioni di missiunà, quandu i so peri di donna sò spugliati nantu à l'ombrella di un omu. Ogni opzione hè una pusizione cavalletta: una donna si trova nantu à un omu da l'altru, cù a so volta à ella.

Per piace à u sessu cù u pruprietariu di un pene petitu

Prima di tuttu, per apprezzà u sessu cù un spartner chì duvere un pezzu petite, hè bisognu di superà a frustrazione è di micca cunparatu a so masculinità cù altri strumenti di l'amore, chì sò assai più grande in size. Ricurdativi chì a dignità di l'omu grande hè sempri a non garantia di sexu di qualità. Evidenza di questu pò serve cum'è a cunferma di u famu sexologu americanu è l'autore di un beneficu sessu nè pocu popularu, Joy Davidson, chì crede chì quandu un petit membre entra in a vagina femminile, ripusà immediatamente in u puntu G, quandu, à u listessu tempu, un grande membru spessu "ponte" passatu. Eppuru, l'omi cun u pene petite sò virtuosi di cunnilingus, sò ancu capaci à qualificà in pettichi.

Per a rializazione tutale di a sessualità femminile naturale, ùn solu a magnitudine di a dignità masculina hè significativa, ma dinò l'abilità di l'omu di cuntrollà a so ejaculazione da principiu à a fini, per aiutà à a so cumpagnia di un gustu parigianu. Hè per questa raghjoni chì l'orgasmi di a donna hè stata ottu di a talla di u male size. E questu hè un fattu!

Un pezzu picculu: u megliu posa

U sexologu di l'Americhi è cuncurrenza cunzumatu famigliali di famiglia Boni Aiker Wilde, cunsiglià: "Se u so cumpagnu havi un pezzu petite, pruvatu a so sessualità cun ellu in suche poses chì permettenu à apprezzà u massimu di u pene in a vagina. À questi pusizzioni hè pussibule di carrià una pusizzioni "l'omu detta". Inoltre, in questu casu, vene suitatu perfetta è dispunibule a satisfazione maxime per i dui parenti, quandu una donna duranti a fà di l'amore si dàchja a so spina, per alluttendu i musculi intimi ".

In più di i manifestazioni di Wilde, i sexologi chì creanu chì unu di e prime pessimi per ottene piacere cù un such partner hè cunsideratu cum'è pusizzioni "senti face à face" o "una donna da quì". Hè sti posti chì ponu rinfurzarà u orgasgiu di a donna da u cuntattu di u pene cun u puntu G. Pudete ancu pruvà cù un cumpagnu di questa pusizione quandu un omu, chì doblega un ghjinochju, si stendi à u so nomu, è a donna, in turnu, si trova nantu à ellu, cù una banda nantu à a coscia . A questu puntu, u sociu ci vole à daveru quantu pussibule, chì deve esse assicurà una penetrazione profunda di u pene vagina.

Ùn si scurdanu di a pusizione di missiunà chì hè cumuni per tutti. Solu in questu casu, una donna hà bisognu à accattà e so cosci cù i so cosci.