Trattamentu di virus è infezioni in a gravidenza

Avà chì site fatta incinta, infizzioni virali sò particularmente periculosi per voi, perch'elli ponu purtà à i difetti di nascita in u zitellu. Questu hè sopratuttu veramente in u primu trimesteru di gravidanza, quandu ùn sò micca tutti l'organi di u zitellu sò cumposti bisognu. Cumu per trattà i virus è infezioni durante u gravidenza, è chì pò esse inaczione, leghjite sottu.

Rubella

Sta malatie influenza principalmente di i zitelli de 5 à 15 anni (in solitatu rubella malata prima à 7 anni). L'incidenza picca cascata nantu à a primavera. Una mamma futura pò esse infettata, per esempiu, da un zitellu ore à i so amici. A malatia hè facilmente trasmessa da u ghjuvatu aeròttili o da u cuntattu direttu cù a saliva o secrezii da u nasu di u paci.

Sintomi: Sò vistu solu 2-3 simani dopu l'infezzione. Ci hè u malaziu generale, u malu di a cella, i musculi è articuli, è a conjuntivitis. In seguitu, dopu à 2-5 ghjorni, ci hè un rash (dopu à l'arechje, in seguente nantu à u troncu è i membri). Tuttu chistu è accumpagnatu da puffiness di i nodi naziunale nantu à u collu è in a cuddana di u collu.
Sì avete avutu in cuntattu cun una pacienza cù rubella - vedi un medico più prestu pussibule. Sfurtunatamente, ùn sò micca fàvuli efficace à u virus rubella, ma ci sò tali cum'è "prevenzione passiva". In l'absenza d'antichi specificu di l'immunoglobuline, sfurtunatamenti, ùn hè micca una prutezzione sħiħa di l'infezzione in u fetu. Aduprate ancu deve cuntestazioni di cuntrolli per cunfirmà a prisenza di u virus in u sangue (preferibile entre a terza è quarta settimana da a data di l'iniziu di i primi sintomi).

Da ch'ellu hè periculatu per u zitellu: Sfortunatamente, hè assai periculoso. Infruenza Intrauterine pò esse in ogni stadiu di u gravidenza, ma u risicu hè più grande finu à 17 settimane (dopu a stu periodu, ferma significativamente).
Rubella hè periculosa, cum'è chì u virus supremenu a placenta è entra direttamente in l'organi di u zitellu, causanndu dolce. Ùn averete micca incu perà u so zitellu chì sè stà malatu cù a rubella in a zitella o sò stati vaccinati (questu hè l'unicu modu per prevene sta maladie). In u mondu, i vaccinationsi sò cunsigliati à 15 mesi (vaccina contra el sanchez, scherzi e rubelle), da 13-14 nemmenu è donne chì ùn anu micca antichepi immune. Se vulete esse mamma è ùn sò micca vaccinati è ùn anu micca anticorchizazione in u sangue - vaccinate almenu trè mesi dopu l'embarassatu prughjettatu.

Herpes

Questu hè micca solu un difettu problematu cusmeticu visibili à u occhiu nuru. Sta maladie gravi pruduce dui tipi di virus d'herpes simplex è l'herpes genitalia. U primu hè respunsabile di infizzioni di a pelle è di mucosa di u corpu superiore, è u sicondu - per a scunfitta (diriggena) di i genitori. Quandu i viruses intrinu in u corpu, sò sempre in ellu sempre. Vivenu in un statu latente in u sistema nervu. Per attivà elli, avete bisognu di una deteriorazione di l'immunità, a frebba, essezione excessiva à u sole o un stress severu.

Sintomi: Di solitu, sò sti burbuli chì s'assicuta rapidamente è formenu crosta nantu à i labbra. Ma u spìritu pò esse ancu sviluppatu in a mucosa nasali, a cunghjunzione è a córnea (causando inflammation), è ancu in i genitori. Sì avete infettatu cù l'herpesi durante a gravidanza, ùn ti scurdate di cunsultà u vostru duttore. Puderete vi li mandarà à l'uspidale per u trattamentu. Visita l'uffiziu d'un especialista in casu chì l'infruenza si manifesta di novu durante u gravidenza. U duttore prutege l'Aciclovir - una droga antivirale efficace, permessa per u usu da e donne embarassada.

Da ch'ellu hè periculatu per u zitellu: U virus l'herpes hè assai periculoso per u fetus. Infezzjoni in u futuru pò ancu aduprà un miscarriage o nascita prematura. U risicu più grande quandu una donna hà l'herpes genitale pocu prima di nascita. In questa situazione, i medichi sò solitu offerta una cesarianu. Ùn prugu micca a gravidenza duranti un esaggimentu di ogni infizzioni, perchè l'ortizie recurrente hè generale annantu à a questa resistenza di u corpu. U Pregnancy infremamente unanimamente l'immunità - in a malatia pò esse fatale per u zitellu. Dopu un pene, a cura si deve esse pigliatu per l'higiene, ùn toccu senza scatuli è lavavvi mancu spessu. Sì avete l'herpesi nantu à i vostri labbre - ùn basta micca u zitellu! Inoltre ùn puderete micca muturà durante u cursu agutu di a malatia. Fate cunsultate cù u vostru duttore - vi diciarà quandu pudete fà l'alimentazione.

Variculu

U virus di a varicedda (varicedda) pertenece à u listessu gruppu cum'è u virus d'herpes è citomegalovirus. In regula, a virulida hè malatu in a zitella prima. Per i zitelli, u virus hè spessu innocu, ma una infizzioni in un fugliu nascuto pò causà malformazioni seria.

Staggi: A variculturale principia cù a fatigue generale è a febbra, da u torsu, a faccia, i membri, a mucosa di a bocca è a gola si sò chjappi cu una rash pruvucatu. À u stessu tempu nantu à a pelle pudete vedere tutte e tappe di a manifestazioni di u virus: prima papules, vésicule, pustule è crosta.

Perchè hè periculatu per u zitellu: A variculturale hè assai periculosa in a prima parte di u gravidenza - u vostru figliolu pò ancu avè difetti di nascita. In a seconda mità di u gravidenza, u risicu di u risicu, ma invece a scola più persone perchè pareva pocu prima di a nascita è pocu dopu. Duranti stu piriu, a manifestazione di u virgiliofilica pò esse solu fatali à u zitellu, ma in certi casi per a mamma.

Se avete avutu u cuntattu cù un paciente cù a varicchia, cunsultate un duttore. E persone chì anu avutu a varicesetta ùn sò micca in risca. Se tenete dubbvi, puderebbe esaminà u sangue per antichi. Se in u vostru casu hè stata capita chì ùn avete micca un'immunità, vi trasterà u cursu di l'immunoglobulina ridícula per riduce u risicu di u virus chì venenu da a placenta. Hè megliu piglià lu quartu ghjornu dopu da cuntattu cù u paci. Sò sì fatta incinta è infatti, u duttore seguende u sviluppu di u zitellu in ultrasound. Sì avete pensatu à stà incinta, avete esse vaccinate. Fate questu almenu trè mesi dopu cuncepimentu.

Cytomegalia

U virus hè transmittatu da a saliva, u sangue, di u cuntattu sessuale. A infezzjoni pò avè cunsiquenzi seria ancu se u virus infecta un criaturu nascuto.

I sintomi: A malatia pò esse asimptomaticu o fate un longu perdu di u restu. Manifestu in a forma di temperatura "salta", a febbra, a malatia di u lotteriu, a garganta, a tez e i nodi infjammuti in u collu. A citomegaliia hè un virusu periculusu, ma infizziamenti felice durante a gravidanza sò raras. Malgradu questu, cunsultate un duttore sè sapete chì avete avutu u cuntattu cù un pacificu. Pudete esaminà u sangue è vede s'ellu avete anticorbe. Ma ricordate chì a so presenza ùn prutege u zitellu da l'infezzione - per quessa, hè megliu esse studi medichi rigulari. Lavute a to manu à spessu durante a gravidanza. Evite u cuntattu cù l'urina è a saliva di i zitelli.

Per trattà i virus è infezioni durante u gravidenza, i medichi tentanu di utilizà più sparing means. A volte chì questu hè ineffettu è avete a piglià risichi, prescribing drogues forti. Ma puderete sapè chì a mancanza di trattamentu, in ogni casu, hè un piticu di piglià rimedii putenti. Virus è infezioni durante u gravidenza sò persisti e ponu esse trattati da tutti i mezu.