Massage di i zitelli cù e so mani

U nascita di un zitellu per ogni mamma hè u avvenimentu più impurtante è inescuvale in a so vita. Dopu à dà nascita, u corpu di a donna riceve un stress enormi, chì face u sistema hormone in tuttu. Ma ùn scurdate micca di un zitillù piccatu chì si mette in un habitat impenetitu è ​​sviluppatu, per questu quale tutti l'organi interni sò ferite. U corpu di u natuvutu hà bisognu di custu cusì constantu, chì duverà esse di ogni ghjornu di battagghia, idratazione cù medichi medichi è fisicu, massaggi, gimnastica.

Ogni ghjornu per u bonu aptitudu, un forte immunità hè necessariu caminari cù u zitellu in l'aire frescu, micca menu di trè ore. Quandu u zitellu hè in una bona cultura, à u tempu trà l'alimenta hè necessariu a realizazione di u prucedimentu di masaje. Una donna chì hà dettu hà avutu a capiscitura chì i massi di i zitelli sò assai impurtanti per u "aghjurnamentu" di u cuntattu fìsicu è emotivo cù u zitellu. Massaggio per un zitellu in una tale età (1,5 mesi à un annu) ghjucanu un rolu impurtante in u so sviluppu fisicu, postu chì tutti i musculi è l'articuli di u zitellu ùn sò micca sviluppati, grazzi à u massaggio, a circulazione di u sangue di u zitellu hè crescente è attivata.

Prima di u massaggio, avete aduprà e vostre mani in a cundizione propriu, à dì: lavate è capite i unghji, perchè cù unglesu longu pudete micca ferite a zucca di u babbu. U massager di ghjuventù debite cumincià cù u chjovu, u principiu cù a testa e finisci cù i pezzi di i pedi, cum'è regula, cù quessa, toccu u zitellu relaxes e gode. In u prughjettu di strufinate, mette u zitellu nantu à una superficia plana cù u zupu, piglià u manicu di u zitellu è susciteghja, in questu tempu, cù a to manu libera, cuminciate cù u picciriddu da u pulgitu à l'antenatu. Dopu fattu sta manipulazione cù una banda, andate à a prussima.

E, finarmenti, avemu travagliatu pi travagghiari cu li gammi. I peri di u zitellu ghjunsenu in u palme di e so mani è i maniche, movimenti sudue da u cadutu à u pedi (ignore u capu di corpu). U ventu di u natuvulu pò esse stricate cù u palmu di a righjoni in u dizziunariu, cù questu prucedura, nisun casu ùn pò micca esse pressatu. U pettu di u zitellu hè strosu in u dizziunariu, è a manca hè stata contru l'ora. Per fà struazione di u spinu, hè necessariu di turnà u zitellu piena nantu à u panicu, mentre mantene a testa cun una banda, è libera à colu da e spalle à e nucali è back.

Dopu u prucessu di acarizzionatu, avete da principià per foglià a pelle di u lavatu. Cù l'aiutu di un dettu indumentu, facemu per frettu cù a mocirula cù i mozii circolari, per quellu chì sarà vede pocu rossu, ma ùn deveri micca troppu cura - hè ghjucatu un corpu più intensu di sangue à i tessuti di a pelle. Quandu si gratta, avete bisognu à esse attentu à u spaziu di a cintura è l'omopigliuli di u zitellu. Se ùn site micca sicuru d'avete fattu u maschju propriu intesu, avete bisognu di cunsigliu un medico speciale chì hà un altu livellu di cunniscenza è di pratica in u maschile di u zitellu.

I seguenti fiancu di i maschili di i zitelli sò l'aminate è a vibrazione, sti passi ùn sò micca cunsigliati da i genitori. Ci hè indicazione è contraindicazione per i massaggi di i zitelli. U maschildore di i zitelli hè necessaria per babies premature, chì pateanu raquitismu, nascinu cù pocu pisu, babysi propensità di l'obesità. Inoltre, u massaggio pò esse usatu dopu à e malatie virali, chì anu riescessu. Categorizamenti, u prugramma di i zitelli hè pruibitu à i zitelli chì parenu di distrofija, l'hernia, e malatie di a pelle, a malatia cardiac congenital. In ogni casu, u primu stadiu di masajoterapii ùn hè micca pruibitu, ma ancu accoglie.