Cumu prutegrate da i friddi

In u vaghjimu o in invierno per aghjunghje un friddu hè assai faciule. Spécialmente amenace à quelli chì ùn anu micca aderitu à e regule di prevenzione. È ancu unu chì purga da e malatie crunulò di a gola è di u nasu. Reguli per tutti sò i stessi. Sò simuli è efficace à prutezzione di i so amori è da i virus.


Regola 1. Pulizia

Avete sempre lasciate e to manu à vultà in casa da a strada. Ssu arricatu sè se erate in trasportu publicu. Hè per mezu di e mani di i microbelli spessu trasmessi. I medichi ci sò cunsigliatu per lavà a to face cù sapellu è lavate u to nasu. Sta prucedura limpia mucosa di virus è dust. A megli manera di lavare a bocca hè u sal marina. Pudete cumprà in a farmacevule. Pudete fà sè stessu. Pigliemu un vetru di acqua foglia. Dissolve in una mitadata di sali. A solu solu ùn deve esse saturatu, altri ùn ci hè a pussibilità di cremà a mucosa.

U numaru di regula 2. U pianu multiplu

Nta stu periodu friddu, hè megliu vistutu di modu di ùn chillu è micca per sopra-calore. U tempu in u vaghjimu pò mudificà. Ùn hè micca piacevule à sceglie a ropa per u tempu. Hè megliu aduprà parechje chjaru di un càlunu. Per esempiu, nantu à un quatierule è cù un capucine, in cima di una capace o un mantellu, una schmargu larga o stola. Questu permette à u ventu friddu ùn esse micca di cungià, ma in a tenda o in u trasportu, induve hè aggradèvule bè, rinfrescenu una o duie strata di ropa. Questu impedisce u saturazione.

Regola 3. Respire cù l'aire frescu

Cammia in l'aire frescu hè utile. E rinfurzanu a nostra immunità. Curnutu, ùn tutti ùn pò furnisce micca a caminari ogni ghjornu di 2-3 ore. Parechji di noi sò in l'aria aperta solu quand'elli ghjunghjenu à u travagliu è u travagliu, andendu in a tenda. Se tentate aghjunghje nantu à u settimane cù una longa camminata, ùn anu micca esse risultatu. Avete bisognu chì a vostra casa hè sempre fresca è umida. Hè necessariu di ventilà l'abitazioni, in particulari à l'ore.

Regulinu nummaru quattru. Pruvate bè.

In u tempu di vaghjimu è invernu, hè impurtante chì u nostru corpu ricevi un certu numaru di vitamini. Per quessa, avete bisognu di manghjà veramente equilibrati. Assicuratevi di mette in a vostra dieta aranci, limoni, meli è iorekhi. In i pranzi, sarà bonu per aghjunghje spezia chì anu un esercitu di qualificazioni. Questi include: pepite, ginger, cardamom. Hè mpurtanti per bevande edifizii, cumposti di crani, pasti, raspberries. In casu di emergenza, sè ùn avete micca piace tuttu questu, cumprà multivitamini in a farmazia è cunsuma. Duranti stu pirìudu, ùn pò micca esse micca di dui pisci. U debili di questu organu hè una prese faciale per tutti i tipi d'infezzioni virali.

Regola nurmale 5. Enforte l'immunità

Una persona chì hà una forte immunità, ùn fate micca di malatiechi catarrhe. E qualchidunu infestazione di virus infeszione faciule solu. Per avè una forte immunità forte, hè necessariu di rinfurzà rinfurzà. Per quessa i so figlioli sò deveni esse studiati da a zitiddina. Prughjettu un modu di stilisticu attivu Impara per trattà a stress. Avete bisognu à almenu 7 à 8 ore à ghjornu. Nedosypaska regularmente u corpu si debilitava, è l'immunità disminuye.

Un altru cunsigliu impurtante

Protege da infizziamentu virali cù aromaterapia. Olii cum'è eucalyptus, ylang ylang, lavanda sò boni antiseptichi, e neutralizate a bacteria è virus chì sò in l'aria. L'olii essenziali di pinu, cyprès, mandarin è chamomile sò calmanti. Sottual à fatigue, stress. Un bagnu di 10 drops di una mistura di st'olii rilassate è rilievu l'estressi in i musculi. Per fà l'aria in a vostra casa fresca, aghjunghje l'aroma lamp3 gocce di menta è limonu.