Trattamentu di tonsillitis chronii cù rimedii tradiziunali

Oghje, l'influenza di e cundizioni climatichi sfavugati è e cundizioni di u travagliu pò porta à u sviluppu di tonsillitis cròni. Questu hè facilitatu da un gasu forte di l'aria, u polu; respiru affannatu (adenoids, rinite); a presenza di denti, i malati cù caries, i sinusitis purulente; malnutrition, quandu una persona cunsuma una gran quantitata di carbohydrates e proteins. È cusì, sottu i effetti longu di l'infezzione, a foglia di a inflammazione crònica accumene in furmazione in l'amichi. In questu articulu avemu da cunsiderà u trattamentu urientale cuncordatu di amminiculite crònica cun rimedii folkiati.

Sì i microorganismi preghjudizi cuntatinu u tessulu di l'amammi per un pezzu tantu, poi a prupietà di a prutezione di tissuti sò intruti in una vuluntà, per questu quì cumincianu à manifesti e prupietà d'antigene. E dopu, quandu s'era assurdu di u sangue, allergii sò attivati, chì produci l'antichi chì disturbanu l'attività normale di u corpu. U statu di l'organiziu ghjucà un rolu assai impurtante.

Angina crònica: trattamentu cù a medicina tradiziunale.

Aloe.

À a notte, mette un pezzu d'aloe, circa 1 cm longu, detti la buccia. A durazione di stu modu di trattamentu hè 1 annu. Cumu stu metuuliu, l'aloe sopra a pus, chì cuntribuisce à una purificazione ràpida di a gola.

Tinimentu di Cahors è l'aloe.

Preparazione: in un macinatu di carne, grind about 350 grammi di aloe, aghjunghje 600 g di meli. Tuttu questu pour 350 ml di cahors. Pujhe in un locu fuccu infundate durante 5 ghjorni. Trattamentu: piglià una infuzione di tintura. l. trè volte à ghjornu per una ora prima di un manghjà. Segui trattamentu di a currerecci finu à chì a tintura hè persa.

Echinacea.

Hè produci interferonu, chì aumenta l'immunità di u corpu è hà un antiviru. Preparazione: pour 1 cullea di erba cù un vetru di acqua calenta. Lassa per infuse durante 3 ore. Pudete piglià ½ cup duie volte à u ghjornu dopu a pranzu. Pigliarà 150 grammi d'arbe per u percorsu sanu di trattamentu d'angina. In sei mesi, pudete ripetiri stu cursu.

Salt.

Hè adupratu per lavà a to garganta cù spessu grigu. Preparazione: diluce 1 cullizzioni di salini in un caldi d'acqua. Hè necessariu ogni ghjornu in a mattina, scorcia i vostri denti, rinfriscà a bocca è a gola cù un vetru solu. Allora hè bisognu di causà una tez artifice - anu da esse separazione di u muvimentu cù i microfibri.

Acqua di ceca.

Stu mètudu di trattazione cù rimedii tradiziunali pò esse risparmiati da questa malaria per sempre. Hè necessariu di fracche l'acqua in una mugna di metallu, è poi chjassi u più prestu. Per fà questu, posto una mugla sottu acqua fridda, in a neve (ghiacciu). Ricurdativi - l'acqua più bella l'acqua calda, u megliu. Ogni sirviziu novu avissi da esse preparatu prima di ogni rinfriscatu. Trattamentu: 4 volta à ghjornu, rinfriscà a gola, è biarà u restu "acqua fridda in fretura". Stu cursu di trattamentu deve esse continuatu durante 10 ghjorni. Allora pigliate un paese per una settimana è ripite stu cursu.

Fiori di patate.

Hè necessariu pour 1 cullenada di patata fiori cù 1 vittura d'acqua furiu. Chì un brew. Hè necessariu di gargare cù una infuzione càlula. Stu metudu di trattamentu aiuta per liberà l'angina crunulò è frequenta.

Branches di raspberry.

Pigliate una branche secca di raspberries circa 30 centimetri in longu è fate in bundichi. Poi pour 300 ml d'acqua fogera. Fighjulendu 10 minuti, scorri l'acqua è aghjunghje 3 incopoli di meli. Prima di vultà à u lettu, avete bisognu à beie solu è vai in u lettu. Repetite u prucedimentu per 10 ghjorni.

Chaga.

Preparazione: Lavbia u fungo di u beditu cù l'acqua fredda, è poia di trasfurmà in acqua fridda. Hè necessariu insistimu à 8 ore (finu à chì u funghju sarà brutta). Elimine u fustu è finamente chop or grate. Fate u biscottu cù l'acqua, in chì u funziu era infuziatu, in proporzioni di 1 à 5, è caldu à 50 ° C. Insistanu durante dui ghjorni, è da tene. Cu stu modu di trattamentu, hè necessariu di gargare cù l'infuzione di Chaga. Ci hè ancu necessariu di piglià l'infuzione di 30 ml trè volte di ghjornu. Hè ricurdatu ancu per drip infusion in u nasu - 5 drops in a matina è à a sera.

Furmuluzziunale.

Cù sta mètudu di trattamentu di l'angina i formali paroli sò usati. Ci hè dui maneri di trattamentu. U primu modu: cun l'aiutu di un tubu direttu da u vial deve esse inghjelatu furmali furmale durante 10 minuti. Sicunna mètudu: a suluzione furmale di 1% deve esse aduprata a garganta o spulatu cun un spray di suluzione formali in l'amichi.