Cumu prutezza limpià l'urdinatore da u polu

L'urdinatore hè bisognu curretta è mantenimentu periculu. Avete bisognu di parechje reguli per cura di u vostru urdinatore.

Cume prolongà a vita di u tecmaticu.

Se ùn vogliu micca i chjavi bianchi di u tecmaticu per cambià u colore à u neru, avete da annunzià u periodu. Per fà quì, primu aprire u teclatu è di asciugare cun un pappagallou umitu. Ùn importa micca quantu pruvate à travaglià impastusatu nantu à u tecmaticu, in u tempu, di terra, rossi sconchi trà e chjavi. Da u tempu à u tempu, bisognu à turnà u teclatu è a mugla. Puderete truvà parechje cose interessanti. Ùn avemu bisognu chì pudete scumpressate è cunnette u teclado solu quandu l'ughjettivu hè apagato. Inutili, pudete suldà u teclatu è a pianura. Per urganizà a pulitica generale di u tecmaticu, vi tocca piglià l'impresa o sketch u locu di i chjavi. Questa impidisce a cullizzioni orva di u tecmaticu. I chjavi sò ricunnisciuti in un saccu di plastica, aghjunghjenu u pura di detergentu cù l'acqua è cumincianu a stanchizza vigoruamente. Allora pigliate cù l'acqua neve, è ripone i chjavi in ​​a tilapia. Pudete stallà secondu naturale, o pudete aduprà un secadori. Se e chjave ùn pò micca esse rimettutu da u teclatu, avarete bisognu di purificà cù u tavulu cun un pappu hatu. Ùn piacere acqua nantu à u tecmaticu. Pigliate u tecnu di u polu almenu una volta ogni tres mesi.

Monitor.

U monitorizzà deve esse pulita quantu hè bruttau. E questu quì nantu à una volta per a simana. Per lavà u monitorizzu, hè megliu aduprà una robba ragina. Dopu tanta di acqua calda, fretu u monitor, è sequiteva cù un tela. In vendita sò parechji bagnati wet per u monitor. Pudete aduprà servilli di vetri. Ùn aduprate micca l'alkoholice per lavorà u monitor. Pudete dà u revestimentu anti-riflettante. È se tenete un monitor LCD, l'hà da sponda.

A unità sistema.

Pigliate l'equipa - ùn hè micca un fattu faciule. Ma ùn scurdate di sguassà u plug in u prugettu prima di travaglià. A pulitica di a unità di sistema hè probabilmente l'eventu cchiù responsabile è cumplicatu. U prucessu di l'operazione di a unità di sistema di l'informatica hè simile à a di l'aspirateur. U flussu principalu in a unità di sistema hè dettu di l'operazione di u fanàticu d'energia. L'aria chì circundava a unità di sistema cuntene inkluzioni di dust. Sò sugandati in i buchi di ventilazione, penetrà in u supplyu di energia è surtite da a distribuzione di power supply. Inclusioni di u latte hè cusì à settle nantu à e parte interna di a unità di sistema. À u tempu, una strata di formi di terra. A unità di sistema deve esse pulita una volta in sei mesi. A pulitica di a unità di sistema ùn hè micca un praticate faciule. U novu ùn pò micca fà. Hè megliu invistiscia un spicializatu. Quandu u so polvari accumuleghja in a unità di sistema, avete da capiscenu questu per u fattu chì i fanali facenu di travaglià più forte. E à causa di un poviru vulintariu, l'informazione potassi attaccà o ancu fughje. Cù una purga maiò, a unità di sistema pò esse aduprà un aspiratori. Apertura a tappa è in u modu "sopra", cun cura, senza toccu in i togei, sopra u polu.

U drive.

Quandu avete avvistu chì u discu di CD-ROM ùn leghjite micca u discu, fate discos speciale per lavà.

U ghjornu.

Pudete purificà u vostru mouse una volta cada tres mesi. Per pudè ne puru, piglià una lana di cotti, una tela o una napulita indulgente cù l'alcohol. Assicuratevi di pulisce a bola si u ghjattu hè meccanicu. In più di a bola pulita da u polu, ùn si micca scurdatu i trè rotuli. Sò in cuntattu cù a bola in a pusizione di travagliu. U cunnesse di u ghjocu pò esse lavatu cù sapun è permessa di siccarà.

Elimine scratchesi nantu à u laptop.

Per certi laptops, e tene di u pezzu di u corpu anu un finitu satinatu. Hè assai bella, ma tali superfici ùn sò micca prutezzione di scarra. Per sguassà queste scarra, pudete aduprà una pasta di pittura. A scarrà, appicceru stu pulizziaticu è un pappu accumincianu a fiscuzza. Se u scontu hè prufonda. Aggiungi u polu u polu novu. Scratch desapareceranu.

Se si capisce per voi cumu accuncià bè l'ordinateur di u polu, da serve per parechji anni.