Parolle coherente di u Preschooler

U centru di parlà di u cori hè assuciatu cù l'abilità finale. A più precisa u muvimentu, u riccu u vocabulariu. Avemu verificatu? U discursu bulu di u zitellu di primicerariu sò bè ​​è bè.

Ancu in u ventu di a mo mamma, u zitellu esciuta parolle adulti. Hè capitu assai? In prima, era guidatu solu da intonazione, tempo, timbre è culorazione emotiva. Dopu tandu nascita, a mi sò apprezzatu per esclusione qualchì parolle.

Quelli chì a mo mamma repite a maiò. Ellu intesu u discorsu di e persone, osservò a so cumunicazione. E dopu hà apertu a bocca è pruvatu di dì qualcosa. Era evidenti chì u zitellu era pruvatu assai duru. U prubleimu tentativu di scrivere cumu si a mamma o u babbu ughjuleghja sonate hè tattile. Un mirtone tira manighjate à i vostri labbre, quandu si parla cun ellu, mette i vostri ditte in a bocca mentre canta un canzunate. È qualcosa sparisce ...

Parlà, potarahtim

Circa trè mesi u ghjovanu capisce chì hà maravigliose di mani à u so dispusitivu. Puderanu esse tombatu in a bocca è suciatu, ponu toccu u ghjinuu pendre in fronte di i vostri ochji è, sicuru, toccu a vostra mamma. È accussì picculu sviluppa un grande capacità di u mutore: mahi, rotazione. À questu ora hè prova di fuglià nantu à i pinni. Eppuru, u ghjucatu riceza dui mani o mantene in u palmu di quellu chì site. U scupertu in scuperte: sè vo passate a to manu, u cinghiale. In parallel, in u listessu periodu, u zitellu face a "aga" è "abu". Hè prumessu devindicatu per cumunicà. U karapuz prova di coordonnene movimenti da e mani è, à u stessu tempu, i primi silabuli apparenze in u so vocabulariu: "ma-ma-ma", "ba-ba-ba". Sì, queste ùn sò micca paroli. Ma l'imbastivu cunteneghja u cartulare, canta. In certe volte, pare chì si parla una lingua straniera. A preparazione di u ghjovanu parlante vai in u modu bellu, vai in!

Enormi approcciu

L'abilità di pusà apertu grandi orizzonti per u caprettu. Ei e mani sò liberi è ponu manipulà cum'è voi. Pigliate è tufate, custruisce è distruisce, stringe è scuzzulate. Qualchi ghjocu chì u zitellu hà pensatu, sustene. A vostra averia hè di preparà tuttu u materiale didacticu per migliori.

• String nantu à i bè grani di corda, buttone grandi. Chì i carapuz chjine l'addevu di rosariu. Intruduciu à u dilatori è cuncepimentu.

• Cumparazione multifunctionale, cù velcro è buttone. Amparà cumu si prumove u fille in u burcu è aghjunghje a petite parte à a basa. Iò vogliu buttuni è buttone unziunata, è dopu buttone. Lu lampi, anu purtatu averà u zitellu, solu l'usu di una plastica.

• Hè utile è un set per a creatività. U zitellu serà piacevule per maestru di i pinturesi di u mumentu, ripiglià i tagghiati o marcatura (piglià l'acqua, sò fà riccimenti da robba e robba in ogni superficie). Certu, qualsiasi azzioni chì duvete realizà cù u carapatu, avete bisognu di cumentu, accumpagna una storia è cusì rinforza u so vocabuli. Sempre passive. Vulete chì oghje attivà? Fate u fogghiu per dumandà è responde. Scaricate u fattu chì l'omu hè chjuca è hè vicinu à u pianore. Ancu ma un affluente forte, l'impattu hè minimu. Ma finu à chì u zitellu scegla per firmà fermu nantu à i so pedi, hè megliu per caminari in u parcu nantu à i camini tramplinati, è micca per i camini di l'asfaltate. È ancu insignà u mulinu à rallentisce è ùn eseguite micca solu.

Apoi è liberazione

Purtate cù a famiglia sana hè un veru piacè. Quandu in una mano a manu di a mo mamma, è in l'altru - Daddy, sìate darrere a so alate. In un sensu litterale. Perchè pudete fà presse i vostri ghjinochje è vola nantu à a cima o u puddle o ancu esse ghjustu altru, è dopu cun sente di terra. Granni? Ùn esa parola! Ma ancu s'è vo passate una mani cun quarcunu unu di i genitori, stu sustegnu hè assai utile. Stumbled? A me mamma hà tenuta. Ùn puderà esce da u passageru? Dad s'arrizzò è si move in où duverebbe. Certu, l'adulti anu un duru tempu. Intinzate constantemente, caminate in un state medievu. Capu à a notte, a me spiaggia è e mio spine. "Puderiu cumprà rimanni?" - pensate. Ùn vale a pena. Per piacè, un pocu di pacienza, solu di parechji settimani. I peri di u zitellu fate più forte, è ùn mancanu cadu celu. Ma prima ca nimu hà limitate a so capacità, stendu sempre in daretu è mantene. Eppuru, per ùn avè incurvatu, fate u fogghiu currere in modu indipendenti. Ricerdu solu: ùn viaghji vicinu ghjinirosi, viulenti o fossi è ravanti perikastri. Un zitellu ùn deve micca intesu di voi inde u tempu: "Doppu!", "Ùn pudete micca esse ghjustu!", "Hè periculoso!" Hè questu questu chì si sviluppau una persona indipendente? True, ùn site micca asciuttu cum'è di aduprà cù un libru in a saperna di ruota, chì u zitellu duverevule. Avete a curriri. Invece, crede à mè, questu hè divertente, è per mantene a bona forma fisica, hè valenu.

Play it all!

I Soziologi anu manifestatu un fattu disappruvutu: i genitori muderni passanu pocu tempu cù i zitelli, è ghjucanu cun elli è ancu menu. Dad hè straccatu à u travagliu, a mo mamma hè solu a fini di l'attrachju finitu di ghjornu in a casa ... Quale hè u karapuz see? Voi veramente tu vògliu ch'ellu ùn avè firmatu in modu, pigliate cun cura, ùn fate micca esse? ... è solu? Verificatu da parechji genitori: u principale hè di principià, in tuttu sò tracciati. Chì vale à pena cun un criaturu d'un annu prestu è prestu prestu prestu in a muntagna? Per u manicu o di distillazione. Eppo si corse pressu in fronte à u papa, chì torna da u travagliu ... Ùn ci hà dubbitu chì l'ànima di u so babbu sarà u celu, a fatigue serà saldata da a manu, è diventerà in un avianu in una materia di sicondi, chì vi farà u passageru ghjovanu à una distanza distanti. O tira u so paratòperu nantu à a so testa? Tickles, kvach, somersaults è lucha cecmica - u zitellu ùn rinuncia micca à nunda. Per una certa ragione hè stesu chì u rughjonu è u ghjocu nantu à u papa, è a mo mamma pruponi un passimellu tranquillu. Aduprate cù stereotipii? Admititu, veramente, vò esse stupidu è si sentenu una picciotta piccella? So do it! Scaricate micca l'scusa per reprochariri u zitellu cù e frasi: "Nanzi ùn fate micca!" O "Sò un omu, cusì feivu". Dopu tuttu, ùn portanu micca, ma solu u male.

A multitùdagru Noisy

Cumu si u karapuz ghjucanu à u duminiu? Immediatamenti truverete amichi o s'assetta nantu à a parti? E in ogni casu avete bisognu di a vostra participazione. In u primu, ùn hè micca minatu à cumbattà u cullettivu in un ghjocu cumuni, altri o disputori si dispusitivu immediatamente o cummincià à dividisce i sovochki è u molde. In u sicondu è ancu più cusì, vi hè obligatu à furnisce una cumunicazione tra u vostru umiliu è una horda di sorceresses. Cumu fà questu? Dà una diversione simplici cù piacè incaricu. Eppuru, micca unu dopu l'altru. Dì, per una bola o una màquina d'escriure. Correghjanu, è si sò. U ghjocu hè adattatu per i zitelli più chjucchi chì anu rimanighjà maestru di rè. Fornite chì tutti i genitori permettenu di movimentu di tutti quattru in l 'erba o sabbia. Dà qualchidunu a panera o un omi, ancu per un minutu, hè inaccettavule per elli. Bé, divetevi senza ghjoculi. Oghje ghjutu dopu à l'altri, u zitellu oghjie conscientu ghjochi. Per piacè à piglià cun un amicu è di bracciallu nantu à l'spalla, è da rimpiazzà u so propiu - quì hè, gioia. Per fà più chjaru di quale hè u kvach, pò stallà una sticker nantu à a vostra robba. Ùn vi scurdate micca chì puderete micca restà. Ancu u ghjocu più interessante piglià una foglia salce per 15-20 minuti. È andarè averete bisognu di qualcosa di novu. Sò sicuru chì pudete fà! Perchè hà digià intrutu in u gustu. E forsi, avete unitu?

Alegre hit parade

I giochi per i zitelli sò enormi. A cosa principalu hè micca esse mandatu per vultendu nantu à i migghiori, pruvate d'interessà è turnate in un dirigentore è un inventore. Delight in faccia di u ghjovanu è a so fervente risata cunfirmarà chì site nantu à u percorsu rittu.

"Bubbles Soap"

Perchè u ghjocu duvete bisognu di una buttiglia cù buccia di savonu. Cumpiate, è un zitellu o una sucità di carapiani prupone di scopre bolas cù palmi. Quale sera attrachjata cù boli culori? Pudete chjamate un presentatore chì si stalla nantu à u bancu è u colpu. Ma ùn danu micca una buttiglia di liquidu à un fugliu in i vostri mani. Mi dispia in una materia di sicondi. Ogni sarà minatu. Eppo, per piacè, cambiassi i capipopuli spessu - tutti vogliu putti.

«La corda»

Osito di teddite di favuritu è ​​u fille di fille - cù un tale apparente semprici perle ùn abbianu. Allora, u cucciu malvagio scappau in u boscu. Hè bellu chì una corda hè stata ligata à fà (preparà un messu in l'arburu in anticipu). Allora l'animali pò esse truvatu. Chì u ventu di u ventu hè u filu di u carrettu (furmazione formatei di cavalli è stradelli maiori) è seguitate a cumpagnia di peluche. Questu sarà divertitu quan trova a so perdita!

«Balloons»

Un colpu di pilli ùn sò micca solu un modu excelente per vola à u celu. Pudete divertevi cun elli. Organizzà a batuta: quale hà pigliatu à u bulu? O quale hè più veloce per rimpriverà, assittatu a cavallo? Da bulu brillanu bundlelevu ùn hè micca difficiule per aghjunghje una fioritura o fate un cunigliu, ghjucate in un cuncorsu o punch a balli (attache l'elasticu à a cuda). Ancu chjappi, pudete diventisce (cum'è Eeyore da u cartoon about Winnie the Pooh).

Cù li lenti ùn avete aburate!

I psicologichi distinguiscenu una manna longa e spina, cum'è l'imagine cullettiva più bona di i zitelli. U zitellu hè a più faciale per un parallelu trà ellu è u cunigliu. A storia di i più bravichi per più di una generazione hà aiutatu à cummattiri cu l'autore un dubbitu, è a storia di quattru zitelli è a figliola di u babbu impone caution à questu ghjornu. U to babbu, cum'è un cunellu, hè prontu à masticà e carota chì i denti sò forti è belli. Certu, u cunigliu hè ancu un veru amicu in parechji partiti. Hè cusì divertitu chì ùn avete micca missu. Un novu amicu hè prontu per surprisa ogni ghjornu!

• U ghjocu interactivu divertitu "Per mè, i Baths!" Dà à u zitellu hà assai divertitu. Per principià, bisognu di vende una bracelette di zucca carottosa. In ogni casu di u zitellu andò, u cunellu Bani u seguitanu, catturà u signore infrared di a bracciale. Avete a vostra scortaggiu curretta? Eppo sparisci è chjama per nome (u nomu di u zitellu pò esse scrittu in a memoria di u ghjucatu). Avèndulu trovu u zitellu, Bani li dumandava a puscia. Cume una recompensa per ghjucà catch-up o hide-and-seek!

• Nanzi amate à copre l'adulti. Perchè Mom è Dad passanu assai tempu cù u telefunu, volenu u stessu. Inoltre, u mudellu più mudernu hè u telefuni interattivi brillanti Banifon. A ghjunti di ghjuvellu hè una superficie di l'ispilsata, cusì u caprettu pò vedà u ​​so propiu riflessu. Quandu u telefone telefunu, un cunigliu cunghjuntatu cuntenutu nantu à a so pantalla, chì pudete facilmente cumunicà. Cliccendu nant'à u buttone cù l'imaghjini di l'animali, l'omu apreva i so nomi, è ancu sente parole è melodie curiosa. Vogliu sèntelu a mo mamma, ma ella hè u travagliu? A funzione di ricunniscenza li parenti permettenu un missaghju sonatu per u zitellu.

• Ti invitarle in un viaghju da Bani. Pulsà u buttone - è a màrchina si spende, belli ghjorni, lampènduli lampendu è signali. Quandu una coliszione cun un obstaculu hè attivatu da una catapulte chì tira u cunellu da u cockpit. Hè divertenti!