Cumu ricivete rigali di l'omi

Dà ricivete rigali hè sempre una experiencia assai piacevule. Dopu tuttu, un rigalu hè perceived per noi cum'è quessa chì ùn solu ùn demoni un sensu calore per u recipientu, ma hè ancu a chjave principale per un locu direttu in relazione à u donu. A maiò parte di tutti i rigali vènenu da l'indirizzu di u rapprisentanu di u giustu sessu da a parte maschile di a pupulazione. Grassu di rigali diversi, sorpresi è attenti, l'omi indiammu interessu è rispettu per una donna.

In più, questa manifestazione di a nubiltà aiuta à un omu per affirmassi un cavallerissimu criatu, gallant è assai generosu. Ma a maiò parte di e donne sò temerati di tali "generosità" è hè per questa mutivu chì decisu di sparte cumu fà ricivete rigali di l'omi senza sensu senza vargogna o rimorsu.

Chì ghjè un rigalu?

In fatti, rigali sò equipati à stu prugrammu di scambiu - à voi à mè è à voi. U più bellu pruduttu è correctu, in l'opinione di a maiò parte di e donne, hè u ricivutu di rigali da l'omi durante i festività organizzata (anniversà u 8 di marzu, etc.). Tali rigali, com'è regula, sò perceive calma è ùn mancanu micca penseri superfluvuli è preghjudizi. U donu presenta un donu, è u destinatariu, in turn, anu honori cù tutti i dolci di u tabellu di festa è organizza un pasimu positiu. In tali affullanza, ghjè spessu chì u mumentu di presentà un donu passesi in bigtoni, pò esse dichjaratu cusì ordine. Ma quì nimu ùn hè micca offisu, è chì tutti ùn sò micca satisfied with themselves. À quellu momentu, e donne anu sempre u rigali di l'omi è ùn pensanu micca micca.

Rigali inesperu

Qualchida persona, l'omu è a donna, hè sempre persa si devenu de sèntelu rigalu. A strada, u più preziosa è caru u donu, u più forte u sensu di cunfusioni. A donna in una situazione cusì currettamente cumencia di tramuntana è di pruspettiva di falsificazione in questu attu di un omu. Comu regula, e frasi di u pianu voltu immediatamente à l'indirizzu di u donu: "Oh, perchè ùn passate assai, ùn fate micca", "Ùn puderebbe cum'è dichjarà", ma ùn dicenu micca, ma duvete avè ricevi u rigalu. Cusì vaghjime chì una donna si mette in una certa dependenza à un omu, perchè oghji hà obligatu à rimbursà. U cavallu "si congestiona" in anticipazione di una mudellu di ritornu da a donna. Hè nutate chì quì ùn ci hè micca una quistione di qualchi valura materieali, perchè un omu hè bisognu di favuri è gratitude da a donna. Hè assai bè chì una donna hè dispunia à dà un omu affettu positivu per a so persona, ma chì deve fà si ella hè stupidu è ùn sapi micca cumu? À questu momentu, hè necessariu di risponda bellu rispettu à un rigalu inespettatu, per ùn avè micca piacevule in una situazione ambigua.

Quì ponu marcate a manera megliu è più efficace chì aiutavvi à sorte di a situazione: in risposta à u vostru regnu per fà una risposta à un omu. Hè megliu di fà appena seguitu dopu avè riesciutu guadagnà u vostru presente. Questu simplice, ma assai efficace, uttene certa manera à una donna "facilmente è indiferente" surtite di a dependenza masculina è ùn pò micca sentitu spéciale à u listessu tempu.

In modu, i mims cumpagnie cù un rigalu reciprocu simili à prezzu o impurtanza ùn hè micca necessariu. Un tali rigalu pò esse un chjucu solitu, ma prisentatu cù tuttu u cori, accumpagnatu da parolle chjori nantu à l'amore, l'amici, l'amici, u supportu, ecc. Se un omu chì dà rigalu, cresce più, è una donna vede in elle un amicu, e so parolle ùn deve micca purtatu in elli nisuna rinsignione chì sta rilazioni pozza avè u so avvene.

È l'ultimu cosa, per riceve i rigali da u sessu più forte, hè sempre valore. Se ùn avete micca avè qualcosa di fà cù questu o quellu omu, hè megliu di rinunzià u donu. È in casu chì u donu hè u vostru amicu struitu o persona amata, se ùn avè micca accettatu u donu chì duverà minacciallu, fate a vostra "legalità", ùn te da scurdate di vede l'oltre gratite, ancu s'ellu ùn hè in ritornu, ma in parolle!