I almacenamentu di l'estate è l'invierno

Ropa. Tuttu a ognunu hà, ognuna lu porta, tutti l'anu. È tuttu chjaru. Ma ùn parechji pirsuni sanu chì u almacenamentu propriu di e cose hè assai impurtante.

Inoltre, ùn hà micca solu cunservà u bonu statu di e vostre cosi, ma pò ancu aiutà micca à spulà a vostra salute. Ma, per tuttu.

A preparazione per u periodu di l'estiu / invernu hè pocu difficili, perchè ci sò assai cosi da fà esse fattu, è s'ellu ùn sò micca fatti, da ghjovani in l'inguernu / estiu, i cose ùn anu micca avviatu à u pianu. Per quessa, unu deve sempre à piglià in seriu i preparazione per u cambiamentu di i pori di l'annu. Avemu avemu discuttu u tema: "Ughjettu di l'estate è l'invierno".

E, a più lòggicu, cumincià cù l'accunciamentu di i cose d'invierno, perchè l'estanciu di l'affari d'udite ùn hà micca parechji spezii. Ma questu hè solu una raggiuni, è cù a seconda avemu da principià avè.

Fateigheparate e cose di u veranu è u tempu di invernu. Ci sò ghjunti ghjuvani, è ci sò calcettes finti. Questa hè a ragiunà chì e cose in u periodu d'invernu anu bisognu à esse stampatu in correttu, altri anu da esaltà, è novi sò bastatu caru. Ma, avemu avemu discuttu tutte e dettagli.

Prima di principià aduprà e cose, assicuratevi di chì ùn avete micca bisognu più. Fighjate a previsione di u tempu, cun studià currettamente a situazione, perchè dopu, tuttu ùn hè micca stata dispunibile - serà insultante bellu. Allora, quì hè digià assicuratu chì ùn avete micca bisognu più di e cose, è avemu principiatu a preparazione.

Prima di tutti, tutti i nostri capigliati è capelli di pelle preziosu, avete bisognu di pulita bè di diverse manciarii è maniche. Frà l'omi, ùn sò solu un pezzu di cunsiglii. A so foncità hè chì per a pulitica hà bisognu di u fruttu o di farina di centu. Hè bisognu à esse caliati à 60 gradi di Celsius, è asciugate cun l'aiutu di fur. Dopu fattu a prucedura, a ropa si deve esse imbruttata. In quantu à a contaminazione nantu à u pilu biancu, a farina di patata, beni, o farina di semolina, hè perfetta. I dui è l'altru feranu u so travagliu. Se ùn avete micca aiutu, dopu avè da aghjunghje una petite gasa à a farina di patata.

Se vulete refrescà l'apparenza di una pezza, pudete aduprà serradiante di frontieri, ma u principale hè chì ùn sò micca l'arbuli di cunifera, perchè cuntene resini, è a to vestita definisce. Vede chì u serratu ùn hè micca putente è ùn manca tra particuli grossi. E anu novu, sè vo vulete rinfurzà l'effettu, poi poi soffiu cù a gasa. Avà infurmatu di u prucessu di limpieghja, anche si hè assai sèmplice: piglià un pezzu di fur, pour u serradi in u fugliale cù un sbagliu, aghjunghjenu pocu annantu à u serradu serpente, è cusì fode gradualmentamente cù u pruduttu tutale. Sì a robba sò fermamente sbarrazzata, da esse ripetuta u prucessu novu, dinò aghjunghjenu ancu un brillo à u pruduttu. Quandu u prucedimentu hè finitu, pudete micca sticzatu u pruduttu.

Sì avete a paura di fà un tali prucessu cù e vostri robba priziosa, puderete rimpiazzà u serradiu cun gomma spuma. Ci vò stà parechje migliu o pezzi petite. Se a contaminazione hè troppu forte, ùn hè micca valutazione di u risicu, hè più faciule simplificà solu u pruduttu à un pruduttu seccu.

Quandu u pruduttu u primu priziu a purità cumpletu, deve dà un pocu brillo. Per fà questu, lavbe a superficia cun un tinte immaginatu in una solu suluzione d'acqua è l'acitu di sidru di puma. Per dà u pelle una vista bella, hè preferibile di pezza cun un pezzu di metudi freti è di secremente à u balcone. Ùn bisogna micca chì sta luminosu chjaru luminosu affruntate adupratu di u pelle, perchè u megliu di resiccà in u clima nuvellu.

Hè tuttu. A fase di cucina hè stata fatta. Hè da elettu u postu accertu, induve e cose cusì tranquillamente è calmu stanu aspittà per u periodu d'invernu, è avà tornu truvamu stu locu è e cose.

U megliu hè chì l'invienenu ci sò almacenati in un locu fridolu, induve a temperatura varieghja da 4 à -20 gradi Celsius, bè, l'umidità si deve esse riduta. Ma ùn pò micca ghjunghje cusì cuncubbii in casa, solu in i cammari speciali per pudè almacenà. Pudete ottene servizi privati ​​di almacenamentu di parechji furmati è furale. Sì avete sempre à pruvà a furmazione di u pelle in i cundizioni d'appartamentu, hè bisognu di observà almenu un regnu di temperatura. Evitari altitudine altri, altri chì a fur furmerà solu, bien, u tessulu di a pelle perderà l'elasticità è diventate stiff.

Cumprà culottulu specialu, ma in ogni casu micca u polietileniu, sacchetti per capelli di pelle è capelli d'ovini. Pòtela in sacchetti è impiccà davanti à i vostri perchè. Fur blu si deve guardatu in sacchetti di u culore biancu, per chì ùn hè micca giallu in giallo. Se ùn ci hè micca manera di cumprà un saccu stu saccu, fate per voi stessu, cù l'aiutu di un pappu pittatu di blu.

Se ci sò parechje capelli di pelle à a casa, fate u ricordu di u regula principale chì u pilatu di culore è pittura ùn hè micca stata salvata in ghjiru! E in generale, se cullate e mantellu, dopu mantene a distanza, perchè chì u capeddu ùn hè micca arrugatu.

In quantu à i capelli, invece per l'estiu, duveranu esse impresa di carta è pozzu nantu à una caixa di cartuni cun una tappa firmata.

Ma ùn si scurdanu di a sicche, contru ad elli avete bisognu di usà diversi modi. Ancu s'ellu hè sicuru chì a sicche ùn vi manca, ùn avete micca avvezziutu à u casu. Hè megliu d'avvistà per prusparti prima di chianciri, dopu à u so capeddu. Aduprà qualsiasi modu chì pudete pruteggià i vostri cosi da cosi. Fortunatamente avemu noi in u sèculu XI, induve i mezi sò cumpletani bè, è ùn puderà micca pudè usà. Sò boni, ùn anu micca bisognu di privatu.

Ma ùn si scurdate di chì quelle di e parolle sò parechje animali, chì ùn vogliu micca manghjendu e to cose. Vigilante! Adupratu e cose d'invierno in questu cunce, ora un paru di paroli nantu à aduprendu i cose d'estate.

Quandu u vaghjimu ghjuntu, avete bisognu à doppia alla vostra robba d'istati. Ùn sò micca difficultà specialità è difficultà. Avete bisognu di e cose, cum'è: vestiti, blusas, camisole, swimsuits - pianta per giandinu e doppia, o mette in una machja. Hè ricivete accattà cù e sacchetti di plastica. U mantellu hè stata colpu à i perchè in casi.