Perchè avemu ammucciatu i nostri emozioni è i sentimenti?

S'ellu ci era un strumentu chì risolviri a freccia di parulanza di i paroli, trà i capipasenti sò sicuru d'esse "Ùn aghju micca", "spit", "ùn importa" più "ùn si micca moltu", "tira fora da a testa" è "marteddu". Sì dite oghjettate o chì u zitellu cù un bang ùn pò micca chjamà o ritmu, o hè generale solitaru è generalmente di legnu in u so core - sempre aiutanu. E voi scumpari l'impurtante, "cuddaru", cercanu tutti i rachjate in a bagnera, l'armatura zadraivaesh, pull the capone è "d'oghji cusì" vive, vede a serie, nodule à qualchissia chì vulete, vai à travaglià. Perchè vo fate cusì è cumu per ùn diventà un frettu friddu in silu, chjappà i vostri sentimenti è emozioni sottu un pezzu grossu? Hè bonu per esse chjusu. Invulnerable, cum'è Lara Croft. Vede da l'altizza di a so impenetrabilità. Pensa i vostri stritti. E donne di Turgenev cun pienghje mugli hè micca rispettatu. Li ghjustu, sò vulnerabile. E vive in u mumentu mudellu, in l'era di l'Internet è di casi di designer per u telefunu. I so emozioni ùn sò micca ergonomichi è ùn anu micca entra in realità muderna. Chì ghjè per ora? Pulsà u buttone "avanzanu" sottu a storia stancosa annantu à l'abbitatu di cucciulà, per donate centu r u rublu à qualchissia nantu à u litrique in i filieri, chì a stampa u terzu ghjornu flasha in i redes sociais. Ancu u furore sò spressa in silenziu, pressu d'ochji di vermi in l'altru. Eppuru, ùn cresce micca à i platti, a parolla ghjusta.

Avemu addivintatu bonu è plasticu, anu rifiutu tutti l'articuli di scacchi. Mask-smile, avemu rimpiazzatu l'espressione curiosa, inveci di l'impulsi naturali, manifestemu in a prima data un settore di reguli da a cullezione di NLP. A più impurtante hè quì: "Ùn mostra micca u sensu veru. Hè una timpesta terribili - e di colpu, guasgiarà chì voi a maritaru. Anu più scantu hè di dimustrà chì vi tristi oghje. No, a ragazza chjama, in i scarpi lizziali, cù i buttiglii culpanduli, avissiru è "in u pusitivu". Sùbitu ùn ùn suspirate micca Lara Croft, è chì, cù un pienu di lace, Turgenev?

Sempre verde
Da quale duvimu averemu a truvà vera, senza cumpatore emozionale, senza esse tante? U psicoterapu canadianu Gordon Newfeld nota chì un urdinatore protettive hè primurale caratteristicu di l'adulescenti.

Quandu si parlava di l'infantilismu, a maiò parte di a sensazione significa una attitudina lustru à a vita è l'abitudine di passà u tempu à l'urdinatore. In ogni casu, cù a nostra zitella, avemu qualcosa cosa in comunu. Per esempiu, a maturità emutiva, a pubertacia teme di sentimenti, l'abitudine di tirà "à mè in forma" in risposta à qualchi irritazione. In l'esempiu di l'adulescenti, questu hè duvuta à u fattu chì una persona hè bisognu di un attache emotional forte, affidante, inglobable, cum'è un munimentu di bronzu in Lenin. Quandu i paisani si sò alluntanati da i so figlioli, i zitelli, à u turnu, ignora i so parenti, i peeri cumincianu à attu à l'aghju di cumpagnia, i zitelli suchi chì andate à u filmu cun voi oghje, rirendu dumane, è u ghjornu dopu dumani sò amici cun quarchi più in moda. In i relazioni di i peeri ùn ci hè micca ubligatoriu chì pò assicurà, ùn ci hè micca u portu salvu, ùn ci hè micca sintimu chì sò ben cunnisciutu è cunniscendu. In un tali ambientu, u statu naturali più naturali di a salute si spende l'esclusioni, a tensione, u scantu di ferite ferista, incompatibile cù a vita. Willy-nilly hè necessariu di diventà glacier è insaccate l'espressione imperturbativa di bream. Per Newfeld, da a strada, hè parechja chì parechji di noi ancu dopu à l'anni è sò sempre anziani ghjovani, teme di piglià a so sensibilità, concrèta in un passariu di primitivu di emozioni. Ma a maturità psicologica hè ancu a capacità di accettà a vostra vulnerevule, à spessu dici: "sì, mi dole", "sì, sò vulnerevule", è ùn vede micca l'emo.

Defensa ghjugna
L'esistenza senza emozioni hè, per suprattuttu, una storia stòrica di "un omu in un casu". Una volta un tempu era un capu: eyeglasses nantu à u nasu, un gruppu in u so capu, di custruisce quasi tutti in a linea, senza mai essiri tardu per u travagliu è in generale sottumettenu tutti i signali di l'essenza di l'assemblea di ferru. Dopu ad avè cazzo in amore, è i culleghi sorpucitui s'addunaru ca u fasciu hè spargugliatu, i vetri traspurtonu, è nantu à u rapportu annu, qualchissia hà fattu capelli. Quì hè: a vita, e lacrimi è l'amore.

Hè una storie nantu à a Bella di Durmante, cun l 'emozioni in un bufaliatu, in una caverna è in u scuru. Per fà una relazione, serà necessariu di split the ice, è questu ùn hè micca sempri pussibuli cun un unicu petite - quandu duverebbe fà un travagliu cù un scogghiu. Dopu questa bellezza, questu quì, u capu, sopra à l'omosessuale, hè surprised per vede u mondu novu. Aprènza chì prima di un rosso torino-torna cia d'oliu è fai altre incontestable esperimenti. E dopu un novu torci in a trama: u prìncipe di sposta per esse micca un prìncipe, ma cusì ... solu u tipu chì passava. Cundivanu à i rosi, i cori aduranu à l'urugraficu, è Lyudmila Prokofievna hè statu satanicu. Cosa da fà, reazione di difesa. Un'altra ora, ùn ùn rinuncia micca cusì faciule. U cunquistaturi novu di u cori, cioè a sceglia hà bisognu à trè viadizieri, chì ùn hè micca un fattu chì travaglià.

L'omu in a mascara di ferru
U nuvellu prutesta hè chì pocu pòpulu si fingenu di essendu ìduli, sò veramente assai faciuli di diventà. U travagliu cù l'addeze cumplicati Newfeld hà avutu chì a mancanza d'empatia, l'abilità di empatizza, l'attu di una nutina dura - in parechji casi micca un ghjocu per u publicu. Hè solu chì u moverne hè cusì ghjustificatu di l'offalli chì s'hè purtatu a cumpassioni, u timore, è qualcosa più à dettu. Dopu avè travagliatu traumu emulatori seriu, avemu avemu l'immunità per esse situazione in u futuru. Da a nova ferita, u mo brain, per suprattuttu, ùn si prutegge, ma pò aiutà micca di sentu. A voltezza a vicinanza emutazione volte in un statu stabilimentu. Dopu avè cascatu in una, una persona ùn hà micca scrittu sensi cum'è "sentimenti anu morse" o cumponenu versi "entre noi kmiculate di silenziu ..." Doppiu è espresso, dentalli sbagliati. Cumu avessu chì u celu sopra sarà un pocu più grisu? Chì u sonu di qualchissia ùn tocca più? Questu chì generalmente preoccupa di such trifles? L'indiferenza resultanti hè una cosa chì ùn hè micca bè entiata.

A simpatia in l 'apatia
In ogni casu, senza emozioni, a vita umana degbia diprezzà. Tuttu l'arte da i simfoni di Beethoveni à instalazione muderni in a forma di faloffi bored hè in tuttu una espressione di emozioni. Scambià a vita di sentimenti - è chì fermerà? Un esistenza meccanica malata.

Ma hè faciule cunsigliatu: "Deve esse emuzionale", dite. È di sposta, a ghjente ùn entende micca? Vivemu in una cultura chì ùn ci micca accolta bè l'espressioni aperti di sentimenti, in particulare in publicu. Hè spekulmente, si in u busu in un spartimentu tira: "Ehi, a donna histericata, passanu per viaghju!" In ogni modu, à difenda una nova vista di u mondu è a so individualità, unu deve circate di luttà per i sentimenti.

Activate l'esfera emotiva hè pussibule micca solu in u Museum of Fine Arts. Hè bisognu à prestu attentu à u mondu intornu: ciò chì hà natatu da i nuvole, quantu, cirugia, di spedizioni vènnanu da u bedu, quantu romantically a foglia sopra a spiaggia. Ci hè una bella bellezza in u mondu. Ricurdativi di u studiu di a literatura - i eroidi lyrici spessu sottu a vista di ritratti di natura nativi è un boscò di alle bugliate s'apriti à abbraccià a terra russa, dans Kamarinsky o filosofichi. Bé, in generale, capisce.

Ùn aghjustate micca in una relazione. Sì i ghjente ùn eranu necessariu per affaccià davanti à elli tuttu u tempu in a pusizione di "Smirno., Heel. Napra-a-in!", Saria megliu se nun eranu in a nostra vita à tuttu. I psicologici si pensanu chì hè a mellor cura per l'aderenza à l'attaccamentu. Eccu, una relazione in quale pudete rilassate, chianci, dumandate a cunsulazione è ricivete. (A strada, se u so spalle forte di u so voilà vole chianciallu, avete pigliatu cun gioia) Cusì ellu confiesa.)