Chì porta à l'egoistu è l'altruismu?

Avete pensate chì hè un altu tempu per amparà cumu esse felice è ùn sacrificà micca per l'aiutu di l'altri? Di sicuru avete scontru trà e donne chì sò sempre pronto per aiutà. À u travagliu, puderanu aiutà à ogni mumentu, custruisce i vostri sbaglici davanti à l'autorità, fate a più urgente per voi, si vai in vacanze è ùn mancanu. Se tenete un vechju cusì compassionatu, ùn avete micca da preoccupari quellu chì hè sedente cù i zitelli si averebbe tardu in u travagliu.

Se si sò furtunati per esse nascuti cù una mamma sicura, ùn hè micca avete a prutezione di qualcosa à tuttu. Cumprà cù a temperatura nantu à a cità per portà e cutlet di steam è un torta fatta casta Napoleone, solu per piace à a to casa. In una parola, hè assai piacevule è utile quandu quì hè una donna vicinu à voi chì hè prontu à sacrificà per ella stessu propiu. Ma s'è trattatu a tali categoria di sacrificatori, allura a situazione ùn hè micca cusì rossa. Avemu pruvatu à scrive ciò chì porta à l'egoistu è l'altruisticu.

L'inclinazione à l'altruismu eccessivu hà un'infocu siculu: hè crede chì quelli chì sò pronti per esse scurdate di l'altri per piace à l'altri, pateanu un complexu di inferiorità in prufezia è dislike per elli. Dopu à tuttu, se a misericòrdia à l'altri si sere una crueltà vera versu un sè stessu, hè un signalu chì hè ora di pensà. Se in a prima classe per dumandà a quistione: "Quale chì tra vanu cù più veloce di tutti?" - Ogni manu sorda i so mani senza esse. Tutti quelli volenu espresione e so capacità è dimustranu versu l'altri. Ma, si dumandate a stessa quistione in u brugghiu, a probabbilità di nimu hà suscità a manu. I carusi ùn facenu micca per teme chì si rireranu da i so cumpagni di i so cumpagni, perch'elli saranu cunnanna per vultà è i scritti. Hè sopratuttu chì tocca à e zitelli chì eranu in 13-14 anni di vinu è vedi "chì ùn pare micca megliu chì l'altri". A televisione, i libri, i ghjurnali è di revisterenza persiste à undupirà l'idea chì "e boni cumpagnii" sò modesti, silenzii, sacrificatori, flaming with altruismu, chì primu pensanu à l'altri è solu dopu nantu à elli. Dopu qualchi paroli è boni auguri, i storii di e femine profezia infeliz, chì, durante parechji anni, rializenu i capricci di u so maritu, i zitelli, i genitori, a sughjettu sò spessu secreti, ma ùn si sò micca maiò à parlà di ciò chì ne necessanu. Pensate chì e cose qualità di a donna sò più spessu cunsiderate digna d'admirazione. I femini sò in eternu prupinsioni per unisce forze è travaglià in un squadra. Questu hè bonu - finu à ch'è avete una ricumpensa merezzione per a vostra cuntribuzione à a causa cumuni. I donne sò capaci di sensibilizà è di fà relazioni è cumerciu - altruismu hè culpulu. Havi boni - ma solu s'ellu ùn accunsenu micca di passà à l'altri, solu per evitari u cunflittu. I donne sò più prudenti è sensittivi chì l'omi. È questu in questu hè maravigghiusu - sè ùn avete micca sottumessi l'interessi di e persone di tuttu u paesu, ignurendu tutte e vostre propria nicissità. Tutte e qualità sò animati da a sucità è spessu mette in una pusizioni difficili. Dopu à quessa, hè chì avà ùn sò micca prontu à sacrificà, ùn site micca bè? Certi psicologi chjamanu a reazzioni di a donna à a tali pressione da a società "l'autodestruczione intellettuale suciale".

Ma, sicuru, micca tutte e donne scurdanu di i so interessi per l'altruismu. Allora chì sapianu di a vita, chì ùn sanu micca cunnisciutu à i so amici sughjetti? Prima di tuttu, una donna cunnisciuta u so valore. Sapi chì hà cumprittamenti obligatori à a so famiglia, i so figlioli, u so maritu, i so parenti è u so patronu, ma ella ùn hà micca scurdatu chì hà u so distinu in stu mondu. Pudereti dumandà è piglià cunsiglii è aiuti di i parenti, ella hè bisognu di ricumpensa per ciò chì ella faci. À u travagliu è in casa, hà sappiutu, cusì, di custruisce frontiere chì i so interessi ùn sò micca sminticati. Ella accetta a ludari è admirazione senza cumpurtamentu, ma à u stessu tempu conta chì no tutti l'anu da fà e so azzioni. Vulete averete diventà una donna? Allora scopre à evitari i tramiculi distruttivi chì avete esse preparatu l'opinioni pianu.

Trappa N.1

Hè permessu à l'altri ricevi una recompensa per i vostri servitori. Tù è u vostru cumpagnu hà cumpurtatu bè u prughjettu cumminu, ma hà dettu l'autorità riguardu cusì cum'è u so scopu propiu. E voi, invece di dì a vostra parolla pisantina, sia in silenziu per u timore di presentà cum'è un postu. Hè ciò chì succe cusì? Forsi u raggiuni hè chì vi cunvucarà assai: "boni" donne anu da esse modestu, cose è cooperate. Ma vulete esse bè! Se questu hè veramente u casu, avete bisognu di decapità i vostri rializazioni. Dopu tuttu, per aiutà i patroni per apprezzà a vostra cuntribuzione, ùn hè micca necessariu fà scelte di culleghi fatti. À u cuntrariu, hè pussibule attraversà l'assistenza di u capu à l'idee ricciuti di i culleghi è di l'incarnation equale riprisentatu. Ma ùn scurdate di esse u vostru propiu meritu. Fà chì u fattu hè, ùn vi ricu micca degnu di mercimentu è ricumpensa? Allora andavanu à travaglià nantu à l'autoestimu. Pruvate d'evaluà e vostre opportunità in una manera chì vi apprezzà un strangulu. À u travagliu, creanu un "logu di schedariu". Scrivite e vostre idee bè chì pudete riesce applicà, prughjetti lucali chì avete implementatu, mantene e carte da i clienti raghjone (è ùn ti micca scurdatu di rimette l'infurmazioni di i vostri superiore). Tandu un "patronu di l'onore" vi darà vignetu o quandu necessariu. Tali schedari ponu esse fattu per a vita privata.

Trap N. 2

Ùn aghju micca dumandatu pagà per ciò chì site. Oghje chì l'autodestruczione intellettuale soiuali ùn vi permette di esse dumandà un salitu decentu o sullivà. Pensate: "Cosa ti socu megliu da l'altri?" - o: "Ai altri pruvate ancu intende, perchè se ne duvavvi riparà u mio salari?" Se tenite un schedariu di rializazioni prufessiunali, sapete perfetta chì avete megliu chì l'altri è perchè degne degnu di più. Parechji gestiti accettanu chì ùn anu micca rispettatu i travagliati chì sò disposti per travaglià per u miseraghju soldi per un longu tempu senza esigenza di un aumentu o di promozione. Sì ùn vi valenu micca, altri ùn l'appraranu micca.

Trap N. 3

Ti permette per esse umiliatu. Forsi sì pruvatu à difficultà per esse cunflittu. E forsi vi teme chì u vostru offender vi serà ghjustu è mette in front d'altri una pattu senza pattu. In ogni casu, avete bisognu di risponde à cumandamenti umilianti cù una dignità. Sì ose intesu qualcosa insulte in casa o in u travagliu, prima di tutti ùn sia micca elevatu a vostra voce. Speak calmly e pruvà tastà parechje emozioni in i vostri paroli quantu pussibuli per ùn avè micca micca offensiu, scantu, o ingratiating. Una rispunsione ideale per qualsiasi rimarche buranti sia a quistione: "Perchè vo mi dici?" - o: "Sceglie u ghjornu chì hà guidatu solu per quessa cumplicazioni?" Di sicuru, i culleghi o l'amichi pò assicurà chì eranu belli. Ma a quistione postu tranquillamente è seriu, les falla o chjusu, o piglià una attitudine rispunsevule per ciò chì dicenu.

Ti risicate quandu a vostra dignità

L'autoestimu hè una qualità chì porta pocu gioia per una persona. Pensate di voi stessu com'è esse insignificante, micca degnu di gioia è di felicità, puderete diventà solu chì. I psicologichi sustenenu stu modu. Utilice un brazzuletta di gomma simplice sottu a tò vistita è tutte e cose chì tene u pensamentu pejorativu in a testa, tira a banda elastica ligeramente. È dopu, reemplazarle u missaghju negativu cun una pusitiva. Avete solu pensatu: "Eppo, ùn aghju avutu più disgraziatu!" Cambiassi u puntu di vista: "Sò una persona assai creativa è sà cumu pinsà fora di a scatula. Questa ora u pensamentu sarà micca assai successu, ma i sbaglianza solu aghjunghje à a mo spirimintica ". In prima di sta tecnica pò esse artificiale, ma in u tempu tù avete adupratu à pensà à sè stessu più favurevuli è crede in sè stessu. Fate a vostra dignità (per esempiu, a capacità di persuade) travaglià per voi, micca contru.