Cumu rumpu, vendu a vostra timidez, pudori?


Parechje persone anu prublemi per via di timidez. Lu famusu psicologu americanu Bernardo Carducci, direttore di l'istitutu di ricerca in l'Università di Indiana, hà realizatu un studiu curioso. Ci hè stata capita chì in u passatu 15 anni u percentuale di a timenza timida hà aumentatu da u 40 à u 48 percent. Ùn sò micca stupidu chì assai persone interessate in modu di ritruvà, per vendu a so timidez, pudori.

I ragiò di a timidez è di pudori

L'timidez è a pudoressa pò piglià parechje forme. Da un pocu vargoggio in novi situazione, à teme raghjonale di e persone è di l'ansietà intaressu. Se vai per una sessione cù un psicologu, probabbilmente serebbe una parolla fina: "Quandu mi devu parlà in un gruppu più grande di pirsuni, emu terribili. Aghju a paura ch'e aghju esse cusì stupidu chì l'altri miremanu cun misericordia o disprezzu. Per parechje, sta situazione hè familiar. Sugnu cuntinttu di manera chì l'altri pirsuni a perceioni. Dopu lu cumplicatu di timida ùn si trova solu suspicità, ma ancu narcisisimu - narcisisimu. U nostru amuri per noi hè propensu per una preghjudiziu si qualchissia hà vede in manera oblicu o critica a nostra affirmazioni. U nostru egoistu riittatu ùn hè micca cusì faciule per assicurà. U traumu psicologicu teme u timore di una altra critica, ancu s'ellu hè giustu. Eccu, u prublema principali di narcissistic egoista hè u rejet di critichi. Ma hè assai utile à u sviluppu sanu di a personalità.

Un altru raggiuni di securità è timicità hè u perfeccionismu - u desideriu di sempre è in tuttu u megliu. Per tutti i maladizioni di vita, una persone culpò, sopratuttu, ellu stessu: "Ùn travaglia micca, perchè sò stupidu, senza aspittite". Ancu se a causa di a fallimentu sò fattore estivi oghjettivi chì ùn anu micca dipende à una persona tettona. Per evitari emozioni avvezzi in u futuru, e persone evitenenu novi cunniscenzi è atti imprevedi. Hè scantatu d'imaginassi chì seranu sughjetti à u ridículu novu, chì affettanu u so autoestimu. U scopu di esse u megliu in tuttu, di sicuru, hè felicitu. Ma deve esse capitu chì hè sempre impussibule di esse u megliu! Avemu bisogna à esse prestu per fallimentu in modu per acquistà l'esperienza è a prossima volta per cambià a situazione à u nostru piace. Hè curioso chì i pratichi principali in una modesta è timida, i persone-perfeccionista imaginate in i so sònni cum'è lionessi secular, stelle, ricchi è successi. Ma sò teme à realizà u so sònniu in pratica, per ùn sughjarià scunfitta.

Ci sò ancu modesti è timenza tante per natura. Hà cumminciatu sta modu da a zitiddina è sò sinceramente cunvinta chì a timidez hè una norma naturali di cumpurtamentu. Ùn ùn circà micca di rumpientà è di superà a so timidez, perchè ùn anu micca cunsideratu chì sta funzione hè un vitu. Avessi apprezzati per critichi d'appretzia, ma in situ inssevuleghja ùn ponenu micca incestu. In modu, a pudoressa sinceria provoca rispettu per parechje persone.

Cumu supira a to timida

Se ùn avete micca dumandà à a vostra timidez, è vulete diventà una "dama di fèrmata", duvete esse programmi psicologichi spiciali per voi. A trasfurmazioni di una ghjovana donna tettona in una leone di a luce cume valute è forza, ma in fattu chì ùn hè micca cusì difficulu, perchè ùn pare mancu.

- Emprendenu a reencarnazione cù l'adopzione di a vostra timidez. Ùn ci hè nunda di male, chì ùn pudete micca truvà rinsignà quessa una sughjettu à una besta ridícula. Avete probabilmente e vostre vantaghji, questu quì è fucalizza.

- Quandu si cumunicà cù e persone, pruvate pagà più attenzioni. Tedescate ciò chì l'altri dinu. Ùn abbia da esse dumande. Per esempiu: "Cosa ti vole dì quandu si parlà ...", o "Cosa ti piace più bellu". A genti cum'è quandu anu interessatu à a so opinione. E cumprà a vostra opinion: "Credu chì hè interessanti", "Vulariu sapè più nantu à questu". Quessi sò maneri pruvate per mantene una conversazione. E sta capacità hè in e vostre capacità.

- In particulare in a cunversazione, assicuratevi di dumandà e senti à sente cun cura l'interlocutore. Interrupt in nisun casu hè impussibile! Qualessu interlucutor li piace à a so persona. In cunsiquenza, ellu vi trattà cun simpatia.

- Sia l'iniziatore di cunversazione fugace. Hè assai sempriciulu! Quandu pudete cumprà una rivista glucurosa, ùn ti ùn voce micca soldi à u vinditore è ùn caccia micca bè cum'è sempre. Fate un cumpensatu per u vendeur, tira un paru di parole nantu à u clima. Durante u caminu, ludà a volta di u vicinu. Sò, per suprattuttu, serà piacevule. Gràzzi a sti picculi, create una atmosfera pusitiva in u circondu.

- Fighjà in i prublemi impurtanti di l'altri populi si pudete aiutà à qualcosa. Ùn avemu bisognu di manera chì u scurdanu di a to timida. Ùn avete micca avutu u tempu di teme.

- Ùn ricusate micca offerte per sente cun amici in bona cumpagnia. Ùn àbbia paura di esse tù stessu. S'ì qualchissia vi ricevi, vi significa chì a vostra società hè felice cù ella.

- Sapete per accettà cù qualità chì rifiutanu. Ci hè sempre una situazione chì qualcunu ùn vole micca di parlà per voi, ùn ùn hà micca ghjustificatu à i vostri tentatori à cuntattà. Invece di vultà in cunflittu cù questu persona, hè megliu per cuntattà i culleghi cù spiegazioni: "Ellu / u malu modu", o: "Hè solu rude".

- Senza mette in veru scopi. Ùn prumesse micca chì sta settimana sarà prontamente una stella di a pantalla televisiva. Invece, prumetti di vultà à u partitu è ​​parranu cù almenu dui persone. Accogliu picculu per ottene più!

- Convene un espertu in qualunque campo. Per esempiu, diventenu un connotaturu di a litteratura finlandesa moderna ... Hè impurtante chì avete un sensu di significatu è unicu. L'altru populu pò intesu qualcosa di novu.

"Verdi a nutizia". Avete bisognu di sapè ciò chì succorsu in u mumentu in u mondu, a vostra cità è u travagliu. Quessi sò i temi più cumuni per a cunversazione.

- Fate avvenimenti interessanti, chì avete vistu pocu. Ancu s'è una storia avete succiutu. Dite à i vostri amichi. Videndu un interessante cunzidirativu, a ghjente tratta à parlerà per voi.

- Averete a littérature speciale. A stu mumentu a più populari hè u libru di u psicologu americanu Philip Zimbardo: "Scusi. Qual hè? Cumu trattà cun questu? ".

Ricurdà chì l'elementu più impurtante di reeducazione hè a motivazione per cambià u cumpurtamentu. Ùn ci hè un miraculu di metudi chì guarantiscenu risultati immedi. Per trattà a timidez, avete bisognu di tempu è di travagliu di u ghjornu stessu. Ma grazie à u travagliu persistenti è persistente nantu à sè stessu, o dopu, oghje sarete forsi più cunfidendu.

  1. Sapete vostri punti di forza è debule.
  2. Avvisu a cumpurtazione è l'azzione, nè a personalità di a persona. Appliice stu principiu per sè stessu è à l'altri populi. Invece: "Quì eru stupidu" dicenu à voi "Questu stupidu era". L'ultima frasa suggestionu chì a prossima vota si fate megliurà.
  3. Fate una lista di i vostri sbagliati, ma di una tecnica speciale. Per ogni difettu, truverete contru argumintazzioni chì ponu vede i vostri punti di forza. Per esempiu: "Aghjunghje chì fidu", è "Sempre aiuto à e persone, ancu s'ellu mai valenu a mo attrazione". O: "Chì duveru escebbe" - "Ma ùn hè rancuni".
  4. Fighjate i motivi di i vostri fallimenti ùn sò micca in sè stessu, ma in fatturi externu chì ùn dependunu di voi. Per esempiu: "U mo prugettu ùn hè micca passatu, perchè u patronu simpatisce cù l'impiegati di l'omi."
  5. Pigliate u tempu di rilassazione. Frescu è ripusatu avete megliu capiscenu l'interlocutore.
  6. Pensate à ciò chì voi bisognu di l'altri populi è ciò chì pudete darà. Sapete ciò chì pudete aiutà è aiuta à l'altri in risolve un prublema impurtante. Ancu, ùn rinuncia micca l'aiutu di l'altri. Sè a salvezza, se l'aiutu appare in mercenari.
  7. Ùn fate micca forza per stà cun periculu cù quale senti fora di u locu. Quand'elli dicenu, ti pigghianu da voi più di ciò chì vi daranu. Se ùn pudete cambià a situazione, limite contacti à un minimu.
  8. Decepzione è traume sò parti di a nostra vita. Avete bisognu di accettà questu. Ùn avete ofintatu da u mondu sanu. Questu ùn hè micca solu per voi, ma cù tutte e persone di a Terra. Ricurdativi chì dopu à u bandu negru, biancu serà necessariu.
  9. Scuprite mette per a longa volta à a vita. Ma ogni passu à a strada di u to sònniu, pianu di pocu tempu. Puderete stabilisce u prugressu è motivate per a strada siguenti. Videndu chì in a vita a cosa sia ghjucatu, a to stima di l'autoestimu è a so fiducia in autore anu da cresce chjave.
  10. Amparate à gudirilu ciò chì avete. Piacenu piacè, cum'è una cena diliziosa, un film interessanti, un cumplimente, dà una grande pruvisione d'energia positiva è rinforza una attitudine pusitiva versu a vita.

Dopu spizzate, per via di a vostra timidez, pudete alcune assai in a vita. Tuttavia, pigliate a cura chì in a perseguita di cunfidenza ùn averete micca diventà fiducia, persone è indifferenti.