U zitellu li dice chì ùn l'entendre micca.

Ogni omu hà intesu durante un bellu pezzu chì l'omi è a donna sò creati da pianeti differenti, chì trovanu assai difficiuli di capiscenu l'archi di l'altri. Vaneneriani è Martiiani ùn anu micca vede senza l'altri, ma quandu si venenu, si facevanu cuntrullà sempre à u malentendu totali. Omi tutti spessu chì e donne ùn l'entendre micca. Sì site in una situazione sìmula, duvete bisognu à tene di capiscenu.


A zitella ùn apprezzà a realizazione di u zitellu

Omi spessu di dì chì e donne ùn anu micca avvistu ciò chì site per elli. In fatti, hè. U fattu hè chì assai di l'azzioni di i carusi tirannu à i zitelli l'oghje più ordinariu è nunda insicurata. Ma questu hè bellu cumpostu. Per esempiu, spessu seguitamenu a manera di megliu. Sicuru, nuddu discutirà cù u fattu chì a maiò parte di e donne anu sviluppatu un gustu è l'estilu megliu à l'omi. Ma per un omu u criticu principalu in sguassà e so capelli è una sola cosa - comodità. Ma i papi sò sempre bisognu à u vestitu per esse abbastanti. Comu u risultatu, l'omu si humiliate è vestiti cum'è no dicemu. E donne ùn capiscenu micca chì i ghjovani esse in giru. Sò incùmodi, sò incùmodi è soffreunu, ma soffre. È quandu a zitella dichjara ancu chì u zitellu ùn pruvate micca à ella, l'omu si ferdi, è dice in u so core chì u so amatu ùn l'entende micca à tuttu. Infatti, l'omi anu pussedinu i so fetichìli, chì ùn avemu mai capite à l'esempiu. Per esempiu, una zitella pudarete dumandà à un ghjovanu à scatcherà una barba, chì hà purtatu di parechji anni, discutendu a so dumanda per u fattu chì l'aria. Idazh ùn pensa micca chì un omu li piaci à sta barba, chì ellu hè cunfurmatu cù ella, chì li piaci è parte cù una barba - hè per parte cun una parte di sè stessu.

Dunque, quandu un omu dice chì ùn avete micca cunnisciutu, pensate à ciò chì hà fattu per voi. Ricurdativi tutte e cose. Forsi, ghjè in elli è ghjaci a so insult. Forsi u vostru malinterpretatu hè chì ùn avete micca bellu cù i picculi acti chì parevenu pocu per voi, ma sò impurtanti per ellu in una scala casi universale.

Passativi

I pasciuti masci è femoni, spessu, sò radicamenti differenti. Hè per quessa, hè difficiuli per noi, donne, per capisce chì hè pussibule, per esempiu, perdu l'ore à l'urdinatore dopu u travagliu. Emprumimu per vede chì l'omu ùn importa micca chì hè più impurtante per ellu à ghjucà parechje cum'è a so amata d'amata. In fattu, questu hè micca cusì. Sò carusi e donne facenu diverse modi per rilassate. Per esempiu, se una dama hè stana fatta di travagliu, vole à pusà cun l'abbraccia bianca in u lettu in fronte di u televisu è parlà per ora nantu à i prublemi di maestru. Questu ùn hè micca surprisante, postu chì a maiò parte di e femine sentenu a bisogni di a ternura è di parlà se qualcosa ha succedutu. L'omi sò diverse. Sì avianu stanciatu o ingannate, è si sò à pusà à l'urdinatore perchè vulete tirà a so aggressione micca nantu à tè, ma nantu à i mobs in u ghjocu. Sì si eranu insulati è umiliati, quì ponenu per quce da guadagnà u mondu virtuale, diventendu héros, perchè si pò assicurà tranquillità. Dunque, se u vostru situ dici chì ùn cunnosci micca u so hobby, hè cusì. Pruvate d'accettà u fattu chì i picciotti avianu bisognu à reste è rilassate micca micca chjudi. Ci hè più di spiritu di rivalità è agressione in elli. Dunque, se un omu ghjoculi i ghjoculi, vai caccia è pesca, vai à u football, ùn hà bisognu à vede com'è stupidu, è ancu più cusì, publicamente cunfirmà u so hobby. In no mane, per u malincipente in questu, l'ingerimentu è u risentimentu si sviluppanu in voi.

Inperfezione di u romanticismu rumanu

Spessu spessu chì e donne cunsideranu i so omi unromantichi. Anu à fà spuntà à e so amatorii chì i ghjente ùn fate micca o fate tuttu u fora. Parechje chì l'omi simpricamente ùn anu micca cum'è l'omi, perchè chì altru spiegazione pò truvà lògica femminile per un tali comportamentu. In fatti, spessu ma chistu ùn hè micca u male. I guys sinceramente amanu i so migghiori, ma a maiò ùn anu rimbionatu tuttu u sensu di romanza. Sò stanu tentativu di fà caccià cù qualcosa, ma tutte sguardu o divertente. L'omi pruvate d'avè l'indirizzi, ma li capiscenu micca o fugliale. In u risultatu, e femine si lamintà chì i so carusi ùn sò micca sensibilizate, soffrenu per una malincipente. Se in a vostra situazione, i cunflitti spessu surghjenu pricisamenti degnu chì u zitellu ùn hè unromanticu, significheghja, u probabilmente, i so accusatori di malinterprimente ne fate cù questu. Infatti, ogni attu romantica chì anu fattu hè datu cun gran difficurtà. Ito, chì pari primigestionu è ridicule per noi, hè un grandificazione grandi per elli. Di sicuru, ci sò veri romantichi cù e questi cuntenenu constantemente i so amori. Ma tali omini sò in a minurità. E si ùn avete micca amparatu cù romanza, ùn pruvate micca à fà un attu romantica ideale. Ùn fate micca quellu cun menzu disprezzu, quand'ellu hà compru compru di amarantu in quantu di chrysanthemus bianchi è esse scurdatu chì culore u vostru favurevule hè: scarlatta o corallo. U cervu maschili hè designatu per ch'ellu ùn hè micca solu di ricurdà quellu informazioni, ancu s'ellu si tratta. Allora s'ellu ùn capisce micca chì un omu fa per voi speciale, è hè chjucu, quandu l'avete infurmatu, analizà i so azzioni. Forsi un ghjovanu rummaged through Internet per truvà modi per rumme u tempu è sinceramente pruvatu di fà tuttu ciò chì hè scrittu, è avete, cunzidiettu i so atti insincere o ancu esse dichjaratu chì l'omu voli pagà per voi. Sì capite chì u più veloce, per quessa, ùn pruvate micca di criticà un omu è sinceramente pruvà ogni tentativu. È se vulete chì tuttu sia a vostra manera, dicenu direttamente. Sì, pè e donne ùn pare micca anormali, ma l'omi l'anu perceive com'è intelligenza. Anu ancu felice di fà per questu per noi, Davot ùn solu ùn creva cumu agisce bè.

Emotions

Eppuru l'ultimu cosa di ricurdari è l'emozioni. Se pensate chì un omu ùn ti amarà micca, ùn ùn parlava micca assai di sentimenti, quessa chì t'hà incubatu da sempre, si cunsultate dinò à ellu, è ripeti: "Ùn avete micca capitu, Allora hè cusì. A donna hà bisognu di capì è accettà u fattu chì a maiò parte di l'omu ùn piace assai è spessu parranu di l'amore. Fighjine u so sentimentu per l'azzione, senza parolle. È ùn ti piace micca per sparghjile i prublemi di maestra. Questu hè più faciule per a donna quandu negocianu a situazione centu volte, ancu senza truvà solu suluzione. E l'omi pensanu raziunamenti: se una persona ùn pò micca aiutà, allura perchè ellu parlava di prublemi. In particulare, s'ellu hè una affable donna. Dunque, se u novu hè silente, da ellu, perversi, ama è pruteghjevi di i disgrazia di a vita.