Cumu fà sapè à u cat in a casa

Sò parechji cattani amate u marcatu u territoriu. Mentre chì i gattini ùn righjunghjenu a maturità sessuale, i prupietari ùn anu micca prublemi cù questu a so prupietà, ma digià à l'età di 7-8 mesi, i gattini di cumincià da abbandunà e so marca in ogni locu. Ùn hè bisognu chì a to petcu marcà u territoriu, perchè micca tutti i misgi. In ogni casu, hè megliu cunnosce in anticipu a manera di scorcherà u cat in a casa.

Ùn pudete micca lascià tuttu ciò ch'ella hè, postu chì l'etiquette à cat sò un forte oliu displegatu è ùn hè micca cusì faciule per elli. Comu regula, i patroni sò pruvate di lavà l'tagghi è i misgi sò scampiati per u cumpurtamentu disgrace. Ma questu hè un avvirtutu male è inùtu. U gattu in quellu casu ùn cessà di marcà in a casa. Per disaccustom à l'abitudine, unu deve prima capisce i motivi di stu cumpurtamentu di l'animali.

Semu devi esse ricordati chì u cat feste u territoriu senza cun l'aime di vindetta nantu à a vammam per qualcosa o còllera. In l'intelligenza di i misgi sò un modu di denotazione di u vostru territoriu, incrochammi chì l'altri gatti chì a vostra maschera hè pronta à parta d'una lotta.

Comu in i cani, anche à un ranchinu minima, a ghjerarchia di a famiglia hè sviluppata in i misgi. Allora, non tutti i misgi sò marcatu un territoriu, ma solu l'"principali". E anchi i ghjovani gatti pò pruvà di discutiri cù u cat "principalu", sighendi i so marchi in ogni locu, ellu calmessi i scatuli di u cumportamentu ribellu.

Per quessa, a so cumpagnia di u dumannare, per stranieru o divertitu, pò esse diventata u cat "principal" per a vostra mascota, perchè l'animali abandunò l'abitudini di abbandunà e marcelli.

Paternà un cat cù battelli di battante è fuceranu a so fàccia in i marcelli, ùn avete micca bisognu nunda. Sensibilizà u so aranciu, a pet pensarà chì deve esse è seguite per esse marche. Chì hè u modu da a situazione?

Quandu averebbe bisognu chì u ghjattu hà righjuntu a so cuda è, un ciumi sputiche, vai à u muru o a porta, accumincianu a attu attivamente per chì u cat pudia capì cusì. Chì ellu vi serà chjappu? U gattu pò cumprà solu l'abitudini, gestiti è sinscati à ellu in cumunicà cù l'altri gatti, à dì l'imitazioni di una lotta di gatti.

Per cumincià, u ghjattu per esse ghjustu da u scruff. Hè megliu per fà quì cù una mano, ma se l'animali si resiste, pudete piglià un assistente. Quandu u cat si calma e prende a cuda in u stomacu (piglià l'apparenza di u kitten), cunvince chì avete ottinutu l'effettu desideratu.

Avà u vostru scopu hè di "vindicà" u ghjattu in una lotta, utilizendu tutte e cumpetenze intese di capisce chì site capaci di.

Unità di ricustazione: Simulerà u babu di un gattu. Per fà quessa, i sappelli "sh", "f" e "x" sò sempre listessi per sempre in a voce più aminata.

Unità di ricustazione 2: Pruvate d'avè un capiscu di gattu. Cù un dettu, senza a forza applicata, avete bisognu à simulà e pate di u ghjattu nantu à a testa di u contrartu.

Unità di ricustazione 3: Tutti l'azzioni ch'ellu devi fà, veramente aiutatu à l'animali. I misgi sò assai sententi u statu emutivu di una persona (ancu da u so pudore). Sì avete sentu ingeratu, chjamate a petite per voi stessu cù una voce bè, ellu saria una sguata fugliale è diventà timore di voi. Perchè, in stu casu, se u gattivu si senti una falsa è capisce chì ùn ci hè micca cugliu in i vostri accunsenu, ellu decide chì sì ghjucatu cù ellu, è tutti i vostri tentattivi ùn portanu micca u risultatu propriu.

Aposentazione 4: Ogni puntu assai impurtante: avete bisognu à fà affacciari cat à l'ochju. Per l'animali, un ochju à l'ochji hè una sfida è quellu chì vole à fighjà prima hè cunsideratu un perdatore. Perchè, per regula, i misgi ùn anu perseguite l'opposituri turnate da elli.

Allora, avete da principià per sceglie, pìccule à u catturà nantu à a faccia cù i vostri ditte e di guardà à l'ochji. A probabbilità di a petra ùn rispose micca, ma ancu s'ella fai, cuntinueghja azioni.

Dopu un pocu tempu, u gattu cercaru i so ochji o turnaranu. Quandu ci pigghia un ochju è cumincià adupratu, pudete pensate chì avete vincutu.

Avete u dirittu di marcallu u territoriu! Hè necessariu di lavare tutti i spezii di cat è sprudle sponges o cologne in queste locu, affinchendu u vostru oliu.

Se u ghjattu ùn ùn impedisce micca di abbandunà e marche, ripetite tutte l'azzioni quì sopra à parechji volte più.

Dopu issu prucessu, i misgi sò cumprati à rispittà u propiu di u patrone, quandu u capu. Stu metuduu aiuta ancu aiutu à scorcià u gattu per muzzicà e mani è chiancianu à voi mentre manghjà.