Cusmetichi naturale cù i so propria


In u XXI seculu, e tende offri cosmetti cù liposomi è cipolle materiali, è millaie di e femini misciuniate cun entusiasmu credi in a so cucina. Succissivu, ci hè quarchi cosa strana. O forsi, à u cuntrariu, hè tutte micca veru? Dopu tuttu, in ogni momentu, i cosmiculati naturali cù i so propri mani fù creatu cù temptation particularità è amori. Perchè hè sempre apprezzatu.

L'analista di a crisa glubaleali anu calculatu e dui tendenzi principali in u segmentu cusmeticu. U primu, in un futurtu vicinu, raramenti volte à e novi marche di cosmichi: tutte l'amore è u dirittu vanu à i pruduttivi. E sicondu, per parechji, a crisa serà l'impetu per a preparazione di i credi cù i so propria manu. E ghjudicammi per u fattu chì a moda per articulu hè fatta più rilevanti ch'è sempre, hè ancu ignoratu chì di e tendenzi seranu più forte.

Attenzione, un puntu mpurtanti: ùn hè micca di "cungliennu una ghjuvane è cinque piazze di cognac", "pour à u moltu di ghiaccio una decucultura di u pappulus" è "cut the banana in circles, maffre cù una furchetta è applià a faccia". Questi rimedii folklori, di sicuru, sò ancu naturali, cunzignati è pruvati bè. Ma ùn ponu micca chjamatu cusmetichi in u sensu sianu di a parolla, è ùn sò micca in tutti i labbra oghje. Cusmeticu naturale - ùn hè micca un ghiavanu da parechji prudutti è micca micca una intindente di infuzione d'infusioni, ma di scrubs, loci, creme e gelsu di cumpunente per e diverse spazii di a face è corpu. A principalità sfarenzia di i cosmagiali ndustriali: ùn anu micca priserventi, è tutti l'ingredienti - solu naturali, scelti specifiche per a to pelle.

DUE PIETRE.

Pare chì l'oghje, cù qualsiasi budget, pudete cumprà una bona buttiglia o un putu. Quale hè l'impetu à l'arraggiatu cù culluceri di midà è scale elettronique, à i brami di mischjianu, mossi, insistenu è evaporà? Ci sò dui forzi principali di u mutori.

Curiusità. Intra tutti e donne di tutti l'età, ci sò sempre artighjani, chì piaci di maestru decoupage, sapori, si sentenu ... L'ultimu, da a strada, per parechji - una stazione di transizione à a pruduzzione di cusmetichi di casa: ùn ci hè bisognu di sviluppà novi spazii, è a manu hè digià stuffata. Cum'è qualsiasi hobby, i crematorii di cunfittante faci una lotta di bonus per a migliaria: quì, è cumunicà cù e persone, è l'autore realizazione creativa.

Decepzione. Parechje sò pronti à pruvà tuttu, per a fine di risultà i prublemi di pelle à longu. O suluzione in i cosmiti ndustriali di qualchi classa ...

I dui gruppi aghjunghjenu una cosa: tutte e donne, quandu anu cumparatu l'effettu di a magazzina è i credi artificiali, anu deputatu decisivu per questa suprema.

IN NATURE!

U roldu primu in a popularità di i cosmiculemi naturali cù i so propria manu era ghjucatu da a moda di u mondu in modu sana è ecologicu. Questu hè applicà à a vita, alimentazione, salute è, sicuru, bellezza. Dopu avè lettu à a longa lista di ingredienti di una crema simplista, parechji avemu un shock! Ma spera: in a so cumpusizioni hè abbastanza cumprenda solu da 0.01% à 0.5% di l'extracti naturali - è a crema torna da industriale à naturali.

Di sicuru, i cunsirvatori, stabilizatori è tinturi indicati nantu à l'etichetta passanu tutte e probie pussibuli è ùn ponu micca preghjudiziu à a salute. Ma immediatamente si sorgieghja una pregunta naturali: perchè? Perchè tutti queste lista di sustegni astratti, si puderete solu misure u so propiu pelle cù i vostri mani?

A SOM D'AMBITU DŪ DONZE.

In ogni casu, quandu si tratta di pratica, devi esse "a natura" è a "simplicità" ùn sò micca necessariamente sinonimu. D 'una certa basa è di cumpunenti biologichi attivi hè assulutamente alcuna crema. U primu cunsegna i sustanzi attivi à i celeri di a pelle. A basa comprescenu a fascia chjamata fat (pò essa purificatu d'oli vegetale o una misura di parechji) è l'acqua. Per fà cunglunalità, avete bisognu di una sustanza - un emulsifier. A maiò spessu, hè lecitina. Avà hè questu da aghjunghje cumpunenti biesitià, chì, in fattu, sò designati per risolviri i prublemi di a vostra pelle: blanche, caccià a inflammazione, i ribattuti di radicali libri ... Hè inniscuzi innate d'ingredienti pussibuli: extracti di erbe, minerali è l'olii essenziali. Avete bisognu di leghje parechji libri nantu à e prupietà di l'olii è di e piante, mentre puderanu calà calculà ciò chì es necessariu. Immediatamenti accetta chì in u principiu avete bisognu di passà assai forza è dinò "da". Hè assai difficiuli di truvà cumpunenti bisogni convenientemente. A più piacevule questa si sera furtunatu è u primu successu hè correctu.

ARSENAL DE LA BELLEZZA.

Sì l'educazione specifica, pudete fà una crema, ma senza special equipment - hè digià difficili. I stadi sò u stessu in u attellu chì in a cucina: preparazione di suluzioni è dispusizioni, calefasi, mischju di e fasgje e fiscali di l'oliu (homogeneizazioni), rinfriscenu cun remò. U prublema principali di i cosmichi casa hè a uniformità insufficente di u pruduttu finitu. Pudete, sicuru, aduprate un mezcladoru è un furasteru di l'alimentariu, ma unni si van in scatterera cù una veloce di rotazione di u 26 LLC rpm, in quali emulsioni sò prudutti per creati industriali! Invece, in casa, a crema ùn hè micca dispostu in quantità quantità in a buttrega, perchè s'è pruvatu, pudete alcuni a consistenza biada cun l'aiutu di e raccoli improvised. Cusì, avete bisognu:

• cuciada di acacia inox o plastica;

• 2 o 3 tineddi;

• vintura meditazione (best of refractory glass). Se vi intarissimu interessatu à fà i cosichi di casa, cumprà un set di trè pezzi: 30, 50 è 250 ml;

• i scoli più precisamente - dispusitivi o elettroni è sò assai adattati;

• termometru cù una scala alcunosa à 130 ° C;

• un mini mixer (ancu s'ellu ci hè abbastanti vigoru per trasfurmà un vessi certi chjusu cù una emulsione);

• Cullera di mette in a plastica o di vetru.

Ùn vi scurdate di sterilà tutte e sti utili è utensili. Per queste scopu, l'alcoliche medica hè adattatu. Pudete ancu fà questu cun un sterilizer per buttigli di cane. Ssu sterilà u jar, in chì spenderà a finita crema!

A crema di casa hè guardatu per un massimu di una settimana, è solu in a fria. Ùn manghja micca più di 20-30 ml in un tempu. Dopu tuttu, prima, questu hè una preoccupari constantu - ogni settimana duvete fà una nova parte. Siconda - Ci hè una occasione per a creatività: ùn hà micca travagliatu sta volta, a prossima vota cambiare a ricetta, è in una sema, pruvate un novu ingredientu. Hè megliu cumincià cù una crema micca per a fàccia, ma per u corpu o e mani. È per u primu esperimentu, a mezclaine d'oliu hè megliu adattatu - purificazione, antiinflamatori o nutritiu.

A BATCH IN THE REFRIGERATOR.

À l'arba di a so carriera, Esti Lauder hà preparatu personalmente e creme packaged per ogni clienti. Una sira à un clientu spavintatu di chjamà: u so mantellu di casa, dopu avè cunfunditu i vasci, adatta u pastellu cun una crema culinaria, è cun una crema di cura! Doppu a cena, quandu u ciambientale hà scappatu in a frigorifera per a cosmètica.

Lauder hà rinfurzatu a donna: "Nunda passaghju à i vostri invitati, a crema hè fatta di prudutti naturali". Infatti, nè u gustu, nè u culore, nè l'oliu di riezze cremosi, ùn avìanu micca a vargogna à l'invitati, è nimu ùn si chjene d'a salute. Sta storia oghje hè più pertinente quantu possibili. Hè scrittu di ricurdari più frequentamenti è aderenti di i cosmichi casa, è sustinienzii di l'industriale, chì rissenu in "naturali", cunfittendu culori à u stufa. A caccia da risati si spende seguitanu quandu avete realizatu chì Estee Lauder cuminciau a fabbricà u so grand imperiu cosmicu di i credi di casa. Ma à l'amatoriu naturprodukta questa anecdetta storica - un ricordi supplementu: cosmichi ndustriali - una continuazione naturali di u naturali. Chiddu di elle ùn hè nunda più chì una cosa di gustu. Dopu tuttu, tuttu ciò chì avemu solu per noi stessu, necessàvule i risultati è faciani cchiu felicitanti è più bella, secondu u tempu passatu nantu à una crema artighjanali, o un summa di quattru figura in una boutique cusmetica.

OPTION FOR NEWBIES.

Avete solu bisognu à 7-10 minuti per preparà sta mezcla di l'oliu di purificazione per a faccia. Inoltre, à questu tempu includenu u signu di l'tag à u jar. Hè necessariu di piglià 1 cundisce. l. a fonte (preferibile girasole) l'oliu aghjunghjenu 3-4 zipuri di l'oliu essenziale (preferibbilmente lavanda), mestisce bien. Pirmettenu à a mezcoladura per aduprà durante 24 ore è utilizate 2 volte à ghjornu - a matina è a sera. Sò dispunì da 3-4 piu di l'agente nantu à a pelle. L'additivu (oliu essenziale) deve esse elettu in accordu di u tipu di pelle.

OPCIU PER ADVANCED.

Dopu averebbe masterizatu a preparazione di a misura d'oliu, puderete prucede à questa crema. Per esempiu, preparate una crema nutritiva calmante per u pelle facial normale. U prucessu tutale duverà circa una meza ora. Avete bisognu:

• 10 ml d'oliu di jojoba (oculistica è nutre);

• 10 ml shea butter (moisturizes);

• 5 g di cera di abeja (ponu a suluzione più resistente);

• 10 ml d'acqua di neroli (regenerates);

• 7 gocci d'oli essinamichi chamomile (calming).

Melt the water bath wax. Add shea butter à a cera, sviutate bè. Aggiungi l'oliu di jojoba, stitch up. Eliminate i platti da u calore. Scalu di l'acqua di u neroli in u bagnu di acqua, fate u voluminu necessariu cun una siringa è aghjunghje in una gota à a misura di olii, trà sempre cun una cullette. Bichetti tuttu cun un mezcladoru finu à ottene. In a mezora freschezza, aghjunghjenu l'oli essinziu chamomile. Mettite a mezcla da novu. A crema hè prestu, ùn deve a scambià in un putu.

REGI DI SUCCESS.

1. Avete da principià cù creati più grassi, chì sò basati in l'olii: sò assai più faciuli di mischjà.

2. Prima ùn disposite micca di più di 3-4 cumpunenti. À u stessu tempu, hè più faciule per seguità a tecnulugia è di capiscenu à u tempu quale era statu un sbagliatu.

3. Hè necessariu di sbattione a mistura finu à chjappà tuttu, senza laziness. Solu in casu di fatigue severa pudete fà un spaziu ghjornu.

4. Ùn a scurdà di u regnu di temperatura.

5. Pudete utilizà u tè verde in uce di l'acqua, cum'è u caldo karcha, a cammarinu o altre erbe.