Cumu sguassà rapidamente di e morbida è abrasioni

U tempu chì aspetta u tempu di i sarafani curtume è i faldes hè vinutu. E pudete manifestà in tutta a so gloria. Ma a mala furtuna: cullò in a piscina o ghjunghje nantu à l'opere di giardinu - u risultatu hè notevili a so volta: u morolle è l'abrazzioni ùn sò micca faciuli fà disguise. Vi cunsigliaraghju quantu si mancau di e morbida è abrasioni.

Vitamin trick

Prima, fighjenu perchè a "reunione" cù u listessu scuulu di u scrivotariu di a funzione chì "piace à puzzu" nantu à i travagliadori spegne, alcuni anu solu una petite bruciata in i so corpi, mentri àutri anu un hematoma enorme cù un tinte violeta. Vaghivi brittle è puderà tumbari u sangu chì pò esse a causa di bruising. U mutivu di questa hè a mancanza di tali dui vitamini impurtanti cum'è C e K. Ascorbic, per esempiu, prumove a regenerazione di tissuti è rinforza i muri di i vini. A so deficientia pò promossi l'apparenza di bruising, ancu cù minori. Se li morbidi apparentanu à u corpu, anche di picculi picculi, possu un cursu di multivitamini chì contientanu l'acidu ascorbic. A dosi di a vitamina allora in generale sò sempre bè. È nunda all'estiru a norma ùn hè micca più necessariu. È se vulete piglià a vitamina C in un dosage liberu, risate di causà un sarru di a pelle o di cullezioni di riney. Vitamina K hà ancu un bonu effettu nantu à i vini. Appena in u corpu cù l'alimentariu è hè sintitizzatu in u intestinu, ùn ci hè micca bisognu di usà ancu di usu. In casu, sè ùn vi micca sicuru di a forza di i navi è manghja pocu, cunsultate un duttore prima di piglià a vitamina K. A so sperenza pò causà l'espunimentu di u sangue.

Allora in u calore, in u fretu

Quandu si facisti curvariti, prima di tutti attache à u locu (basta chì a pelle ùn hè micca danatu) u ghjacciu. U fretu ghjustu risturà i vini di sangue, è u sangue si cumincià à flussu più pianu à u locu di l'impactu. Questu ferà a bruciata menu intensa. U ghjudu deve esse appiicatu cù l'interrupzioni, rinfrescenu u bruise per più di 20 minuti. E in tuttu facenu micca più di una ora. In noziu, sopratuttu se site una bona spaziu di u corpu, avà cacciate un friddu. Hè impurtante ancu micca di scurdà chì u friddu pò esse "seccu", cusì vale u mantene in un càlculu o impresa in un saccu è una pettine. Per calenderà u situ di una brucu hè necessariu solu in u sicondu ghjornu, per questu dopu u bruise hè struitu. A Calatizza dilatarà i vini sanguini, è l'hematoma accumenza bassa è dissolvi. Se vulete crescente prima, a ciappa ùn solu ùn fallimentu, ma pò ancu aumentà. Cù abrasioni, stu mètudu hè inùtule. U ghjornu è u calori ùn sanu micca un rollu grande in a regenerazione di tissuti. Cusì, rinfriscati a ferita (per esempiu, perogghiu e una solu suluzione di permanganalate di potassju), vendi o segellante cù una banda di bandiera aiutu cù u garbuppettu di giave. U duluri sassu subitu, è i feriti passanu à pocu di ritmu. Attentu à l'antiseptiche alcoolicu. Abrasivi forti pò esse lubricati cù tinturi d'alcohol, u stessu iodu, ma solu à i canteri. E in ogni casu, ùn pò micca "pour" a superficia entera.

Chì una bodega!

U friddu in u primu ghjornu è u calore - in u sicondu, sfortunato, ùn anu pussutu liberà di u brucu. Ma pudete accelerà u prucessu di restaurà i tessuti è i muri di vini. In farmarii, parechji sullevanti sò vindutu per ridivà di i maggetti. Certi cuntene troxerutin, altri - heparin sodium, altri - un altru compunente attivu. Tutti sò ancu efficace. Se l'avete aduprà cumu secondu l'urdinamentu (fà ricerche in u locu di ferita in a matina è a sera), invece u bruciate, di manera naturali, venite più veloce. Ma tutta a stessa passà tutte e so stati di "culore": hè inevitabbile. L'unicu riservamentu chì vi aiutà à ridivà di u bruciate quasi a l'istante, hè u spasmu corpu. U pulmuttu di farmacia di una spugna d'acqua fresca hè diluzata cù perossu di l'idrogenu è applicata à l'area affettata. U ciccione di u lugiziale risiste si infiltrà, ma unu deve esse moltu attenti à appiecà. E mantene nantu à a pelle per più di 20 minuti, altri, in più di u bruciate, pudete piglià una forte irritazione.

Cum'è in petroliu

In a lotta cù contrule è abrazzioni, l'aromatica aiutarà, hà sicuru sapi quantu averà spulatu di i maghi è abrasioni. Fuggite u resorazione di cicati è a guariscenza di rascalli un oliu essenziale d'immortelle, romanare è milfoil. U Pain sguassate lavanda, è e inziccante - mint è cipressi. Ma l'ughjettu essenziale pura ùn pò esse appiicatu à a pelle, hè necessariu diluisce cù un oliu base, per esempiu, in oliu d'oliu. A dosa terpiutica - 3 zoppa per 1 tsp. basa.

Alarma chjamata

Sì a bruciera hè grande è pruvate assai malatie, vedi un duttore. Sì i gravimi gravimenti ùn sò micca trattatu, ùn ci hè una pussibilità chì l'infiltratu ùn si rinvenziallu micca solu, è da vene avè avutu un "bruise in u saccu": ùn pare micca esse fora, ma quì stà mantene rintra è pò ancu sentu: hè una condensazione sottu à i dete. Per andà in a clinica hè ancu quandu u bruciate passanu lentamente è parevanu spessu è "da fora". In questu casu, u primu a cosa di fà hè un test di sangue. E cun ellu appare à u duttore-surgeon o hematologist. Bruises, è ancu altri hemorrāgii, sviluppati per nisuna ragiunità, pò esse u primu signu di eteri periculosi periculosi cum'è u cungru di sangue, l'hemofilia, lupus erythematosus. In questu casu, per verificà l'absenza di una malatìa desgràzia pò aiutà a ricerca di laboratoriu. U trattamentu di "brucu causati" ùn si ponu assai sensu finu à chì e cose di l'emorrage sò stati stabiliti. U polu in poveru in ogni casu ùn pò micca esse usatu in i spazi sensittivi è di a pelle dannighjate (à l'altri drogherie da tene).