Cumu sguassà rapidamente di stonchezza in casa

Stemma hè un sensu spavintusu in l'abdomen, chì hè familiar à quasi ogni persona. Pò esse o temporale o permanente, sia in u eventu d'avvilinamentu o accumpagnatu da altri malatii. Sè à parlà in lingua scientifica, l'aciduri pruduciutu per l'effettu di l'acidu di zuccheri gastricu in a mucosa di l'esòfuru. Ùn hè sempre bisognu di ridiri cun l'aiutu di i medicini. In l'articulu, avemu dettu qualcume per esse scurdate di sta malatia per sempre, usando remedies folklori in casa.

Pigliate prima di stonghi in casa

  1. Tè travaglia maravìglie

    Dacciate un segredimentu chì u tè guarda da parechje malatie. Stemma in questu casu hè nisuna eccezzioni. Scrivite duie cullettes di tè cun mint in acqua di furore. Fatemu è crescate. Dopu aghjunghjenu un meli è bè da pocu in pocu sips.

  2. Patati per aiutu

    Utilizendu un ghjudiciero, fate u zitellu di patata è biatobre ogni matina nantu à un stomacu vacanti. U risultatu ùn duverà longu.

  3. Cranberry

    Hè bisognu di mischiri duie vetrichi di zucchinu cù cranberry di aloe juice. Aghjunghjite à u mischju di dui cucizzii di meli freschi. Stir. Pour un vetro di acqua calda. Cecu rimedii prima di pranzi.

  4. Oil

    Per sguassà rapidamente di stigorii, utilisate l'oliu di girasole. Pigliate una cucinara di l'oliu è l'aghjunghje in una culomba.

  5. U cunchju hè utile

    Sapete chì l'oca di lignu ancu aiutu cù a sordi? Coglie tutti i dui ova dura. Eliminà u cunchju. Propriu, pruvate di moltendu cusì cusì esce un tipu di pezu. Pigliate a droga per esse duie volte per bisognu.

  6. Ginger

    Pigliate a ràdica di u ghjungle è piglialli immediatamenti dopu à manghjà. Repetite quì parechji volte un ghjornu.

  7. L'acitu di sidru

    L'ultima eterna efficace chì vulemu dettu qualcosa hè l'acitu di sidru. Trasfurmà l'acqua, fate in un vetru è aghjunghje duie cull'elle di l'acitu. Stir. Pigliate in scepti à pocu pressu à manghjà.

Cumu si libri di sodas per stimu

Soda sò da discutiri per separà. Serà perfettamente aiutà à ridivà i sintomi, migliurà a digestione è aiutà à eliminà tuttu i prucessi infjammatori. Allora, pigliate un vetru è fremu acqua calde coudre. Aghjunghjite una mezza cullera di soda. Stir. L'acqua s'hè turbu. Bei in piccule sips, chì ùn permettenu micca a suluzione per friddà.

Stemma dopu a tavula d'annu

Comu regula, pochi pirsuni in u novu annu evitari a sordomu. Dopu à tutte l'urziati di a tavula di u Novu annu, avvisu i sintomi di a malatia, prucara immediatamenti u vostru tè cù chamomile è adubate in piccule sips. In seguente, pudete manghjalli frutti. Per esempiu, manzili, pezzi è banane vi aiuterà. Ùn hè bisognu di manghjà oranges, per contrà, pò pruvucà l'acidù. Sì avete un bistiame di meli, aghjunghje u tè o simule dui cibo. Pudete ancu eddu una vittura d'acqua fogera.

Avè chì per prevenì l'aciduri di l'ardori ci sìanu dispunibili di masticari, mentol, zucchero, cicculata è carbonate. Tutti sò solu pruvucari la malatìa.