Cumu si e malatii affettati da a gravidanza?

Alcune di e variità di virus è di bacteria in generale ùn anu micca influenzia nessunà u sviluppu fetali di un embrige o un fetu chì si forme. Per esempiu, a maiò parte di i spezii di bacteria ùn sò micca pussibule di penetraru in a placenta, cusì ancu cù una infezzjoni bacteriana serosa di a futura mamma, ùn pò micca esse micca effetti in u sviluppu di u fetu.

Ancu parechji di i virus, per esempiu virus di rubella, syphilis, herpes, polio è varii formi di grippa, anu sempri a capacità di penetrarà a barrera placentariu.

Allora, quandu u virus di a rubella hè in u corpu di a futura mamma è u fiocchju, l'ultimi pò avè cunsiquenzi severi in a forma di cecità, sordite, malatie cardiavule, danni di cerebrali è deformità di i membri, secondu in quale u periodu di sviluppu di l'embiu o frittu era l'infizzione di a mamma.

Infezzjoni di a mamma cù virus, infuri, a vaginose bacteriana, è a presenza di malatie cronica in forma di diabetes, pressione di u sangue, o di malati di trasmissione sessuale, pò dannu u sviluppu di u fetu in parechji maneri. Cusì, per esempiu, i malati di supra pòssinu, infini, infectà u fetuu o pruvucà incontrani, è in u pitrunu casu, severi disfunzioni o u nascita di un mortu mortu. Hè ancu capacitu di guidà un zitellu à morte in a nascita.

Fighjulà chì a malatia afecta u gravidenza.

Above scrutemu i fessi di a malatìa in u gravidenza in termini generale. Avà mintuveghjanu in ogni maladizioni chì ponu influenzallu a gravidanza, in più dittori.

Sindrome d'Immunodeficiency Acquired (SIDS).

In a maiò parte di u casu, u SIDA hè una maladie assai difficili, spessu sottumessu à a morte, ma sò parechje salvezzioni in a forma di recuperazione. A malatìa spessu occuruta quandu a persona hè infettata da u virus di l'immunodeficiency (HIV), in u quandu u sistema immune hè distruttu à pocu è una persona di u più pocu insignificante, no solu bacterial, ma ancu di infizzioni virali, inutilmente à una persona sana.

Diabetes.

A malatia di a mamma cù diabolica pò causà numerosi difetti à u sviluppu fisicu di u zitellu; in casi rari, pò causari à u nàscita di un fetus mortu, perchè a dimensione di u fetu cun questa malatia di a mamma, pò esse più di più di u cunfini di a norma, cusì aumentendu a chance di pisu di nascita.

Gonorrhea.

Infruzione Gonorrale, trasmessa da a mamma à u zitellu à u nàscita, pò causà a ceglia di u natuvulu.

Herpes.

U virus chì pò causà l'herpes genitale pò esse trasmessi à traversu a barriera placentariu, ma più spessu, ci sò casi chì l'infezzione hè trasmessa à u zitellu durante u partitu. Eccu li cunsiquenzi per u zitellu sò cecità, prublemi neurologichi, ritardo mentale è, in a maiò parte di casi, morte.

A pressjoni sera.

À pressione alta, chì hè chronicu, s'ellu ùn hè micca osservatu è trattatu durante a gravidanza, ci hè un riscu d'aborto.

Syphilis.

In casu di sifilis, l'infezzione, durante a prima parte di u gravidenza, ùn hè spessu incapaci di penetrarà a placenta. Infezzjoni di u zitellu in questu casu pò esse o durante u partitu, o pocu davanti ad elli. U virus di a sifilisa pò causarii cuntrazzioni prematura è aborti, è causanu vaghjolu è dannu ferulente purulente.

Influenza.

A maiò cume di u virus influenza possu a pruprietà di penetraru in a murale placentee. I cunsequenzii cumuni di l'infruenza di l'influenza sò l'aborti d'averebbe in i primi stadioni di a gravidanza o di travagliu prematuru in i tempi più tardi. L'aumentu in a temperatura di corpore di a mamma, se micca realizatu in tempu, pò ancu esse fatal à u fetu.

Rhesus factor.

In un sensu, a malatia hè ancu frà parechji fatturi Rh in a mamma è a so zitella, chì qualchì componente di prutezione (di a proteina) chì si trova in u sangue di a mamma pò causà anomali seria o l'morte di u fetu. A maiò parte di e futuri mariani anu un fatturariu Rè positivu, ma qualchidunu anu scassatu di unu di i constituenti di u sangue, per questu quì sò rustualamenti Rh-negativu. In casu chì una mamma Rh-positiva si sviluppa un zitrone Rh-positiu è u so sangue venenu in cuntattu, attraversu per a placenta o durante u travagliu, u sangue di a mamma principia u prucessu d'antitimi sintesi chì attaccanu i sangue di u fèu è i distrugge. Ancu se u zitellu ùn face alcune nessun pudentinu durante u primu alloghju (è a mamma in particulari), ma in l'imbarazzione sussegente, u fetu pò esse più in rischiu per l'ellu, cum'è u primu zitellu, hà un fatturu Rh positiu.

Rubella.

In casu chì l'infezione rubeella hè in u primu 16 simane di gravidanza (ma solu dopu l'impegni), i medichi spessu recommandante u so intruduzioni, in u risicu di riscattu di l'embrige o frittu.

Toxicose di donne incinta.

Quandu una donna incinta preguite da preeclampsia, o una eclampsia in maiurezza seriu in u fetuu, sia a distruzioni di u cervu fetali o a morte pò esse iniziatu. I sintomi di sti trastornamenti sò a prublema di u sangue, vista sfurità, u crescente di sudore di a faccia è di e mani. Ancu s'ellu sò generalmente sti forme di toxicosis ùn sò micca difficili per u cuntrollu, ma un prerequisite per questu quì à i mariti chì anu da u so cumpurtamentu u restu di u lettu è di una dieta speciale.

Alcohol.

A malatia chì averebbichemu u cursu di a gravidanza pò ancu esse attribuita à l'alcoolismu, chì pò causà anomalii congettivi congonessi seri è persistenti in l'embriione è u sviluppu fetu. L'anomalii cungenitali, inturniatu vicinu à l'effettu di l'alcoolu nantu à l'embiu o u fiocenu, si sorgeanu facilmente durante i primi 3-8 simpatii di gravidanza, eccu, quant'è prima ch'è una donna capiscenu.

Cumu pò quì sottu diverse studii nant'à stu campu, più di terzu di i zitelli nascuti di e mariti pratichi parenanu anomalii congenitali, perchè ancu una dosi petite da 60 ml d'alcoolu presu da una donna duranti l'gravidanza ogni ghjornu pò purtà à a deformazione facial di u fetus.

Questa categoria aghjunghjia ancu u sindromu di u sindicatu di l'alkohol (FAS), chì hè carattarizatu da u nascita di i zitelli cù ingreghji di malatie serii in zuttati praticanti. U sindromu di u alcoholizzu Fetal cunsistenti di trè cumpunenti principali: distorsioni facial, ritardamentu di creazione è difetti di u sistema nervatuu. I caratteristiche distintii di i zitelli nascuti da i so parenti sò un lipu finu ghjuvatu, una bocca spiegata sviluppata sopra à quì, un vastu spaziu trà i vilidi di e parolle è pezzi.