Irina è Sergei Bezrukov, jbiegħu l-affarijiet personali

Irina hà vulsutu vendite u so vestitutu di vestite. U so maritu anu decisu di vende u so vestitu. Quandu si svolge, a vendita di persone per e persone personali l'anzianu matrimoniu hà arrangiatu per a carità.

A photo di un vestitivu biancu Irina Bezrukova pubblicatu in a so pagina in Instagram. In questu vestitu, l'attrìgiu si maritò. True, micca per Sergei Bezrukov, è micca per u so primu so maritu Igor Livanov.

U vestitu era "illuminatu" in a pelle di u Janaru "Servit" Kolya. U ritrattu vinni dimustratu in parechji paesi di u mondu, è hà ricevutu dui prestigiui premiati - "Oscar" è "Golden Globe".

U vestitariu Irina hà mantene da circa 20 anni, è decide di parte cun ellu per l'aiutu di i so culleghi. In u quadru di l'accion Lavu Lavu, celebriti russi anu decisu di cullà i cose per una vendita benigna. Tutti i soldi chì ponu esse salvati seranu diretti à aiutà l'artisti anziani di u cinema è u teatru. Irina Bezrukova hà scrittu annantu à a so pagina:
Sò passendu a baton ... à tutti i mio culletti chì volenu aiutà l'artisti bisognu d'aiutu. Aghju tinutu tutti quelli anni. Ma iò sia troppu cuntenti ancu se u vestitu sirve una bona causa
Sergei Bezrukov anu decisu di nun stari fora di e boni atti, seguitu l'esempiu di l'ex-mòglia. In u so blog, l'artista puteva una snapshot di u mantellu in quale ghjucassi in a movie "Mamma". U vistitu l'attore hà datu à a vendita caritateu.