I funtzioni di i zitelli

Sì u zitellu più anticu in a famiglia? Avete bisognu di l'eccellenza, ma ùn site micca solu cun satisfied with what you have achieved? Forsi sì un ziteddi meditatu, pruvatu à attistallu l'attenzione da u so cumpurtamentu? O unu più ghjovanu, chì deve bisogni aiutu à risolve i so prublemi? Parechji scientisti anu studiatu i funzioni di l'età di i zitelli. L'osservazioni di i psiculoghi dicenu chì l'ordine di nascita di un zitellu in a famiglia hè tali un fattore forte in u sviluppu di a so persunità chì pò avè un grande impattu à a vita futura di una persona.

Certu, ogni ziddu hè unicu è in i zitelli anzianu caratteristiche pò esse manifestamenti in modu diversi. Variations in ogni famiglia sò pussibule, dictazione principalamente da a diffirenzi di età trà i zitelli. Per esempiu, se a diffarenza hè di dui à trè anni, ogni ghjornu hè più vicinu à u mudellu di u zitellu più anticu è più ghjovu cumu cù a diffarenza di ottu à deci anni, induve e duie dui vi fannu carattaristichi di u primu figliolu solu.

Senior, intermediate, junior

U primu zitellu cumunicà assai più cù l'adulte chì cù i zitelli. Cusì, adoptenni assai di u cumpurtamentu di i so genitori è generalmente piglia rapidamente. In casu, si i cugini di campà in u stessu appartamentu o si stanu cù a so avanna per un pezzu tantu, induve u primu ùn saranu più u primu ma u sicondu o terzu, e funzioni di u primu zitellu sò menu pronunziatu. U primu zitellu riceve micca solu l'attinzioni di i genitori, ma tutte e so sperienze sò ancu attribuiti per ellu. Quandu un secondestu nascì, l'anzianu hè teme di perderà l'affari parenti o a quantità di attenzioni propiamente. Ci sò parechji tracci di età anu detta da i genitori, pruvate di cumportanu cusì chì u zitellu ùn aventanu micca una diminuenza à l'attendu à elli.

Per esempiu, a mamma pruduce u zitellu più prestu mentre leva u libru à l'anzianu. Mentre i più ghjovani dorme, a so matri funda, mentre admira u dissegnu di l'anzianu è cummentendu. Dad va per un passaghju cù i zitelli, è mentre u più chjucu dorme tranquillamente in una caddidera di ruchjera, cambia in u swing di l'anzianu. U secondu figghiu spessu pò esse in opposizioni à l'anzianu. Impressu à passà à l'anzianu, spessu a supremu in elencu sculare. Ellu vede chì u fratellu, o fratellu, hè cum'è un passu trà ellu è i so parenti, quellu chì imite parechje è circundà di cultivà.

U sicondu figghiu ùn hè micca sempre u più chjucu, perchè pò esse un terzu babbu. U segnu zitellu è u ziteddu mediu sò sinonimamente sinonimu. In l'Occidenti, una famiglia cù trè o quattru figlioli hè cum'è cusì cum'è noi chì avemu cù dui. U zitellu medievu ci addiventa un pocu cum'è un zitellu più chjucu, quandu de sùbitu torna un mediu. U primu zitellu da l'unicu per esse anzianu hè più faciule ch'è u sicondu di i più ghjovani à esse mezzu. L'anzianu si senti cum'è un assistente di i genitori, una autorità, i primi e grandi spéciale sò stati postu nantu à ellu, è i circles è e sezzioni sò stati primi selezziunati per ellu, è "a prima volta in a prima classa" i so genitori u guidà ancu. U più ghjovimu hè sempre un fruttu indefugatu chì deve bisognu di parechji parenti. Questu rolu a ghjucadella di media in questa chaine? I parechji avè bisognu à piglià à queste, è in questa situazione hè datu più u tempu. Agree chì u più anticu hè più faciule, hà spertu di utilizà à i più ghjovani, per ellu hè, per parlà, l'etapa passata. Eppuru, s'ellu ci hè una occasione per u passatu di ghjucà per piglià u ziteddi migliore per visità a so amata avana o aia, induve ellu puderebbe sente l'unicu, fate tutta l'attenzione per ellu stessu. Se ùn avemu micca pussibule, pensate micca di qualcosa manera. Mamma in casa cù u babbu - papà cù l'anzianu è u mediu partenu per a pesca. Ùn scurdate micca chì i zitelli necessitanu una mamma. Andà à u parcu hè preferibile à a famiglia sana, induve u zitellu poni dorme sottu a tutela di i Papi, da trà e mamma, è u restu di i zitelli - divetevi è cumunità cù i genitori.

U fiancu mediu ùn avete micca tali cunnessione cù i so genitori, cum'è l'anzianu. A strada, hà partendu cun i so parenti cun più facilità, è adattate à u kindergarten più veloce. Unu avissi da casa di i genitori, da elli si lezziò cù l'anziani, poi pateanu u più ghjovanu, patevule, pusau un lapis in a manu - vai è pittura. Tia in a kindergarten vi fia spicificà ciò chì dà scrive è aiutà, è po esse mandatu à l'esprissioni di dibacciati. Mancanza d'attinzioni à u ziteddi mediu, in a famiglia di i più cresciuti è più ghjovani, inevitabbilità vene più, è pruvucà u cumpurtamentu in tale manera di cridite l'attenzione.

I zitelli più più ghjuvuli ùn anu micca bisognu di preoccupari la carica d'attentà à l'altru, perchè - d'una sobredose. U più ghjovanu hè più faciule per crescita egoista, se create troppu qualchì "intrule" cundizzioni per ellu. I più ghjovani ghjente avvicinavanu à cunsultà l'anziani ancu in cose, ancu quandu u più chjucu à 50 è u più vechju hè 53.

U figliolu solu

L'unicu figghiu è un altru cuncettu, chì, sfurtunatamente, ùn hè pocu cumuni in u nostru paese. Unu di i ragiuni - u divorziu, quandu u seconda "principiu" ùn hè micca avutu u tempu. A seconda raggiuni hè chì hè megliu di furnisce tutte sanu à quellu chì averebbe datu un pocu. A storia cunnisciutu parechji esempi di quantu hè difficiule à utilizà à a "nova vita" di l'unichi figlioli di i paisani falluti chì eranu ansi di dà "all" à i zitelli è l'abbandunò senza nunda. Ma ùn avemu micca parlatu d'avà. I caratteristiche di i zitelli, l'unichi in a famiglia, in parechni modi simili à i zitelli più antichi. A interazzione constante cù l'adultiu dà a maturità sociale, ma a maturità emutazione. E forti relazioni cù i genitori sustene u sustegnu a fiducia in sè stessu, è ponu esse di teme à a sulitudine. I sò i zitelli à a prima opurta di pruvate à sipararii da i so parenti è vanu indipenentamente, saturatu cù i so "hyperopeak".

Chì deve fà? Per i metudi pusitivi di a crianza, puderanu guadagnà i dui fatturi negativi di l'eredità, è prerequisite negativu di l'anziani, mediu, junioru è unicu. Ùn vi scurdà chì sò sette sughjettu, ancu s'ellu ùn sò sette, ma cinque, quattru o trè. Speremu chì sta infurmazione vi aiutavvi à capiscenu megliu l'anziani caratteristiche di i zitelli, capiscenu micca è educà i vostri figlioli in u megliu modu.