Per sapè à i so parenti, cumu si cumportanu è cù ciò chì andà

In un'altra data, u vostru ghjovanu chì hà dettu chì vulete intruducerete à a so mamma? Sò surprised à questu turnu di l'eventi, si cumincià à a crescita di manera fideltà per esse da questa reunione, u sudatu friddu nantu à a testa. In a vostra testa ùn hè un prugettu dilettante chì avete da surtitu da a cità per u findi, fate un friddu è cusì, solu per ùn avè acquistatu cù i so genitori! Calm down. U primu, si un omu vi va di presentà à a so mamma, significa chì hà intesu impegni, chì significa chì ùn si pò scuraghjanu da cunnisciutu. Ju suggerissi uni pochi consiglii nantu à l'aghjustà à u pusitivu è cum'è a mamma di u zitellu, è forsi a so sughjura in futbulu.

In u nisun casu, ùn ti ùn rifienu di scuntate. Per un ghjovanu, puderia esse assai impurtante. Hè impurtante chì avete sempre è cum'è l'altri. Dientale chì u so sustegnu hè assai impurtante per voi, postu chì ùn sia micca cunnisciutu "mamma" ogni ghjornu. Deje a critica è discussione di e difetti di a vostra riti o di figura per un altru tempu. Fate nantu à a strada di una riunione cù a so mamma hè una mala idea.

Preparate puru.

Visita u salonu di bellezza è mette in modu: fate un novu haircut, tinti i vostri capelli, fate una mascara facialu o qualsiasi prucessi estetichi chì vi aiuterà u 100%!

Sceglite un vestitu strettu è mudernu. A cosa principal hè per voi per esse còmernu in questu, è sì stà cunfidendu. Ùn portate assai ghjente o gioielli - hè un tonu dolore.

Pudete in anticipu da u ghjovanu chì ùn pudere micca parlà à a so mamma o parenti. À a reunione, si cumpurtava naturali. Ùn dì micca assai, ùn ne so micca sorrisu cum'è questu, è ùn custrite micca una "nun". Cuminate a manera di cumunicà cù i vostri parenti, a vostra surella maiò. Ùn pudite micca "ghjucadore di ghjuvanottu" è ogni ghjornu di parolle chì intese in Odnoklassniki o VKontakte.

Se vai à visità un omu, ùn abbiate micca nantu à ellu cù i bacio cumminci. Fà u toccu toccu a bocca hè abbastanza. À u mumentu a so mamma - e reguli stretti?

Riunioni.

Forsi l'scopu più ottimali per a prima reune cù a mamma di u ghjovanu serà una conversazione di a zitiddina di u zitellu. Tutti e donne amori parranu di a zitiddina di i so figlioli è e figliole. Elencu album di famiglie o video. Puderete ancu di un pocu di a vostra zitiddina è di storia chì anu successe à voi. Dicimondinu di u vostru hobby o travagliu, studiu.

Mom's all different. Perchè u grande amore per u so figliolu è a certezza assuluta chì nessuna nica in u mondu hè degna d'esse cù u so zitellu, assai di elle affirmate un veru interrogatori.

In casu di a vostra cunversazione si prumesse un viaghju sfavore per voi, pruvate à cambià u sughjettu. In ogni casu, ùn anu micca grosera è micca micca fà. Questu, almenu, hè indecente. In u peor caso, ùn voi micca cum'è a mamma di a to mamma.

Assicuratevi di fà un cumplementu à i genitori o à a mamma d'un ghjovanu nantu à cumu cusì è bè in a so casa. Pruvate a dumannarà cumu per piglià a cura di i pianti o di cocchi cu un pezzu maravigliu. Se ci sò animali, pudete dumandà a so razza, hà abiti. In una parolla, pruvate di traduce a cunversazione in un canali interessanti per a mamma di u zitellu. Allora vi vede cum'è una bella dolce è intelligente.

Pianu di longu.

A primu riunione cù a famiglia di u ghjovanu fù persu. Avete una maravigliosa notte, parlendu annantu à una varietà temi, chì pensate chì avete fattu una bona impresione? Eccu, avà a pena pensà à i vostri piani nantu à u vostru novu. Se veru veramente inseme in un pezzu di tempu, o più, pensate à u matrimoniu, da vale a pena cuntinuà a mantene una relazione cù a so mamma.

Fighjine ch'ella sia una bona ama di casa è pudete piglià cura di u so figliolu. Dàteli u pasticciu seccu cù i vostri mani. O una bufalce di mela. Se ci andà in a so ghjunta, aghjunghje l'aiutu in a cena di cucina o lavate i piatti.

L'educazione hè l'arma principali di i rè, è a toia. Senza sempre: "vi ringraziu", "bona dopu dopu", "passanu". Sè dumandate a vostra opinion di a casa, annantu à l'ortu, pepivanu in prugnoli, mani di l'altru di a mo mamma, ognunu anu vantabili. In ogni modu, u tempu "podlizyvatsya" ùn valuta. Sì avete l'opinione altri u oppostu, spressione, solu cù gentilezza. Chì a futura matri lingua sapi chì avete a vostra vista di e cose.

À u vostru ghjovanu parlanu solu bonu. I vostri disaccorsi internu ùn sò micca per l'ore di a so mamma, u babbu, u fratellu. Ùn mostra micca un "cumpurtatoriu" cumpurtamentu versu u zitellu. Tuttu ognunu è cusì entende perfettu chì sì togetheru.

Ancu u regnu di a riunione cù a mamma di u zitellu, sapete chì avete mette, micca micca tù è i so parenti. Era quellu chì hà sceltu, è i so brami sò rispettu di i so genitori.