Cumu spiegà à u mo maritu chì a mo sughjera hè ridutta

Una ghjovana sposa ùn manca sempri di truvà una lingua cumuna cù a so mamma. Spessu spessu chì a matri hè sempri stata fatta da inserisce "cinque centesimi". U so cunsiglii infinitu pò esse di relazione, parenting e molte più. Sicuru, ogni persona si stalla fatta da quessa, ma cumu spiegà à u so maritu chì a so mamma hè supranuosa? Per capisce questa situazione difficili, ci vole cunvece parechje scelte pussibile.

Vive in casa di a mamma-avà

Cume à spiegà à u so maritu chì a so matri hè superfluvule, se una ghjovana famiglia vi cù i genitori di un omu? In questu casu, a so mamma hà avutu è ùn pò esse micca superfluvule, perchè questa hè a so casa. Ma à l'oltre, hà da capiscia chì un ghjovanu coppiu avissi avutu u so modu di vita è a so vita. Eppuru, chì faraghju ciò chì a vostra mamma hà avutu bisognu di spiegà a spiegà dinù?

U primu, hè bisognu di capiscenu chì u cumpurtamentu sfà impone à u maritu in quantu à a figliola o accede cun tuttu. Se ellu stessu ùn hè micca felice cù ciò chì a so mamma è crede chì ella hè ridutta, a mità di i prublemi sò rimindevule. Ma in questa situazione, u maritu, probabbilmente, avete cunflittu cù a mamma è a so mamma hà avvinutu più in fate cù a figghia. Ella pensa chì questu hè chì u celu u figliolu contru ella. Dunque, a figliola avissiru amparà à evità di cunflitti. E in u primu è u secondu casu, hà da spiegà à u so maritu chì a so mamma hè prununzia u bastone, ma à u stessu tempu, per travaglià cun ellu una stratiggie di cumpurtamentu in u quale u cunflittu hè aghjustatu è micca inflamatu. Hè veru, sfurtunatamenti, ci sò parechji marsini cù quale hè impussibile di ùn cummattiri. Ma in stu casu, i cunversazione ùn aiutanu micca à tuttu.

Se u sposu hè nantu à a parte di a mamma, dumandate ciò chì esatta appena u fessi. Fate pruvate di spiegà i motivi di u so cumpurtamentu. Forsi ha crescitu in una famiglia induve a mamma era sempre autoritaria è simpricamente teme ella. Ci hè una altra opción, quandu a mo mamma hà fattu tuttu u so figliolu è ùn ùn vulia micca offentera è insultà. In ogni casu, u maritu solu ùn pruvate à valutà a valuta à a situazione, guidata da u scantu o pity. Dunque, avete bisognu di spiegà à Ghjesù chì, cù tuttu u daveru riguardu à a so mamma, solu tù è quandu ellu solu i prublemi in a vostra famiglia. E ùn vulete micca vulemu chì a so mamma hà avviatu imponà i vostri patti di cumpurtamentu. Dàteli exempli in quale a mo mamma hà mette in "cinque centesimi" è, in fine, u cuntenutu di tutte di manera distinta di quale vulia. In ogni famiglia induve a so mamma hè sempre attentiva di acquistà in i relazioni di u ghjovanu, ci sò necessariamente assai esempi. Dunque, dig in a vostra memoria è elettu a più divina. A cosa maiò hè mai esse à dì à u vostru maritu chì a so mamma hè superviva, mala è ùn hè micca bella. Rinfurzà i vostri parole cù argumenti, altri ùn devi esse ellu solu per esempiu a vostra soglie. In u casu, quandu vi vanu in casa di a so mamma, ricordate chì in a vita di l'annunziu, probabili di prubabilmente, ella still remains in charge, perchè questa hè a so casa è ella hè a criatura. Questu ci hè simplice d'accettà.

A so mamma hè vera per separatamente

Se vi vanu fora di a mamma di u to maritu, ma ella constantemente chjama, venga à visita è cuntene tuttu, pruvate d'esse spiegà à u vostru maritu chì a to mamma ùn u missi u dumandà à a so visitata più spessu. Forsi, si regula regularmente u so figliolu, ùn ferma di vultà. Hè veru, stu metudu ùn ùn micca sempre travagliu, è duvete bisognu à dumandà à u vostru maritu per restlemente a cumunicazione di a vostra mamma cù voi. Dìteci chì, per via di i visitatori constantemente di i invitati è di e chjama, ùn avete micca u tempu di trattà a vita di u ghjornu, perchè sempre duvete a cura di a so mamma. Dunque, si vole chì a casa per esse pulita, pulita è sempre hà una cena deliciosa, da chì avè spiegà à a so mamma chì avete assai affari chì ùn avete micca u tempu di rializà per a cumunicazione cun ella.

È l'ultimu hè a criazione di i zitelli. In questu casu, dumandate u si vole u so zitellu per vede cum'è una autorità è sempre e obeyeraghju. Certu, a risposta serà positiva. Dopu questu, spiegà chì in u casu quandu l'avanna curreghjina constantemente e decisioni di i genitori, i zitelli poi accuminciamu a per capiscia comu l'unica autorità, scurdendu chì l'ultima parola decisiva devandila stà per a mamma è u babbu.