Gossip, o "innò", "hobby"

Tuttu di noi à u tempu, avemu avè riunite per una tazza di tè è per parlà di cunnosci cumuni, da a strada, ùn vedemu micca qualcosa diprumàticu in questu. Ma hè cusì cusì chjaru periculante o "innocuous" ladies '"hobby"? Chì ci piace à chjarà?


À i puliticanti , i viaghji di vita è i giorni di i stili di cummerciale è l'attrìzii di Hollywood, nantu à i costi prevalenti in u serviziu, u cumpurtamentu di i culleghi è l'antichi di u capu. Ma, in particulare, ùn pò micca toccu fora di a canzona, avemu da discutiri cunisciiani cumuni, amici è ancu parenti. L'statìstiche si dici chì dedicate à u 65% di e nostre cunversazione à questu tema beneeditu! Per una banda, siccomu a maiò parte di noi ci hè appassiunatu cù passioni in questu, significa chì avemu necessariu è portanu qualcosa prestazione. Ma di l'altra banda, tutti ci sò studiati da i primi ghjorni chì ùn hè micca bonu per discutiri à qualchissia, ma per incriscibili di chiarazza o "innanimali" ind'i "hobby" più peggiu! E nimu, ancu u più amatori di chjarizzà "di e tempi è i costi" ùn si ponu micca cunceta a definizzione di u bascu di "chisme". Allora cumu truvate u mezu in tuttu nantu à i rumuri è di scherzi?


Un mumentu pusivu . Sicondu i scientisti, chiaru anu esse ancu sottu à u sistema primariu communale. Hè cunsideratu unu di i mezzi di u sviluppu di a parolla. Bonu, ora a nostra lingua hè riccu è imaginativa, ma avemu sempre chjosu. Perchè A chiarazza cuntene un momentu pusitivu: anu riportatu annantu à e regule per quale duvete bisognu à ghjucà è di e fruntiere chì ùn deve micca croce. Per esempiu, chì andarè. E i so vicinanti nantu à l'escaliera quandu si scopre di discussione di l'inganesi avanti: "Hè bellu chì si sò stati mudificati. Allora u tempu ghjucanu a musica è i sacchetti di basura per parechji ghjorni èranu in a porta di l'appartamentu. Cù l'aiutu di questi, i vecchi ti fate sapete: ùn avete micca fà questu.


E ci simu cusì chjarulant o "innamuratu" ind'ella "hobby". Un proverbiu benèvitu dici chì u chiarizzà mata tutti i trè participanti: u narratore, u listener è u "accusatu". È ùn hè micca solu di a verità. Per esempiu, avete cercatu travagliu per un bellu pezzu, ùn accunsenu micca l'opere in quale eranu certi "scuri". E a vostra selezzione justificàvule: hè stata offrule una pusizioni digna, chì, inoltre, era più generale. Per mezu di l'aligria, avete boni bona nutizie cù parechji amici. Ma ùn avianu micca piace u crescita di a carriera. È in uni pochi ghjorni, frà i vostri amici, avianu rumore chì un salario stava aspittendu quattru anni chì avete ricevutu questu locu per un pocu cuncettu è chì ùn avete micca pussutu fà. Arrivatu questu, dopu avè incuntratu i vostri parenti, i ghjummomi sò intesu interessate cum'è quì, anu travagliatu? Chì credi chì cumu questu attaccu? In un pocu di mesi, u vostru postu pò esse cututa. Di sicuru, unu pò dicu chì a crisa hè culpèvule, ma per qualchì propiu pare chì a parolle di l'altri, appressu, pronunzianu cù una regularità envigliate, farà ancu a so parte. Ci hè una chisme è una più minus. In l 'opinioni di i psiculoghi, abbastanza spessu una persona discussa precisamente a farra di n'àutru cù quale hè difficiule per ellu cuncilià.

Questa hè una tale tipa di difesa siculogica, chì, à u turnu, ghjucava un prublemi cruelismu cù chisme. Doppu avennanu e chini cusì à a voce interna di u tempu, dicendu: "Sò imperfetta". A persone di i più impurtanti: u so cumplessu, u prublema ùn hè micca alluntanatu, perchè ùn ùn hà micca travagliatu nantu à ellu, perchè ùn ùn faci micca.

Ùn ci viaghjate micca! Comu pudete vede, i rumuri è di muttunari sò i dui punti più (chì avaristi pinsatu?), Cum'è cunnessini. Allora hè bonu di discussà un omu o micca? Se hè nantu à i vostri parenti o amichi, sempre seguitate a regula: "Parràtemi solu una bona nova. S'ellu ùn pudemu dì qualcosa di bonu, preferisce micca dì nunda. Un "scogliu" pò diri, cun di discussioni cù l'amichi, chì vestitare straneru Julia Roberts poi affirmà a ceremma di "Oscar" o se Zhanna Friske se maritare. Ma chì si serebbe ancu chì vi parechje discussione qualchì sapienti, ma micca troppu pusitivi cun qualchissia da a ghjente chì vulete?

I psiculoghi per stu casale aghju cunsiglii. Analise e vostre emozioni. Averia esse onesta cù sè stessu. Pruvà capisce ciò chì fai chì vulete turnà. Chì ci senti per u persone chì vulete discussioni? Pity? Ira? Envy? Hè pussibule chì un bon riflessu, avete a capiscenu: l'esencia di u prublema ùn hè micca in l'ughjettu di cicchizzà, ma in sè stessu. Pensate à quellu chì hè stupidu di chismes per questa persona particulari. Cumu afectà a vostra vita, a primu mancu, ingevuli parolle. Dopu tuttu, senza vulemu, pudete fà assai danni. E se "Grazie" avete avete un rumore chì spoor la reputazione di cummerciale di una persona o affettiva a vostra vita persunale? Hè improbabile chì voi cuntene a so rispunsabilità. Succece chì avemu chiarizzatu solu per chì ùn ci hè nunda di fà, per via di a parola rossu. Questu cun noi ùn succò parechje, ma a vita di l'altri populi hè solu fervura. Fate avvenimenti cù a vostra vita: find a new hobby, register in the pool, andate à i corsi di cunduce. Pudete esse sicuru chì u tempu per "Avete sapi quale horrible rigalu chì u vostru maritu si prisintò à Angela? Ùn si ne ferma micca à tuttu.