Cumu supraneghja i teme durante a gravidanza?

U nàscita di un zitellu hè u miracle più bellu nantu à a terra. Ma, prima di vede u mulinu, avete a visu "par alle" per 9 mesi. Per fà sparte cù gioia è emozioni. Cù l'alegria di i prublemi, nimu ne vende, ma l'eccezziunale, è, più preziamente, teme, spessu facenu a madre expectante nervosa.

Temi diretti direttamente à u fetu.

U Pregnant hè una nova etapa di a vita, independentamente di qualse o primu o micca. Tutti i matri futuri preoccupa tuttu u periodu.

U primu scantu hè a minaccia di spiacenza. Stu fenominu ùn hè micca veramente terribili, se seguite cù cura di tutti i struzzioni di u duttore chì guida u vostru gravidenza. Pi pattu è ghjittassi in l'hospitalu tutti i 9 mesi, se nun es necessariu, ùn hè micca necessariu. Di solitu, in situazione tali hè necessariu di piglià vitamini, più per esse aperti è di restà. Un altru tipu per tutte e zitelli in expectante: senza bisognu di "venti". A vostra morale ferma assai u statu fisicu.

U tempu passa, è u "puzzulhitel" cresce. Avete digià principià per sente i so movimenti. U timore hè scantatu è "perchè ùn ellu ùn manca?". Demu venerà tutti e donne chì u zitellu, mentre chì in u so stomacu, dorme più durante u ghjornu, hè svegliatu à a notte o prima di a matina, quandu vulete vulete dorme.

Sè avete avvistu chì u zitellu ùn hè micca impegnu, aghjustate trè ore, questu puderebbe riposu. U tempu hè passatu, ma ùn avete micca sensu muvimentu? Ùn chjama micca è chjama 03. Comu cumincià, calma à sè stessu, è pruvate à parlà à u fogghiu, strufinendu u to stomacu. In a maiò parte di i casali, u zitellu rimpruverà à strigitaru sbuffu cù un saccu. E avete aspittatu. Per vultà à quì u so timore per sempre, parlate più cù u zitellu è portendu in u stomacu.

Inoltre, parechji si facenu cun medo di danni à u stomacu. Per evitari micca, avete de seguità un pocu di regule simplicete:

1. Ùn portate un puntu altu, chì ci hè una chance di cascà.

2. In l 'invernu ùn pruvate micca di abbandunà a casa unaccompanied, pudete scappà.

3. Durante a gravidanza, ùn seguite per trasfurmà cù trasportu pùblicu. Alas, a ghjente ùn anu micca amparatu à u rispettu di a donna "in pusizione".

Questu, per suprattuttu, ùn sò micca tutti i reguli, ma a parte principale hè stata di sti trè. Ricordu sempre chì hà digià dighjà dui, è a responsabilità, principalamenti, sempre hè nantu à a futura mamma.

Temi associated with signs.

Un gran numaru di persone crìranu in i sinistra. I matri futuri sò ancu sottumessi à stu fenominu. Questu hè induve u scantu di fari qualcosa di malu è perdà un zitellu.

Per avè a paura di superà, deve bisognu di capiscenu da induve hè vinutu, è quellu chì intimidava. In a maiò parte di i casi, sò ste fàmi preferiti, i matri, avè, o, per esempiu, best friends. In una parolla, tutti quelli chì avianu avutu picciriddi. I signali più cumuni sò assuciati cù u culore di u capeddu o cambiante u stilu di capelli, dìcenu chì u zitellu hà da impruvà u cordone umbilicale o scurzà a vita di u zitellu. Ci hè tutte nonsense. Se u manicu umbilicale ghjè in verità, allura ùn hè micca u risultatu di i vostri manipulazioni cù i capelli. Quale medico dicerà, questu significa chì u zitellu hà assai attivu, è com'è u risultatu, era culpèvule.

Temi di pene.

Eccu, hè u scantu cchiù cumuni. In tuttu u Pianu Terra ùn ci hè nudda donna chì ùn hè micca teme di nascita. Si qualchissia sustene u cuntrariu, allura, assai probabili, astuzia.

Per annunzià u scantu, valuta à pensà à ciò chì avete più teme. A nascita? Pain? U fattu chì ùn pudete fà micca à l'uspidale quandu e pratiche sò avè principiatu?

Accuminciamu a fini. Allura, u scantu di a nascita stessu hè un fenomenu normalu. Pianu di ridivà di ùn sera micca successu, ma in i vostri mani trasferenu u scantu di l'alta di pànicu in l'eccitazione. Per fà questu, hè bisognu di preparalli in modu moralmentu da u principiu di u gravidenza. Ogni omu trova una manera di fà. Qualchissia ripeti cum'è un mantra: "Tutti questi beni", è qualchissia, per esempiu, volte à Diu. Tuttu chistu hè piuttostu individuu. Truvate u vostru pughjale in u sforzu è l'utilizanu finu à a nàscita.

Se u termine per dà vestiti di nascita, è si trovanu assai chì ùn vulete micca di nascita, questu hè un casu solu. Pruvate di parlà cù u duttore chì ripiglià u cunsigliu. Diciaraghju chì, si sèntate è fate tuttu ciò chì dice, ùn serà micca cusì doloroso è scary. Hè bisognu di crede, ùn site micca u primu. In un casu duva ùn ci hè nisuna pussibulità, solu séntate, cercache u to ochji è imagine u vostru babbu. Pensate à chì tipu di gioia si sparghjia in tuttu u corpu, quandu sente u chjucu longu di un criatu novu. Hè queste pensamentu chì vi salva da andà in un terapeuta.

Sì avete a paura di u dulore, u sughjettu ùn aiutirà micca. Con questu avete bisognu di accettà. In u film, dà a nascita, u più grossu di e donne chiancianu. Hè solu una film è pensate chì per voi u nàscita serà u puntu finali di a vita ùn hè micca dirittu. Di sicuru, ùn hè micca assai piacemu in u nàscita innesu, ma nimu ùn puderà mori nantu à a tavula. Tù - un esempiu per un futuru criaturu, è dicenu un pocu anni dopu, quantu a ferita, in u negativu. A donna ùn deve esse sempre forte, in particulare, postu chì u dulore pò è deve esse tollerata.

U timore di ùn puderà alcuni a casa di maternità quandu e battellà principia, in a maiò parte di i casi, hè tutte senza propiu. Ùn si scurdate micca questu esvenzioni sò ancu da e regule. Per voi per esse pigliatu à l'uspidale in u tempu, ùn avete bisognu di aspittà, finu à l'intervalu di tempu entre cuntrazzioni hè u minimu. Sè chì sentite chì i cuntrullati accumincianu o l'acque sò sfruttate, pudete chjama u chjama à 3 allora è chjamanu l'ambulanza chì ti purtaranu à u ospitiu chjamatu in anticipu. Tutte e cose necessarate in anticipu, mette in un saccu, perchè ùn esse chjaramente ùn esce in corruzzione in a casa, circà un charger per u telefunu o una carta di scambiu. Pigliate un respiru intensu, mette e cose vicinu à a sortida è calma appellu pè i medichi. Sì u seguitu sta regula, allura u scantu di scurdà qualcosa cosa necessaria in casa ùn sparisce per ellu stessu. À l'intrata à l'ospitalu, pensate chì oghje diventerete a mamma. A persona più amata è caru per u zitellu chì stanu aspittendu. Queste penseru darà fiducia, è tutti i temere s'aprofitarà.

Cumu sintendu tutte l'altitudine, pudemu scopre una verità simplicissima. I teme intornu di noi, fisicamenti ùn anu micca esse uccisu, ma moralmenti hè abbastanza pussibule. Solu una actitudine favorevule hè u prerequisite per a gravidenza leve è un prugramu successu, chì parechji mariani futuri anu circà parechje anni.