Cumu ùn ferma preoccupa: trè reguli per trattà l'stress

A maiò, a nostra vita hè cum'è per corruzzione in circles: a mancanza di u tempu avete un problema - un diclinu in forza - un sensu di culpabili - stress. Questa chjassi simplici sempre porta à u listessu risultatu: un scuntentu sordi cun un sè stessu è cù a so vita. A stu vulcanu ùn si sfalla, sparendu sottu a avalanche di e reste di l'autoestimu, si deve firmà è esaminà. È scurdate di trè tècnii chì aiutanu à aiutà l'apprezzamentu di a tensione eterna.

U metudu più sèmplice hè u più efficace. L'attività fìsica ha un putru miraculu: pruvucarà à u core à riduce l'intensità di u prucessu di pensamentu è simultaneu - impunia u corpu cù energia. Se a situazione ùn vi permette micca per andà ghjunghje à u gimnastu o vai per un passaghju in un parcu vicinu, hè abbastanza per estirarà, cammina o fà una serie di strade vigorosa.

A respirazione medite è medite - "primi aiuti" per cundizioni estremi: pànicu, timore o furore. Hè mpurtanti truvà un punteddu di sustegnu, ghjustu contru à questu, è cumincià à inchinu lenta da l'inghjulià, è ghjustu l'aria, littiralmenti "cumminie" a so sguardi internu. Uni parechji minuti di tali meditazioni - è di novu in i ranchi.

A capacità à astratti hè una skill valenti per mantene l'equilibriu mentali. U sindromu di l'estressi hè sempre oculatu in i nostri punti penali è i pòpuli vulnerabbli. Hè solu necessariu di siparari a causa di l'invistigazioni è u risultatu ùn devenu longu in venite.