Cume t'apparate à ricurdà i vostri sogni

Circa un terzu di i nostri viti chì passà in un sognu. Un dormitu sanu hè vitale per una persona è pò esse un fiore di benessere in tuttu u ghjornu. Per un bellu tempu, i scientifichi cridìanu chì u sonnu hè u tempu duve e ciloghji di u funziunamentu di u restu, ma dopu si truvò chì durante u soffiu l'attività di u funziu resta. Cusì, pò esse discuttu chì u sonnu hè un prucessu fisiologicu attivu. Ùn sò micca surprisu chì spessu sm soiu. Oghje, quasi nisuna dumandeghja chì i sòni pò enseigne assai, cuntate assai o ancu avisanu di u periculu impending. Ma micca tutti si ricurdeghja da a matina ciò chì hà sunnutu di notte. Ma cumu per amparà à ricurdà i vostri sogni? Fighjemu in elli.

U sonnu di sera compostu di duie fasi - una fase di sulla caminu (lenta onda di u sonnu, santu sinkronizzatu, sidu senza movimenti di u rapidu) è fast sleep phases (paradossic sleep, sleep disincronized, u sonu cun rapidu movimenti occhiu). Sti fasi diferendu in parechji rispetti d'altri in parechji parametri fisiologichi è psiculogi.

Sora dorme, una persona sinsegna in una fase di sulla sana. Questa stage hè necessariu per u corpu à ripresa cumplittamentu - hè stata nutata chì in u sonu di l'onda lenta, l'anticiccelli sò attivamente pruduciuti chì i pattu cù parechji tipi d'infizzioni, hè per quessa chì durante a malatie i medichi ricunniscenu più di dorme.

Aprire una ora è ora dopu aduprà a sò dorme, a fasa di u sonu veloci. Ghjè in questa fase chì una persona pò vede un sognu.

Allora, volte à a nostra pregunta - cumu capisce à ricurdà i vostri sogni?

L'esoterica credi chì l'abilità di una persona per ricurdà i so sòlidi diritti direttamente di l'attitudine di a persona stessu à elli. Eccu una lista di ricunniscenza di "spettuti di i sognu" chì vi aiuterà micca di scurdà di i vostri smarni immediatamenti dopu à despertanti:

1) Aprènza apprezzà è amassi i vostri sònnii, pruvate trattà cun l'estremamente care.

2) Cumenza un "diariu di sognu". Scrive ogni so sognu chì tù vedi, discrivenu tuttu ciò chì vede.

3) Ùn spinèghjanu micca un sònniu, anche mancu si parevanu ridiculu per voi o avete scurdatu di manera fragmentaria.

4) Impara quantu memorizà u ricordu di i sogni. Prima di voi dorme, prumesse chì questa notte vi scurdate di u nostru sònniu. Sera adormitu cù a certazza interna chì succede, ma senza tente psicologicu. Ùn pò micca venutu da a prima volta, perch'ellu hè paciente. Forsi quandu avete da esse ghjustu cum'è dopu à vedere un sognu - ùn esse troppu ghjustu per scrivevi immediatamenti in un diurnu.

5) Stagnu in parallelu di ciò chì vo avete in un sognu è i manifistazioni chì succesi in a vostra vita à a realità. Piuttostu volenu torna à leghje i primi annuali in u vostru diurnu è cercate associazioni cù avvenimenti vera vita.

6) Ùn cià micca fiduciari in u libru di sònniu, hà amatu à sente i vostri sogni, intuducendu intuvinendu i so significati. In ogni casu, cercate a cunferma di i vostri guessi, fate scriverà i vostri pretenzioni in u diurnu è nota chì eranu justificati è chì quelli ùn avianu micca.

7) Sapete u veicu di simboli. I esoterismici crede chì i putenzi superiori preferenu cumunicà cù l'omu in a lingua di i signali.

8) Pete attente à l'imàgini di ripetitivi o situazzioni situati - i psiculoghi chì creanu chì hè in ripetutu amici chì tutti i nostri temite è i prublemi internu sò chiffritti.

L'abilità di ricurdà i vostri sogni hè una bona "gimnastica" per u core è un esercitu efficae per u sviluppu di forza di forza. Inoltre, una concentrazione regulare per u mondu internu hè cum'è a meditazione, chì face una persona più equilibrata.

Dopu avè amparatu à ricurdà i vostri sogni pudete pruvate di principià à a maestría di una cumpitenza più cumplida - l'abilità di cuntrullà u vostru cumpurtamentu in un sognu.