Dietetica di nutritura di prutezza

Molti dieti populari restrinenu u cunsumu umanu di carbuidrati è di grassu. A causa di sta nutrizzioni dietetica spessu sia possibbili per perdiri quarchi grossa più. Ma a quantità di pruteanu in l'alimentu ùn deve nisun casu si riduzzione sottu un indicadoru minimu, postu chì questu si face una violazione di l'operazione di parechje sistemi d'organi.

A nutrimentu di prutezione di e nutizie dispunendu a prisenza di a cantina necessaria di prutezione in a dieta di persona, è ancu di u tempu chì limita u cunsumu di carbohydrate è di cossi gras (per suprattuttu, mantendu ancu u minimu necessariu di cumpunenti di sti cumpunenti nutrizionale per assicurà e prublemi fisiulogichi di u corpu). U valore biologicu di e prutezione hè determinatu da u gradu di u so cunsumu da u corpu per a sintesi di l'elementi strutturali necessarii di i celi. Sì questa cifra hè menu di u 60%, in questu manghjà ùn furnisce micca e cose necessariu di u corpu. A qualità di nutrimentu di prutezione di dietetica pò ancu esse ghjudicata da a cumpusizioni aminocenzica di e prutezione cunsumata ind'i alimentariu. Allora, se a proteina in a so cumuzzioni cuntene tutte l'aminòcidi essenziale, hè cusì cunzidutu chinu; siddu si hè carattarizatu da un ammontu riddue di unu o più amino acidus essenziale, da quella tale proteini hè chjamatu parcialmente chinu; e, finarmenti, se a molecule di prutezzione ùn cuntene un o più aminate essenziale in tuttu, po in quellu casu si parla di appartenint à a prutini sottili.

A necessità di u corpu umanu in prutini hè decisa secondu l'età, u sessu, e caratteristiche d'attività prufessiunale. Quandu travaglia di travagliu fisicu fisicu, formazione intensiva, durante a gravidanza, allacciu è parechji malatii infizziosi, a necessità di nutrazione di prutezzione aumenta dramaticamente. Hè cresce chì un 60% di u duminiu ghjornu di a proteina in u corpu si deve esse furnitu da l'usu di l'alimentariu d'urìggini animali, è u 40% restante - dovutu à i prudutti di a pianta.

Cosa quantità spiciformità di prutezione si deve esse cumpreta in a dieta sicondu i regule di nutrimenti dietetichi? Sicondu i raccordji di l'Organizazione Munciali di a Salute, u minimu di u prutee di proteina in l'alimentu per ghjornu deve esse almenu 0.75 grammi per kilogram di pesu di corpu per i femine adulti è l'omi, è pè i zitelli circa 1-1.1 grammi. Per mantene un modu di stilata di vita, l'ingrossu di cumpunenti di prutunità in a dieta di u ghjocu di l'adultu devia esse circa 80-120 grammi.

Se a dieta ùn hè micca urdinatu (per esempiu, se manghja parechje insufficiente di proteina o se u vostru gruppu difettu hè un valore biològicu bassu), sviluppeghja a carenza di prutezione. In questu casu, ci hè un disruptu in u equilibriu entre sintesi di e pruteze necessariu per u corpu è a so catena, mentri a quantità di carbuidrati è u grassu cunsumu pò esse cuncettendu per e norme necessaria. In u casu di l'apparizione di carenza di prutezione, ci hè una diminuzione di pisu corpu, una ralentica in u ritmu di creazione è u sviluppu mentale in i zitelli è l'adulescenti, è un debilitamentu di e difesi di u corpu. In u stessu tempu, pò ancu esse anormalità in a funzione di u fianu è u pancreas, l'organi di hematopoiesi, chì susseguene di u principiu di l'anemia.

Cusì, cù l'organizazione propria di nutrimentu dietetica, a particularità devenu sempre a pagari à a dispunibilità di sustanzi di prutezione in l'alimentu. I dieti novi, chì chjamanu assai tempu per limità u cuntenutu di pruteziu di l'alimentari, sò certeci fatti incompetenti in materie di dietetica da e persone è ponu conduce à prublemi di salute in ogni persona.