Fiera di u Babbu: l'amore di Daddy

Accuminciamu cu l'affirmazioni: hè faciule per l'amori per amà i so fieri. Perchè Prima di tutti, cun elle puderanu edità un mudellu ideale ideale di relazioni. U primu, u babbu "unilatamente" cura, cura, pruteghja, ensece, è à u listessu tempu a persona più putente, intelligente è auturativa da u mondu adultu. Allora, quandu a figliola cresce, ella invechjate à piglià cura di u so babbu, è l'omu stalla solu adore è necessariu, ma hè diventatu un ughjettu di toccu è sperienza ...

À u listessu tempu, a relazione esistenti permette chì u papa poeta di u tempu in tempu in a so vita, u travagliu, allughjò à a so figliola à a cura di a so mamma, è ùn ne sùbenu micca à culleghju nè a culpabiltà nè a nicissità d'esse clarificà a relazione. Questu hè, stà ... senza libertà! Dìcimi, ùn hè micca u sognu di tutti l'omi? Hè facilitatu per l'omi chì anu amassi e figliole di i figlioli, perchè una donna hè l'unicu essu di quale si pò truvà l'amore senza teme à a cundanna.

Ciò per i raggi di u papà?

Aduprate roles in a famiglia sò distribuziutu cusì: mamma - maestru, babbu - ispirazione. Mama aprende una figliola per esse una donna, suggerisce cumu vistia, coccia, cammina, disputa, ludà, amore. E si a mamma ùn pò micca insegni à nunda, a zitella fatta a facilità perchè stu vacanze. Cù u patri hè più difficulu - u so rolu ùn pò esse ghjucatu di nimu. Hè u babbu chì deve dà un significatu à l'insignamentu di a mamma: perchè chì una zitella sia una donna, perchè avete vestitu, coccu, amore? In una relazione cù u so babbu, a zitella amparà à esse una donna, è cun ella si cumprende per a prima volta. A accettazione di l'essenza femina hera un impronta nantu a relazioni sussegwenti cù l'omi. Prima, a zitella ùn pò mancu fà chì ùn sò micca cum'è Papa. À quellu tempu si cuminciò a fallu in l'amuri (questu, anni à quattru), ghjera chì sà chì questi quì quì anu è quale era di rilazioni chì deve sviluppà. Anu deve, perchè s'ellu u zitellu ùn currispondenu micca à l'imaghjini di Papa, a zitella ùn manca ancu avèndulu! Ùn devenu diventà per ella un rappresentante di u sessu oppostu, è se a so rilazioni ùn ùn micca scantu à a so rilazioni cù u papa, a chjamarà sensu è avvolta.

Chì duverà u vostru babbu per fà chì a so figliola cresce à esse una donna confidente è bella? Nunda bè. A zitella hè abbastanza per a vostra presenza è l'amore, è ùn importa micca à tuttu, in chì questu amori hè manifestatu. A vostra figliola a so intuitivo.

Strict à nunda

Hè bisognu chì a severità di Dad ùn hè micca esattamente ciò chì i femini volenu. Chì ci hè preda? In parte, u fattu chì a figliola ùn percece micca u patri com'è un esempiu per l'imitazioni è a so esplicità ùn a micca stimulà à apprendre, ma duvola solu affetta. Sì riguardu cun a vostra figliola, ti temerà, è questu pudendu aiutà à trattà cù u sessu oppostu.

Qualchima cumpetizione è u scantu di u cumpurtamentu di un rival forte è più cuddante sò prisenti micca solu in relazioni trà l'omi, ma ancu trà e donne. A maiò spessu face u più attenti, amparate qualcosa è sia più cunsunenza di e vostre posibilitate è e fruntiere. Ma in a relazione femme-masculina, un tali teme pò causà à una zitella per sente chì ùn hè micca degnu d'amore è sustegnu, chì deve bisognu di travaglià nantu à l'altitudine, l'attenzione, a tendernessità. E ancu se a vostra figliola vende a battaglia è si senti degna, l'amore d'un omu pò esse diventate per micca un qualchissia per uveru, ma un tipu di trofè.

A friggerezza di l'omi in relazione cù e so fieri hè spessu di u fattu chì ùn sò micca sapè chì fà cù elli. A volte un omu vene fora di a situazione, incuraghjenu i mozuri boyish. Diventate à una scaviva, a zitella addiventa più chjaru à u so babbu, ùn hè micca cusì temutu di cumunicà cù ella. Questa rilazioni hà u drittu di esistiva, è ùn sia micca in modu più affascinatu a più rapportu di a ragazza cù i raprezii di u sessu oppostu.

Stage di relazioni

In 2-4 anni a ragazza accumincia a capiscinu chì hè una donna, chì un omu è una donna ùn sò micca listesse è chì ci sò rilazioni speciali trà l'elli. Di solitu, dopu avè fattu stu scuperta, a figliola offre à u papa in casu cù a so ... Hè un puntu assai impurtante, esigenti chì l'omu puderà cumerci bè.

In fatti, a ragazza vi informa u seguente: "Sò una donna, sì un omu, amemu à l'altri, è un omu amare è donna sò spusendu." Se à quellu momentu, u babbu spiega a so figliola chì ùn hè micca prumminenti per ella cum'è un ughjettu sessualu, ma ci sò altre omi in u mondu chì pò fà passà vicinu à ella (è questu ùn impedisce à u so babbu di sempre amà), andà da ella "Permission" per l'amore è a felicità in l'adultu.

Se u babbu surtite di sti conversazioni o chjosi, a zitella pò vene in una situazione difficili: Aprenda chì l'altri omi sò, ma ùn capiscenu micca se Dad permette à amà.

Nisun sustegnu morale chì tocca à a zitella in l'adulescente, chì u momentu di scontintu cù u so corpu, facenu l'apparenza. À questu tempu, cresce da a so mamma "aiutu" (chì è in quale situazione per parlerà nantu à a vistimentu, perchè u sonnu), ma da u papa, cum'è a solitu, d'amori è di tenderness. Hè scantata da i cambiamenti chì succede à u corpu, ùn hè micca sicuru chì crede bella, perchè deve bisognu à dilla à i cumplimenti cumpldi più freti.