Cumu trattà a dysbrateriosi in un lactante?

Dysbacteriosis - stu termu hè issa familiar à quasi tutti i genitori. Ma, cù questa parolla, assai pirsuni capiscenu u so veru significatu. Oghje chì l'avemu un significatu chì hè luntanu da a verità. Scupremu di quellu chì hè, quandu è cumu si sorgieghja, è chì fà cù questu? Per capiscenu l'essenza di u prublema, unu deve avè una idea di a fisiologia di u zitellu è per chì mutivu di tutte sti microorganisimi sò necessità. Strictly speaking, microbes live in all parts - in u pelle, in i pulmonate, in a mucosa, in a bocca, in u stomacu è in l'intestinali.

Culunizzanu u corpu di u babbu finu à chì hè natu. E questa, com'è regula, hè a coexistence abbastanti pacìficu. U zitellu è i so microrganismi ùn sò micca ghjustificà in armunia, derive u massimu beneficu di questu. I microbes aghjunti nutrienti impurtanti per elli è micca necessariu à u zitellu, mentre que simultaneamente producenu un certu numaru d'enzimi chì aiutanu à u zitellu à digerisce l'alimentu. Bacteri regulate l'assimilation in a vetru intestinali di l'àvuli bile, alcuni hormoni è u colesterulu, intervene in u regulamentu di u metabolismu di u salinu. Inoltre, assai sustanzi vitali di u zitellu sò attribuiti: vitamini, fatturi antibacteriale, hormonii. "I so" i microbichi ponu neutralizà l'organisai patogeni, vari di tossini, è serve di fonti d'energia. U rozu in più impurtante di stu microorganismu ghjucanu à a furmazione è u mantenimentu di u funziunamentu propiu di l'immunità, contrarraute neoplasmi maligni. Cumu trattà a dysbrateriosi in un zitellu è chì sò i primi sintomi di a malatia - tuttu questu in l'articulu.

Cumu si forma a microflora?

In u ventu di a mamma, u zitellu ùn riceve nisun microfibri - hè stata attentata da a placenta è i amnioccii. Per quessa, l'intestini è tutti l'altri urgani di u zitellu sò sterile. Quandu u so passaghju à u canali di nascita, u zitellu cuntattate i microbicchi chì vanu in elli. Di solitu sò crescenu a pelle, l'occhi è a bocca di u zitellu, è da u cordone umbilicale, a mamma trasmette antibodies à sta microflora. Cusì, u zitellu hè digià listessu per u cuntattu cù i primi microrganismi in a so vita - u so sistema immune hè capaci à cuntrullà e so funzioni vitale. U primu passu impurtante in u sviluppu di a microflora di u corpu hè a prima applijazione à u pettu. Avete bisognu à fà quì in i primi òmini di l'aspettu di u babbu. Hè per quessa. Microrganismi chì venenu in u calostru, è più tardi cù u latti da a so mamma, intrinu in u stomacu induve a parte hè digestionatu, ma causa di l'attivita pocu di l'acidu di cloruricu, una certa quantità accede à u intestinu grossu, induve si multiplicate. Cusì, à a fine di a prima simana di a vita, migliori in u so intestinu pò detectar circa 10-15 tipi di microorganismi. Quandu a culunizazione di u intestinu, custituiscenu sempre una "pratica competitiva" entre elli. Stu equilibru inestabile timpurali di a cumpusizioni di a microflora - a dysbacteriosis fisiologica chjamata, chì in un zitellu sanu dura da 3-4 simpatii à 4, è à volte 5-6 mesi. Ma tali statu hè assulutamente nurmale, ùn ùn ne micca bisognu correzzione.

Moda per a dysbiosis

Ma chì hè di Dysbiosis? Questu hè un statu di u corpu di u zitellu, in chì una malatia patogenica si faci nantu à u situ di una microflora fisiològica normale. U prefix denota "qualcosa hè sbagliata". Se traduce u termu verbatim - sò parechji cambiamenti in a microflora, diventamenti da i valori standard, ma questu ùn hè micca necessàbbilamenti una malatia o patologìa. Nta l'ùrtima década, u diagnosicu di "disbiosi" hè espritu cum'è spessu chì u diagnosi di "ARD". Ancu ICD-10 (a classificazione principali di e malatie, chì guidanu a tutti i medichi di u mondu), ùn ci hè micca un diagnosticu tali. In u cuncettu di "dysbiosis", se hè solu l'intestinu, ci hè un crescente microbial excessiu in u intestinu chinu è un cambiamentu in a cumuzzioni microbiana di u colon. Tali viulenza si sò in tutti i zitelli cun patologicu di l'intestione, stinpi, diarrea è altri prublemi di u sistema digestivu. Per quessa, a dysbacteriosi pò esse cunsiderata cum'è manifestazione di cumplicazioni, ma micca cum'è una forma nosològica indipendente. Per quessa, avete bisognu di trattà micca a disbiosi, ma i viulazioni chì anu causatu. Se u prublema si risolviu, ùn esiste micca disbiosi! Ma dumandate - ma chì qualchì prublemi cù u fugliale, parechji rashes è altri manifestazioni? Ci sò ancu cambiani in l'analisi di i feu? Certu, ma cambià u paisaje microbial hè una cunseguenza di prublemi in u corpu, ma micca a so causa. Sì, quarchi u equilibriu naturali di a microflora hè disturbatu. Ci hè parechje motte chì guverna à tali fallimenti: qualunque maladie (ancu s'ellu hè un friddu), perchè tuttu hè interconnettu in u corpu, l'ipotermia, sopravantaggiatu, l'alimentazione incorrecta è ancu u ghjornu in emozione. Tuttu chistu vene a cambià a rapportu naturali di a microflora in u corpu. In i zitelli sani in u corpu, e so intruduzioni sò assai corsi. U statu iniziale di a microflora hè stata riaghata in pochi uri, massima per ghjornu, se sguassate u fattore irritanti o perliore.

Cumu si manifesta

A Dysbiosis ùn hè micca una malatia, ma una di e manifestazioni di un cumunitate d'immunodeficiency, è hè causatu per diverse cause. A cumpusizioni di a cumpusizioni di i microflora intestinali hè regulata da u sistema immune di u zitellu. I cambiamenti persistenti in a cumpusizioni di a flora intarelite sempre rising com'è u risultatu di cambiamenti patologichi in rispunse immune. Allora u corpu pattu cù a so propria microflora nurmale è sopra a so attivamente. Per quessa, i tentazione di colonizà l'intestini di cola cun una flora intestinali nurmali cù l'aiutu di preparativi bacterialu solu dà successu tempurale, è hè raru. Saria dispunibile à nutà, chì una dysbcteriosis nantu à l'alimentazione torcale ùn hè micca successu. Se u picciottu s'aliste nantu à u latte di a mamma è i prublemi intestinali arrivennu, pò esse o allergii o a carenza di lactase, o immadurità funnamintali (colic) intestinali. Sì un spécialiste chì dichjarà chì u prublema di i zitelli hè causatu da una dysbrateriosi, hè megliu cunsigliu un altru attuizatu.

Chì ùn hè trattatu?

Quandu hà a decisione di a correzione possibbili di dysbiosis, u duttore deve esse guidatu da a cundizione di u paci. Sì i testi diventenu di e norme, è quelle in stu casu u zitellu ùn hè micca osservatu, questu hè l'opzione nisera pè i vostri migghiori. A norma hè a mediana, è i devvii in parechji zitelli pò pò esse significativamente, ma questu ùn hè micca scusa per l'accùmuli terapèuti. In i casi di maladìculi di puddiciu in un zitellu, ogni malatia pussibule esse scartutu prima, è dopu l'eccezzioni, l'ultima causa hè a disbiosi.

Cumu tratta

Se a dysbacteriosi hè sempre detecduta, preparate pè trattamentu longu è multistassi. Paradoxalmenti, i primi dispusitivi di dispiacteriosi sò antibiotici. Pi colonizà l'intestini cun una flora utili, avete prima di destrillete ciò chì hè quì. Inoltre, u trattamentu serà ricumandatu per utilizà diversi bacteriophages - sustegni chì attaccanu à certi bacteriasi intestinali è i distrugge. In più di elli, preparazione pruibiotiche speciale chì cuntenenu preparalli di "bacterialità" di "esempiu" viventi sò prescritti, perchè i "bacteriu" di "battelli" sò spustati. Sò scurtati individually. A seconda tappa dopu à u scumparisce i microbicchi "mali" hè u prucessu di stallà "bè". Quì u cursu hè ancu più longu: prima principianu cù un corpu di 7-10 di ghjorni di prebijotici - drogi chì creanu un ambiente favorevule in u lumenu di l'intestinu è aiutanu à stabiliscerà à a bactria riperta. Dopu à questu, a accusazione di pruibitichi - preparanu chì cuntenenu una microflora intarelali utili aduprà. In modu paralleli cù preziosi è pruiboti, i preparatori enzimi, sorbentsi è altri sò prescritti, chì hè chì a malatia sottucattata hè tratta. Inoltre, u duttore chjamà una dieta especial à u zitellu, arricchita cù prudutti chì anu un effettu benefizièvule in a microflora - sò generalmente sti prudutti d'alchimiste è d'alimenti riziunati in pectini è fibbra.

À i vantaghji di u latte maternelle

U latto di mama è un pruduttu unicu chì si forma una comunità microbial sana di u intestinu. Migghiori, allacciu è "artificiale" anu una diversa composizione di a microflora. Bifidobatteresi in i zitelli più attivamente inhibiten u crescitu di i microbicchi opportunistichi, mantenenu a so cumpusizioni in un nivellu persistenti à u minimu. U numaru di lactobacilli hè più grande in "artificiale", ma anu più bacteria chì ponu pruduce tossini intestinali. Inoltre, "artificiale" ùn pò micca acquistà da a mutazione immunoglobulina A (hè cuntenuta solu in u latte materna), è a so propria ùn hè micca sviluppata, chì porta à una diminuzione in e forze protettiva di u corpu.

Perchè hè impurtante per appiicà à u pitanti prima?

Attach the baby à u pettu, quantunque pussìbule, in i primi 30 minuti da a nascita. Grazie à questu, u foglie pò assicurà a microflora correcta. I scienzi sò pruvatu chì u latte maternelle di una donna in a primu simana dopu à a parturione cuntene bifidobatteries, lactobacilli, enterococci è quarchi microorganisimi utili per l'intestinali di u babbu. Se a prima appricazione hè postposta per un periudu di 12 à 24 ori dopu da u nàscita, allura solu a mità di i ghjuvanotti hà avutu a flora làctica necessaria, se questa hè fatta even later, solu una quarta parte di i zitelli correttamenti colonize i battè.