Mite e Fatti di Modern Pregnancy

U Pregnant hà sempre statu circundatu da un incantu di misteru, è per quessa, supersiunzii, presagni, miti. Cridite à i mitu è ​​fatti nantu à u gravatu mudernu?

Aspittendu u zitellu è in u nostru tempore illuminatu ferma un affare seriu è impurtante, è ogni mamma futura ùn vole micca missu nunda impurtante. È a fonti principali di l'infurmazione hè sempri cunsunanza è cunniscenza. E donne, chì anu da esse stessi à darà, dani nascinu è fàrince i zitelli. Almenu un ghjornu. Bonu, o à u minimu aiutà à questu materia. O à sente qualcunu cunsigliate cumu si pò cumportanu, perchè tuttu hè ragiuni ... Ùn hè micca surprisa chì trà di tutti sti cunfidenziale confidenti ùn ci hè nimu, i miti è supersticiones suntanu, ancu s'elli novi, anche vechji. Se pò stà sbucciatu à qualcosa, perchè forse a vitalità di qualchì parte di elli, chì ci anu avutu à noi è da l'inseme di i sèculi ... Conveda chì tali mitu, anche si meritanu d'attenzione, spessu preoccupariate chì ei mariti expectante sò più menu di contradictoriu è quarchi ghjustu "precisione" di l'infurmazioni di e amici novu.


L'ànimi è l'irritabilità sò cumpatori in cumpatenza di a gravidanza.

Alas, questu hè difficiuli di discutiri.

È u puntu quì ùn hè micca chì una donna hà devenu spuntà parechje parechje di pirsunalità o, cum'è parechji crèdinu, u zitellu face a "caratteristiche caratteristicu", è questu hè trasmessu à a mamma. Tutti è assai semplici è più prosaic: in i primi 3 mesi di gravidenza una donna drammaticamente aumenta a produczione di progesterona - una hormona chì hè rispunsevule per l'infamous PMS (premenstrual syndrome), cù frequenza irritabilità di e donne in vigore di "ghjorni crìati". Eppo, è cusì, in u primu trimesteru di gravidenza l'ammontu di progesterona in u corpu aumenta assai di volte ancu in cunparazione cù u pronominu preminstruali! Ci sò assai miti è fatti nantu à u gravatu mudernu, ma ùn tutti ùn deve esse fiduciati.


Hè micca surprisingly , questu un effetti marcatu nantu à u statu di u sistema nervu. Inoltre, un aggraviu esporatu statali di salute, è incertezza generale (caratteristica ùn solu per i quelli chì anu un primu di gravidanza) fanno micca sentu micca in u megliu modu. Chì puderia suggerisce? L'ambiente - per esse pazienti è aspittà d'u primu, u periodu più agutu: à l'iniziu di u sicondu trimesteru, l'organu (è u sistema nervu) s'adapta à i cambiamenti cambiati, e riazioni si ponu esse cumplate bè. Eppo, a mamma stessa avere da pruvà à mantene in manu, di ricurdà ciò chì esattamente in funzione di u so atumore, è per ùn avè arrugatu annantu à i scherzosi - hè periculosa per ella è per u sviluppu di u zitellu.


Pregnant ci vole à prutezzione di ogni stress

Too right. In ogni modu, a prutezzione di l'estressi ùn significa tuttu ciò chì i parenti affari è l'amici pruvate à volte alcuni - u restu riposu à a mamma futura. Embaricu in u stessu hè un fundatore forte di emozioni è teme per una donna, è cusì, da quale ùn pudere micca scappà. Da u stress intensiu (soprapiù prolongatu), sentimenti intimi intensi, a futura mamma devendia ch'ellu sia scantatu sia sia sia prutetta, ma à u stessu tempu, evitendu u "scantu di teme", a tensión nervosa per u fattu chì ogni cosa petite, chì causò almenu un pocu preoccupati, U sistema nervuali di a mamma è di u zitellu hè tutta bè da a natura da i curati curati è minuri, più emozioni pusitivi, più penseri nantu à impressioni bona è piacevuli, è pudete facilmente evitar l'accumulazione di tensione nervosa.

A futura mamma hà bisognu di riposu cumpletu è di qualsiasi tensi sò contraindicati.

Cù questu, si pò è pò esse discutiri ... In prima, per una persona vivente, pace sana si trovani, in cundizioni assai specifici, per esempiu, cù certi esperimenti medichi, quandu i scientisti limitate l'impattu di tutti stimuli esterni, carichi, etc. . Siconda, sti stessi esperimenti pruvucaru chì u restu cumpleta per una persona sana hè preda. Per esse u nostru corpu per a funzionà nurmale, avemu a trasfurmà, strain muskulare, cuntinueghja cun vigore in ogni modu una sorta di sunturi è e vività ... Naturlament, questu ùn significa micca chì una donna pregnant debe, seguitu l'esempiu di grandi avuti, travaglià à a forza sana à a so nàscita è dà nascita dirittu à u travagliu. Ma i motivi per abbandunà solu u modu di stilacciu attivu (sopratuttu si tenile a donna à ella) per tutti i 9 mesi - micca tantu. L'attività deve esse raghjone limitata - ma ùn mancanu!


Quantità deprezza i caratteristiche individuali - a mamma di u futuru, è u cursu di a gravidanza, è ancu da i miti è i fatti nantu à u gravatu mudernu. Se ogni cosa hè normale, in quandu i primi mesi (finu à 30 simane) una donna pò guidà un stilunatu famigliu cù pocu restrizioni. Parechji cuntinùtichi cuntinueghjanu à sportu, fitness - ma, sicuru, u regnu di furmazione deve deve esse riveduta cunzidendu u statu cambiatu di u corpu. Ci sò parechji formule di esercizii chì aiutanu à preparanu per a parturione, è per parechji medichi ghjuleveri recommande gymnastica particulare per furtificà i musculari è u corpu in generale.


In i primi stadiu, parechji matri futuri cuntinueghjanu à imbarcà - quì si ponu esse argunatu, sevenu esse benefiziu u futuru figliolu - u stress, suntia prolongata à a cabina, fume d'acqua - tuttu ciò ponu causà deterioramentu. In ogni casu, se ogni cosa hè normale, è a donna cuddava longu è cun fiducia, senza straining a causa di ogni viaghju - dopu avè cunsigliu un duttore hè pussibule cuntinuà a cunduce. Ma versu u fini di u sicondu trimesteru, ancu i cunniscenzi di cunniscenza ùn anu micca vulutu mette sottu à a rota: à questu tempu è u corpu di l'omu principia a ghjudiziu diferentamente à a carica, è, no menu, a reazione à u cambiamentu in a situazione hè inzuccarata - una condicioni naturali per a donna fatta, ma in u stessu tempu disastru in u trafficu tràfficu. Doppiu pernicienu - per u zitellu: l'accidentu, chì in i cundizzioni normali guidiri sulu a feriti minuri è aguti, ma passendu rapidamenti l'stress, pò ancu pruvucà l'aborti, nè nascita prematura ...


In generale , da u principiu di u gravidenza ùn deveri micca troppu preoccupatu di a vostra futura "impotenza" è di fattu chì parechji mesi ùn esiste micca una vita "reale", ma calma preparalli pè varianti varianti di a situazione - sì esse un pezzu faciale o un problema, ritmu abituale di a vita. Hè megliu ùn mancunu di qualcosa chì deve molle di travagliu, preparanu à cambià l'urdinaria di u travagliu è u restu; è in generale principià per fucalizza nantu à i novi preoccupati, chì in verità principianu da quandu l'embarassu hè finitu è ​​a famiglia duverà un aghjustatu più longu. A strada, u livellu bellu di u gravidenza in certi omi hà datu un'altra mutazione moderna di mitu è ​​fatti nantu à u gravatu mudernu.

Per a donna pregnant, quasi nunda hà cambiatu

Quelli chì anu da esse veru, chì in tuttu u tempu ùn anu micca nervatu, debilitatu, a retazione à u spessu oliu, a maiuranza chì hà passatu tutte sti "gioia" solu ponu inziccà ... In ogni casu, tuttu quì hè l'individuu. U casu cù u prossimu, per nimu significa u mitu rari.

Qualcosa donna chì ferma passava per una toxicus sépulture

Toxiciscia severa custa - cun una nausea constante, vòdu severu, a necessità di prescrive e droghe particulare è "vintu" intraveniali per un cunfettu (per l'incapacità di manghjà in modu indipendenti) ùn hè micca un fenomenu unicu, ma micca cusì frequente. Ùn più di 10% di e donne si sò studiati da u restu - circa u listessu numiru ùn face micca a toxicosis in tuttu, durante u periodu di gestazione. Pervigghia, a maiò parte di voi o più tardi sò nuvulidi, in particulare in mattina o in camere stanza, . Odors POLISANE Cù tali cruci Madri expectant solitu risista - sò "a so" i prudutti abbastanza forti ca muti nausea francese (aspro, salata, mints, etc.). Puderanu à a sera vicinu à u lettu è interruzza immediatamente l'iniziu di a "reazione torretta". E, sicuru, a mamma expectante devia spessu sia fresca, è in casu d'exacerbazioni - ùn anu a paura di parlà cun elli.


Incinta si deve manghjatu per dui - per elli è per u zitellu

Questu hè cunsideratu micca solu un mitu è ​​u fattu di l'embarassada mudernu - questu hè unu di i miti più preghjudizi nantu à u gravidenza. In i primi misi, u zitellu pesa solu uni pochi di grammi è ogni ghjornu aghjunghjene uni pochi grammi di pesu. Ancu à l'ultimi fasi di a gravidanza, u pesu di guadagnà hè di circa 35 g per ghjornu - questu hè un pocu, sè noi recalkulà a nostra dieta di u normale, ancu avè cuntatu a so gastiscenza è a gastiscenza. Dunque, a futura mamma devia manghjà solu per ella stessu - per mantene una dieta completa è equilibrata. Tentà di manghjà per duie, in particulari da a tosoxicia, pò purtà à nàscita è vomitu, una dieta addoppisciutu di più è duverà un rapidu livellu di pisu, micca ligatu à u crescita di u zitellu: parlante solu, à l'obesità, da questu, hè solu periculoso. edema, spessu cumincendu cù una dieta "doppia" per incoronazione di u salottu di acqua. A risurte significativu di l'appetite è un crescente scorri di pisu durante u cursu di u gravidenza spartimentu accadini solu cù u terzu trimesteru.

A nutrimentu nurmale di u fetu ùn dipende micca nantu à a quantità di manghjà da a mamma, ma nantu à i veturi sanguinsu di a placenta è u flussu di sangue di a donna. Per quessa, hè bisognu di aghjunghje in i cunserti di u multivitamini, creatu specificamente per i femini incisi.


Sì cunsumeti assai vitamini, u zitellu nasciu maiò

U diminuitu di un zitellu hè assai più determinatu da quantu è questu chì a mamma mangia durante a gravidanza, ma da l'eredità è di altre fattura chì influenu in u sviluppu intrauterine. Sicuru, si una donna hà famu, hè difficiule d'esceverà l'apparizione di un eroi, ma cù nutrimentu nurmale "soprava" u zitellu ùn travaglia micca - piglià da u corpu di a mamma cum'è assai sustegni cum'è averebbi.

Se in u III trimester per piglià preparalli di calziu, u zitellu criscerà una fontanela

Senza prescribing un medico, preparati di "calzari" extra ùn deve micca presu à tutte e, in particulare durante u gravidenza, ma si tratta micca di "ossificazione", ma per una violazione di u balistu elettrolitiu di i fluidi di tissuti di a mamma è di u zitellu. Se ci sò signalosi d'insufficiency (in norma in termi più tardi), bisognu di rinfrescà i gastru aumentatu. Ma hè difficiuli di acquistà l'eccessu di questu elementu da i prudutti - u caldu di l'"alimentu" hè digeritore assai peggiu. I precintesi di l'hezuranu, l'insegnamentu prematuru di i fontanelli è a cunfronti, sò in qualchì volta osservati, ma sò micca affissati à a quantità di calziu in u corpu. Stu fenomenu huwa sinjal li l- , è in u so corpu chì i prucessi cumincianu chì avè devenu dopu à u nascita.


A tutte e donne chì hà in presenza bè, ci sò allungamentu

Sta prublema hè direttamente direttamente cù a pisica sopra à pesce è a bassa attività durante a gravidanza - cumu si pò vede faciule, e cunsiquenzi di dui altri "cunsiglii preghjudizii". Stretch marks figuranu prima di tutti quand'elle u pezzu di pisu (è u voluminu) hè criscenu prestu fast - a pelle hè simplicemente In certi casi, a predisposition à l'apparizione di stretch marks pò esse ereditarii. In vista di li donne in a famiglia hà strisciate, issa u risicu di l'apparenza pò esse ridutta cù creati speciali per i femminili pregnant.


Durante a gravidanza, ùn pò micca usarle cosmichi, tinti di a testa, cut your hair, pigliate un bagnu

Dopu issu precisa questu cunsigliu, ci hè un altru mitu - chì u ghjattu faci una donna fatta ... Curnutu, pudete è bisognu di cutà i vostri capiddi: quarchi partenu à split à l'estremità o, perversi, crescenu più rapidamente di l'usu - hè per i cambiamenti hormonali in u corpu è cambiassi à a cundizione . A superstione, prescrive à e donne chì era inghjennatu in ogni casu ùn esse cutatu, veni da i tempi antichi è hè da u fattu chì in certi pòpuli u capeddu hè statu cunzidiratu un magazzinu di "vitalità". A projbizzjoni nantu à i capelli di colore, hà ancu un urgiu assai più mudernu. i pinturas puderanu esse preghjudiziu à a salute. Avà, ùn ci hè micca un prublemu di sicuru, perchè ci hè un cunzeti speciale per i femini incisi.

Ma i cunsiglii di u bagnu hè largamente pruposte da preoccupei veramenti, sibbeni in quantu ligatu à un certu periodu di gravidanza è di certe cundizioni. In i termini più appressu, un bagnu (cun ​​una temperatura di l'acqua di 38 ° C è sopra) hè capacitu di pruvucari nascuti prematuri - perciò hè megliu per fà l'acqua un pocu più fresche. Ma à a temperatura normale - da 36 C è sottu - ùn ci hè nisuna restrizioni. Inoltre - tali bassa acte calmendu, aiuta à relieve tension - sia nervu è fisicu. In l'acqua, u nostru corpu hè urdinatu - chì cumpresu un abdomenu grande è pesciu, chì a volte ùn interferiscenu micca cù u "reste". Questa micca dannu un zitellu (ellu natu in u fluidu amnòticu), è sottumessu à e regule usciu di higiene è saneamentu U periculu di infezzione (chì hè ancu temutu di assai, preferenu lavà sottu à a duttore) hè casi nisistu.


Sì dorme nantu à u so spinu, u zitellu pò suffocate

U direttu à u zitellu in questu postu nunda pò amargà - ùn hè nunda di presse nantu à ellu. Ma u corpu di a mamma hà vultatu à esse trillate da u pesu di l'utru cun tutti i so prizziusi cuntenenu. Questu hè sopratuttu noteu in a seconda mità di u gravidenza - cusì i medichi veramente ricumandenu di sceglienu un altru planteanu. Inoltre, ancu senza cunsiglii medici, una longa mentica nantu à a so volta in un stonculu largu è pisanti "rinfrisa" di u dinochju, i disturbi respirati, i prublemi di fretti (deguttu à u squeezing di l'intestinu) è altri affare. Unu di i prublemi più perikolui creati da una postore - squeezing a vena cava sottu à u quali a sangue viaghja da a mità di u corpu à u core.Also, tutti i prublemi di sta mamma si sentenu nantu à a so longa prima hè un veru periculu per u zitellu, è un brevi menti nantu à a volta (durante u prughjettu Zedur, solu in reste) ùn fate micca assai periculosi.

Se risate e so mani nantu à a testa, u zitellu sferisce u cordone umbilical

A pusizione di e mani ùn hà nunda di fà cù u cordone umbilicale perchè hè una situazione piriculosa perchè a larga durata di u cordone umbilicale (questu hè duvutu solu à i funziunamentu di u sviluppu) è i movimenti attivi di u zitellu. Ma ci hè un altru periculinu, micca riflettutu in a superstione, ma beni cunnisciutu à i ghjinutologi: in u periodu di a fini di l'embarassada ùn hè micca piacevule solu sceglie i so mani (per esempiu, sottu cunsidereghja u passbarellu ghjuvanottu in trasportu), ma per sguassà qualcosa cù l'sforzu è di manteneu per un bellu tempu.


Sicondu i signali folklori , a futura mamma ùn deve esse addicted to knitting. Eppuru, chì puderia esse megliu per una migghiurama ca un ghjudiziu assuciatu cù tuttu l'amore di mamma?

(pruvatu di mette un oggettu pisanti in un colpu elevatu, colpu à l'indumentu, fate un esercitu gimnasticu putere) - ci hè un risicu di sera di fluidu amnatuu è u partitu prematuru.

Una idea più cumuna hè assuciata cù a cordula di u cordone umbilicale: e donne chì ponu avè trattu cù nudelli ... Ùn avemu digià abbandunà u campu di i fatti medichi in u mondu di i riti antichi è rituali. Knit - attaccà un cordone umbilical; per fà un pede nantu à a pierna - i peri di u zitellu averebbe curvelli; Ci sò frutti è baga rosse - u zitellu sarà chjaru ... In attu, in questa superstità, solu una cosa: se ti teme à fà qualcosa di malu, i teme internu solu crescenu. Cumu l'averemu a salute di a mamma è di u zitellu, avemu digià smaravatu. Cusì ùn averite micca, cuntrollate i rumuri di i medichi - è avete è u vostru picciottu seranu bè!