Cumu faraghju un sonnu di zitellu?

In u rolu hè a quarta à l'ora di a mattina, è da u canzone sò u sonu di rattles e risati di i zitelli gay. I paisani solu un gestu indefunse. Dopu a matina venite, u zitellu sù adurizà, è u babbu è a mamma stanchi si ncontri un novu ghjornu. Una famiglia assicurata à parechji: u zitellu hà cunfusu u ghjornu cù a notte! I picciriddi pienanu sforzu perfettu in ghjornu è u soru è ùn sò micca menu attivi in ​​u scuru: in fattu, per babble è jerk legs, l'illuminazione ùn hè micca necessariu. È se voce forte, a mo mamma vi vene, è sarà più alegre. In regula, à u tempu, i zitelli sò ricustruiuti in u regnu dumandatu. Ma se u zitellu ùn hè micca aiutu, stu prucessu pò piglià assai tempu. Cumu fà u so sonnu di più un zitellu - u tema di l'articulu.

Cumu normalizà u sonnu di i civelli

♦ Assicuratevi chì u zitellu ùn hè micca disturbatu da i diaperi umiti, ùn hè micca fame, ùn hè micca pressatu da u diaper è ùn manca cunfredu cù a congestion nasali. Una causa cumuni di preoccupazione hè picurara è irritazione da i moschischi di mosquito. Ma s'ellu si tuttu hè in modu, è dorme in un pappadore di notte, "in l'ochji di l'ochji", hè u tempu di currete a situazione urgente.

♦ Prughjettu di una bona notte in u ghjornu attivu! Questa slogan ponu esse stufa nantu à un bagnu. A probabbilità di u vostru picciutteddu ùn passa pocu energia durante u ghjornu, mettite un pocu è cammina. Aghjunghjite à a vita di u zitellu più attività, cambià a visualizazione passiva di i ghjuculi nantu à i ghjoculi di bulu, i stati di locomotivi - in generale, per tuttu ciò chì, perchè pudete curru, rasturnata e arraggiari. In più di l'eserciziu fisicu, ùn si scurdanu di u psicologicu - parranu più cù u zitellu, à sente a musica, cantà e canti. Spend more time with the child in the open air, ùn esci micca di gimnastica è massaggi. In ogni casu, in una persiana di una noite tranquilla, ùn avete micca fà una revuluzione in a vita di foglie. Un augmentu brusquatu di l'attività di u ghjornu pò purtà à a superfatiguità di u zitellu. Per u ghjocu mobile è l'intrattenimentu, pigliate a matina è dopu à a sera, allughjendu e lecchesi di sughjetti per a sera per chì u zitellu ùn hè stà svegliatu prima di caminari.

♦ Preste attenzione quantu quantu u zitellu dorme durante u ghjornu. Un zitellu sanu pò dorme sei ore à l'età di trè mesi. E pi restu e guadagnà forza per i ghjorni novi, u zitellu hè abbastanza per un è u mezu à dui ora. Se u so picciottu dorme più in u ghjornu, pò esse necessariu di scurzà l'ora di u sonnu di u dia un pocu? Ma fai pocu. Aduprà per svegliu u zitellu à cinque minuti prima, dopu à deci, è finu à quandu u tempu di u sonnu di ghjornu alcuni a norma.

♦ Un bagnu di notte ghjocanu un rolu impurtante in preparazione per un sonnu di a notte. Questa prucedura calma è relaxes the baby. In l'acqua, pudete aghjunghje una decocultura di eterna calmanti - valerian, mint. Sì, se a natation di sera esse parti di un ritu permanente di andà in lu lettu. I zitelli assai rrecorda ricurdati d'esse ripetite: bathing-feeding-lullaby.

♦ Cumprà una durmida o un saccu. Hè micca limitatu a libertà di u zitellu, ma ancu ùn permettenu micca esse risparmiatu cù movimenti brusgiate di mani o pedi. In un saccu di dormu u zitellu ùn si ponu apertu è ùn micca micca fughjitu. Un altra invenzione útil hè una luci di notte. Ùn cunsumma assai energia è pò crede a tutti a notte, chì permette di furnisce i migghiori o cambia u diaperu. Duranti questi manipulazioni ùn parlanu micca à u zitellu è ùn mi circà u so ochji. Gradually, u zitellu averà una notte di notte di u tempu di cumunicà.

♦ Se vigile di notte dura più di un mesi, cunsultate un duttore. Infraczione di u sonu di u zitellu pò cunnessione cù e malatie di l'organi internu, u sistema nervu. Hè per quessa, hè necessariu di determinà in u tempu bellu, a causa di u sonnu di pallina è per cunducta trattamentu.

♦ Pruvate di ricustruisce. U sonnu di u zitellu hè a vostra chance per a forza. Trasferisce qualcuni di a famiglia incantata à i spalle di i vostri amori è u riposu in a tarda cù i migghiori. Inutili, a to fatigue è l'irritabilità avè un effettu perchè nantu à a pruduzzioni di u latte materno. È quandu, in u mità di a notte, unu novu svegliate pè u chjellu di u zitellu o à voce alta "aga", pruvate à piglià cun tè. Ricurdativi chì questa scena hè una criatura chì scena in a bughjura, ùn hè micca un nemicu per si sbatterà, spaventamente rocking e chjappà a bocca cù un chipie è u vostru propiu è un babbu inde u babbu.