Emucciu di intelligenza, tecniche

Aghju intesu di u fattu chì ci hè cusì cum'è "intelligenza emocionale" pocu ricenti. E postu ch'e aghju sempre aduprà per apprezzà qualcosa nova è interessante per mè è cumparendu quì cù i lettori, da intriga, dicideru di passà à a furmazione "Inteligenza Emocionale. Sensazione di u XXI sèculu ».
Emuzioni è intelligenza , veramente, i cuncetti sò casi polari. Avemu sempre statu insegnatu a distinguishà claramente "mente è sentimenti", esistinu cum'è s'ellu si apparte d'altri. Beni sapemu chì sentimenti, emozioni, e spirienzi ponu esse curbili, tamed, tamed, suppress. Ma, devi esse, pudete avvicinà "cù a mente"!

Chì ci hè questa intellizione emisora ​​più emissiva (chjamaremu più tardi EI o IQ)? In fatti, hè a nostra abilità di rializà a nostra emozioni è l'emozioni di una altra persona, è dinò a capacità di gestite è nant'à sta basa custruiscenu a nostra interaction cù e persone. Imagine chì qualchissia in u trasportu m'hà dettu qualcosa rude - una situazione familiale, ùn hè micca? E chì fate - anu offesi, rude à u ritornu, spoils l'inturnu di l'altri in a catina? Da sta situazione, puru, puderete sorte, siddu nun cun u bon d'umore, da, almenu, in un statu ancu.

I ideii di l'intelligenza emocionale bastavanu a littri in massi anu grazzi à u libru Goleman, chì era chjamatu "Intelligence Emocionale". Apparsu in u 1995, hà vultatu i menti di i milioni di Americani è micca solu. A data, u libru di Goleman hà vindutu più di 5 milioni è hè statu traduttu in parechje lingue!
Cosa hè cusì attrattiva nantu à i pinsamenti presentati in questu libru? Prima di tuttu, u so presumimentu chì a prisenza di un altu livellu di IQ in una persona ùn guarantisci micca chì ellu pò alcuni alcuni di a carriera è esse successu. Per questu, hè bisognu di avè qualchì altru qualità ... Quandu a ricerca hè stata capunanzu, cumparendu chì successi maneci diferenti di i gestiti mediani, resultò chì l'anziani pussede capacità cum'è a capacità di cuntrullà e so propiu emozioni, è ancu di ricanuscià è di cuntrullà l'emozioni di l'altri. E persone chì anu una alta intelligenza emocionale sò capaci di piglià e decisioni più efficau, u travagliu più cumprumivu è efficacimente in situ situ critica, megliu capiscenu è gestione i so subordinati.

L'emozioni ci sò incarcerati cù un putenziali enormi , chì pò esse usatu raziunamenti per ellu stessu è l'altri. A più impurtante hè di rializzàrilla à u mumentu di quandu stallanu, analizà a so natura è a causa di a so avvene è da decide di cumu gestisce. E a gestione di l'emozioni - questa hè una capacità chì puderete guadagnà è sviluppà!
Pensu a "teoria" di l'intelligenza emocionale. Ma hè faciule per dì "cuntrollà emozioni", ma quantu s'applicta in a pràtica? Questa hè esattamente ciò chì l'eserciziu speciale chì, cù l'altri participanti, praticatu à a furmazione, aiutanu.
Unu di i più interessanti, da u mo puntu di vista, hè chjamatu "Transmission of state through the tone of voice". A so essenza hè chì tutti in noi "intrinu" in tutti i quattru propositi state: "guirreru", "amicu", "sage" è "showman". Per l'eserciziu, i formigai prupone chì u nostru gruppu scumpredate in parechji. Ogni coppiu hà turnatu "appressu" in i stati dritti, è l'altru listinu attentamente, è poi hà datu una valutazione - era "cunfurteru". Allora pudemu cambià i posti.

In ogni chjaru di l'"stati" prupone, avemu bisognu di parlà cù a voce appiccicate, utilizatu l'intonazione, u tonu, è sceglite e parolle chjudi. Perchè un "amicu" hè una voce bona, fiducia, un tonu apertu è sociable. Stu statu hè stata datu me a più faciule. Ma u tonu di u "omu saggiu" ùn aghju micca sicuru maestru. In questu statutu, ci hè necessariu di parlà pianu, cun misura, muffledly, cum'è per esse l'insignava, revelendu a verità, in una voce silenciosa è tranquilla. Aghju avutu decisu chì u tonu hè assai vicinu à mè. Iò, i ghjurnalisti tende di "insignà", "scopre a verità", "secreti di fiducia" ... Ma hè una cosa di mette in a carta, è l'altru hè di voce i vostri pensi, è cù u timbre propiu di voce, cù intonazioni adattati, di sceglite e parolle ... Ma aghju fattu!
U tonu di u "guirreru", chì pensava chì era uncharacteristicu di mia, hà successu a prima volta! Sta voce hè radioditu da i militari, i capi, rigorii stretti. Questa tonu - direttiva, forza forte, cumanda, sò stati instructions.

E avete bisognu di parlà cusì cunvince chì i vostri direzzione sò sappiuti da seguitu. À mè a so volta hè stata capita - pò esse, esercitu per mè per cumandà sempre un pocu prima, ma "per cumprà" a casa puderaghju bisognu. È a cume principalu, cumu paria esce per mè, averemu da mè hè cunvince suficientemente.
Con "showman" ùn era micca cusì faciule per trattà. Stu tonu hè sprissivu, forte, attentatu l'attinzioni. Per parlarà hè necessariu à altri tonelli, cusì, per causà l'interessu propriu. L'ideale di "showman" pò esse a manera di parlà di u presentatore televisione Andrei Malakhov. E anchi si u tonu di "showman" aghju pigliatu, è mi pareva cunvince cusì, ùn pudite dì chì mi sentia "a gusto" ...

Hè devi esse nutatu chì stu sercitu ùn hè micca cusì simplice, cumu pare com'è prima visu. Ma grazie à quellu chì avete realizatu quale qualità ch'e necessariu di sviluppà. Dopu tuttu, utilizendu una voce (u so voluminu, tonu, tempo è timbre) pudete creà un certu statu è "applicà" in situ situ bisogni. Per esempiu, avete una riparazione in casa, è i benestà eranu, francu, micca u più cuncipitu ... Questu hè chì u tonu di u "warrior" vene in caccia! O, per dì, avete una impurtante dialogu cù u zitellu. Per questu scopu, u tonu di u "omu sàviu" serà suitu. E durante a negociazione cummerciale, pudete avè usatu i quattru Stati!

Ma u più interessante chì mi aspetta! Tutti godi di vedà i televisi di discussi, rivoluzioni politichi, induve i pulitici famosi esercanu in scontri verbali. E quale hè chì sia in u so postu è "cum'è sportariu è ghjucatu" per risponde à i prublemi più aguti, disgustanti è insulte insulte di i ghjurnalisti ... cun un surrisu nantu à a so fàccia? Dopu l'esercitu "U Discorsu di un Candidatu per a Presidenza", aghju intesu ciò chì era cum'è.

L'essenza di questu esercitu hè chì ogni unu di u nostru gruppu parrava à l'altri participanti à l'imaghjini di un "candidatu presidenciale" è risponde à i dilizii più preziosi di i ghjurnalisti (in l'imaghjini di quale u me fratelli anu appare). In questu casu, a prima frase "candidatu" per qualsiasi question si deve esse: "Sì, questu hè veru". È inoltre, hè necessariu di mantene a calma, di radiate confiança è di ùn spetta micca a vostra vrollazione o timida cun musculu o cun un gestu.
Ugh! Ùn hè micca piacevule: parechji volte ch'e sò "perde", ùn sapendu sorte di una situazione difficili. Ùn era micca fàciule di vene cun risposte à e quistione più incredibile. Per esempiu, unu di i "journalisti" hà dumandatu: "Ghjè veru chì quandu si fate presidente, vi permettenu à i cunduttori di cunduciru di a cità à una veloce di 200 km per ora?", Aghju rispostu: "Sì, hè veru" ... è Più crescate in prumessu per vene cun risposta. In u risultatu, aghju un pocu cunfonditu, ma, s'apprisintava à l'imaghjini di u "candidatu presidenziale", risposta à a quistione sussegera, averu imparu a manuvra è varieghja, è e mo risposti saranu più chjarificati.

A dicu chì u rolu di un "journalist" hè più lucruu ca un "candidatu". Quandu eru dumicatu dumande à i "candidati" chì parlavanu davanti à mè, mi sentu piacevule cum'è un affari di a situazione. È solu dopu avè agitu cum'è "candidatu", aghju realizatu chì, cum'è ghjurnalista, avissi avutu bisognu di una risposta decentu per mè, prima di dumanda una pregunta, beni, cumu puderaghju contesta à quandu era à u locu d'altavocera. Allora aghju vogliu più cunfidendu à a tribuna!

Ma oghji tutti i ghjorni "parle" in u rolu di "candidatu presidenziale" - mè stessu perchè dumane, è cum'è mè, è i risponde è dignità. Questa skill ùn hà micca minatu à nuddu, ma pò ghjè in cundine in ogni situazione - da ogni ghjornu à affari.
E allura, quale cunnosce, quellu chì u fisicu ghjè u mio primu passu in una futura carriera pulitica. In ogni caso, oghje prestu preparatu per discussioni TV!
Ma in seriu ... Cumprendi i vostri sentimenti è sentimenti di l'altri hè u primu passu à sempre, ancu in momentu agutu, amministrà è cuntrolli a situazione in quale esce. Mentre un omu saggiu hà dettu: "E persone scurdate di ciò chì hà dichjaratu, e persone fighjerà ancu ciò chì facia, ma elli ùn esse mai oblitei ciò sentimenti chì l'avete causatu".