Cumu si libbirà un sensu constante di i celosi?

Duv'ellu ci hè l'amore, ci hè ghjilosu. Hè pisanti è dulce. Ùn pudemu micca cridutu chì ci pò esse qualcosa di bonu in questu. In fatti, i propietati pusitivi di stu sentimentu hè assai più grande ca negativu. Per longu rapportu, i celu hè assai utile. Chì esse? Avà scrivemu cumu di ridivà u sensu constante di i celosi.

Hè curiosu: vale a pena cambià solu 2 carte, è issa "lealtà" diventa "ghjilosu". In 2-3 anni dopu à u matrimoniu, l'attitudini di ogni paru sò stabiliti è equilibrati. Pudemu, per suprattuttu, organizà cena romantica, facenu soru l'una di l'altri, ma sempre qualcosa missing. Vogliu volse passioni, spettazioni, prufunni d'amuri - qualcosa chì, sfortunato, ùn pò micca esse in relazioni boni. Dopu avemu aspittatu à u mumentu, avèndulu qualcosa di un ochju è cumincià: "Perchè vo mi fighjuleti à questu?", "E cumu si a vostra famiglia so amuse?" E boni chì hè bè? Jealousy sopra sentimenti, i raporti salvatichi da decadenza. I sicliòcenu cridanu chì a ghjilosità da u tempu à u tempu hè simplificatu bisogna à esse cum'è prova chì avemu sempre amatu. Tutta l'omi è a donna inconscientemente strive per ella, di disputa, espresa di displeasure, per sente in risponde: "I love you only". Sensu ghjilosu, avemu principiatu à analiscia ciò chì succede, pensate più in relazione, cum'è s'ellu si scansanu a nostra vita cumuna. Sempre benefica e sensi. Credu chì u patronu hè questu questu: avemu amatu è per quessa ci sò ghjilosi? Hè sorprendenti, succede à l'autre volte. Spessu a prima, unu adore più, l'altru permette à l'amore è cusì si usa l'amore, chì u purga per quessa. È dopu à 5 o 10 anni, u primu, si ghjunghje stancu di sti relazioni "unilatici", invece di vede dinò da u tempu è di truvà un outlet. Per u second partner, hè un scossa. À u primu ùn cresce, hè in còllera, vi hè a sperienza di i celosi più forti è perdurà in amore cù u so cumpagnu.

Ùn aghjustate i ghjilosi. Hè un sentimentu umanu normale, ancu, accumèndite in e cose, hè diventatu splusivi.

■ Rispondi à i so ghjilosi per adattazione. "Ùn avete un paese?", "Ùn vulemu ùn senti micca cusì cusì" - furmagliu per quessa cum'è justificà una reazione chì hè persistente, dolorosa, capaci di spoiling the relationship. Dunque, quantunque foru pussibuli, cunvince u societore di basu o l'esaguerazioni di i so ghjilosi. Parolle, abbracces, bjos, dirette à u cuntattu d'ochji per vede. Sì avete circundatu da l'altri populi, poi pigliate u vostru amatu di a manu o mette a manu nantu à l'spalla. Tali gestiti sò cunzidiratu cunzidiettu cum'è un desideriu d'esse, per designate per tutti quelli chì sò: questu hè mio.

Eppuru, avete odiò u prucessu rivali è pruvate, per mezu di tutti, aperti l'ochji per l'amatu. À u cuntrariu, si deve vantaghju. "Hè cusì maravigliosa chì u capeddu hè bellu, naturali, prubabilmente, è u vestitu si trova bè. Strange, but true: dopu dichi elogeri, u cuncurrenti, probabbilmente, ùn temerà micca u vostru partner. Forsi, chì u sensu di u misteru hè persu?

Stià tutte e vostre apparenza: "A sapi assai, ma me fa un pocu più divertit". U so cumpurtamentu un emozione impurtata ponu esse un muttu: "Cumu si rallegò? Hè bisognu di verificà ciò chì travaglia senza me". Jalousie ci duna l'uppurtunità di diventà megliu. Unu di i so cumpunenti hè un sensu d'inferiorità. Se à noi hà avutu preferitu altre persone, significa chì hè più bellu, intelligente, interessante. Pudete, sicuru, disputa, pudete culparà u sociu per a tradimentu, ma nunda ùn cambia da questu. È hè terribili. A làcrime, a disperazione, chì dura, per regula, parechji mesi. Allora (inveci di a situazione) hè un desideriu di cambià: per esse smarter, più piacevule in cumunicazione, più attrattiva è bella. E ancu amparà a lingua di u Hindi, perchè ghjè definitivu esse megliu. È tuttu perchè u sensu d'inferiorità hè a forza principali di forza di u criscamentu persunale è u sviluppu. Quandu parechji donne dopu u passatu di u tempu, ringraziu à i so maritu per fà i ghjilosi. Hè cun questu chì e cuminciaru a so nova vita.

■ Quandu a ghjilosi hè ghjustificata è ghjustificata, chjarate e strade di i stati. "Finu à u 1 uttroviu, aghju sughjutu di stà à mè cum'è annunzie, è piacè scherzu pè i vacanze di u novu, appena aspittà un pocu, è ghjucanu dopu à l'annu novu, pensu à quandu farà appressu". U sensu insupportabile hè diventatu solu dispiratu. Sempre hè più faciule per surviglii i difficultà, quandu sanu chì finiscinu.