Cume à manghjà per pèrdre pisu è parechji ghjovani?

Uttore Romanticu si cunvertiti in una esicuzzioni per voi? Dopu tuttu, avete bisognu à avè micca mancu per ghjucà un pezzu. D 'avà, pudete scurdà di a lotta di battaglia di u spasma di famu è à u stessu tempu falla perddu di pesu! Avete parechje razze per ùn abbandunà l'ultimu manghjatu. Dopu tuttu, ora sapemu cumu manghjà per pèrdre pisu è parechji più ghjovani, è dicenu cù u piacè.

Eat lunch - è micca più migghiati finu à a matina! In u primu dui simane u pesu passerà veramente, ma u ghjornu u corpu cani ùn si rifirisce a perdiri pesu. Hè per quà avete da esse elettu un altru mètudu di parting with extra pounds. L'assenza di a cena - l'estressu per u corpu. Mancannu à a sera una parte di l'energia, eventualmente accumincia a dumandà a dolce è u grassu - cum'è a più ràpida è più simplice d'energia. Allora a vittima di u sistema "ùn manghjaraghju micca dopu à 18:00" si spende, si mette in una dieta fastidiosa è culloca cù una diffirenzia di u perduto kilogrammi.

L'aspirazioni hè solu in a mattina è "u ghjornu si va da contru i prublemi di u corpu. Vitamini, traccia elementi è nutrienti, sfarenti è assai, sò necessani in tuttu u ghjornu. Per dui pranzi, ùn hè micca putente di cose. A scassa persunale di energia è nutrienti cunducta a fatigue, stress è ponu assai problemi di salute.

Imbrate in u regnu alimentariu "solu sirviziu è u lamentu di ghjornu" avemu unchianu incunenti, per avè a compensazione per a mancanza di cena. In cunsiquenza, u primu, secunna, compota, desserta è tè cù pane sò manghjatu. In una seduta. Inoltre - parechji prudutti ùn anu micca incuntrà à l'altri. Questu, cum'è manghjà, ma e vitamini ùn sò micca assimilati. Inoltre, per l'aumente di u vulume di e manciari stendi u stommacu, ùn pò esse malati, pisci, inflamazioni è gastritis. Per quessa, a maiò parte di l'esperti prumovanu i mancari frazziunati in porti petite 3-5 vittori à ghjornu.

Longs'platine entre migliori interferenu cù i ritmi naturali di u corpu, dannu u travagliu di u fianu è a vespulite. U corpu ci induce enzimi digestivu è u ghjattu gastrudu cù una certa periodicidad. U principale chjamate à ciò ch'ella hè bonu di manghjà hè una sensibilizazione naturali di famu, chì spessu apparece 3-4 ore dopu avè manghjatu. È micca una sola ghjurnata, ma almenu trè.

Specializatori francese concluí chì un esigenza constante (più di 12 ore) l'abstinenza da l'alimentariu reduci l'effettu di u trattamentu di l'obesità in u 80%. Per assicurà chì u metabolismu ùn manca a lentitudine, hè necessariu di manghja esplicemente è si deve stà mantinutu - cù porghje chjucchi di alimentazione duranti u ghjornu, micca solu a prima mità. A mancanza di cena - cum'è un "periculu" di signale, in quale ellu in una economia d'urgenza è ùn vole micca parte di u prezzu suminatu di grassu.

Purtate u pesu sottu u lottu "Cene - nè!" Ù Ùtu ùn hè micca solu à spensione di grassu (cum'è noi chì vulete), ma due aghjustamentu di massa musulmana (a durita vita di a vita). I risultati di a ricerca amparanu chì quelli chì anu manghjatu a cena per a proteini bassa di grassu in cunglinda cù ligumi hà pigliatu u pesu, per a perdita di grassu. Quelli chì ùn avianu manciatu à a sera, perde u pesu più lento è principalamenti per i musculi. Dopu à tutta l'organettu hè prestu cusì - à riduzzione di u valore di putere chì si estene oltre e stije è i primi cosi per qualchi raggioni detta a prutetta. Fat fatigue à u gastru ultimu. Sì tutti i forniti necessarii sò regula in u dirittu quantu, l'excrementu grassu solu dissolve bè.

E finarmenti - a teoria chì à a sera, ùn avemu micca bisognu di energia, ùn hè nunda. Pèrdite u pesu in casu di rifiuti di a cena hè stata sola da u fattu chì, in questa manera, u valore energeticu totale di a dieta hè automaticamente cut and nothing else.

Cù u successu successu, puderete ralentisce cù pocu tempu l'ammontu è u valore energeticu di ogni manghjà, cumpresi a cena, è amparate cumu manghjà per pèrdite pisu è parechji ghjovani. Per quessa, l'experti mette a quistione nò quandu ci hè, ma chì chì è in quantità. Dopu tuttu, i prucessi metabolichi andà e i calori sò liberati duranti u ghjornu è durmendu. Solu ghjustu, l'energia necessiteghja più di dorme. Allora l'acqua pò esse più densi, è cena - più faciule. Ma puderà esse.

Tuttu scrittu ùn significheghju micca chì quì hè issa possibili cun una cuscenza chjachjata à vultà in casa à a sera è intrecciate una doppia pianta di French patate cù chuletini. Un tali cena è, hè veru, megliu dà à l'uvellu. U corpu in a sera, principia a preparazione per un sognu di notte merecidatu, era quarchi cosa faciule à calmà a fami è cun tranquillità sustinutu. Sì piacè à u to stomacu à l'ossu, hà da esse da digià tuttu. Ci hè un sensu di pesurazza, nausea, u sonnu hè intruduzzione, cù u tempu, l'accumu pisu s'acumula.

In modu, spessu cià ci hè tantu densu - a ragiò di micca vulènduscia di colazione per pèrdite pisu. Perchè, in a sera, ùn starve micca, ma preferite una cosa luminosa, in quantità chì cagiunati è manghja di parechji minuti prima di andà in lettu. I megliu scelte sò ligumi in qualchi forma, solu o in cunglabbu cù un ovu, un pezzu di carne o pezza in grassu. È ancu boni sò cottage cheese, kefir, yogurt - sò ricchi di calcium, è hè digerutu in a notte.

Hè pussibule ancu un bocca per un sognu per vene - per esempiu, à fà cena (novu senza esurtazione) à 5-6 pm, è davanti per andà in dormir bevande un vetro di kefir, u latte, manghja un casgiu cottage o un fruttu savore. In modu, quellu à a sera, ùn era micca disprezzione per ghjacà un elefante, durante u ghjornu, hè necessariu di sistematizà l'alimenta, manghja un pocu, ma solu. Ùn ci serebbe micca dà gravità in u stomacu, nè da un sensu di famu. À a matina dopu un'ambientu, ripusatu è cun un'apetitu sanu per un bonu breakfast, chì, cum'è sapete, fate l'iniziu di u ghjornu. Ma annantu à questu - qualchì volta un'altra volta.