Natale di guessing on tea: modi è interpretazioni

L'advenzione di tè in tè hè un ritu magicu interessante, chì hè cunsigliatu per esse realizatu da u 6 di jinnaru à u 13 di jinnaru. Questu tempu hè cunsideratu u più attivu per e forze stranieri - i frontierei tra i munnu sò sfurciutu, chì ponu pussibule avè ottinutu u risultatu veritativu di l'additù. À a vigilia di Natale, pudete vediate a cumpagnia, apre a porta à u futuru, dumandate a felicità di a famiglia è voce u desideriu cherished.

I règuli di divinazione tè:

Divinazione da u tempu di Natale

Pour u tè in a tazza, edita, affinchendu qualchidu liquidu nantu à u fondu. A ratio ottima d'acqua è densu hà da esse stabbiluti da prucessu è di errore. Sì l'arghjentu hè troppu, è l'acqua hè troppu chjuca, u boscu sdeghja à u fondu di a tazza in un tonu. In casu à u cuntrariu, u tè surtanu fora da u vinu invistitu nantu à u platu. Una tazza cù e manere di un liquidu è u te falla à piglià a manulla, per fà 3 movimenti rotacionale per distribuzione uniformi u tè foglie per i muri. Turn the cup away di sè stessu, nantu à u pratu. In u cursu di a manipulazione, parla mentale a quistione d'interessu 3-4 volte. Dopu à 10 minuti, apre u cupinu cù u manicu à nordu. Per amparà u futuru, u mudellu di foglie di tè si deve esse leghjite in u dizziunariu, u passatu - anti-sensu

A decode di i segmenti: Interpretazione di simboli:

A divinazione à u te fede

À a vigilia di Natale, pagliasti una cucchita di tè direttamenta in un tazza, cupria cun un platinu è aspittà 10 minuti. Mentre a voglia insiste in sintimentu à divinazione, cuncintràrisi è parlà in a mente di i so prublemi.

Interpretazione: