Cumu ùn esse nervuus durante a gravidanza?

Una mamma futura pò purtà à lacrimi qualunqui cosa: a rimarche di u so maritu, a simpatía di un amicu. Apprendemu à ùn avè aghjustatu nantu à e scatuli. Una spurtazioni tipica di u so maritu, chì sarà prontu diventà un papà: "Comu se a me moglia era sustituitu. Per senza ragione apparenti, di colpu si mette in bocca, cumencia à i culpèvule per tutti i peccati mortals, perchè ellu vai alluntanà finu à chiancià è chianci. E crede ch'è aghju intesu tuttu per fà e so cumpagnie. "Sì, sta stampa hè tipica per parechje famiglia induve sò espertevi un zitellu". U corpu di a mamma hà cambiatu ghjornu di u ghjornu, l'hormone si ribillanu, è micca solu i capriccii, ma ancu cercanu, è Chì ghjè l'offisa più cumuna per e donne incinta è cumu puderà amparà à esse più tranquillu è parienti più toleranti? Cumu ùn dettu esse nervuus durante a gravidanza è sempre un ottimista?

Duna manera!

In u carru di u metro hà entre una ghjuvanetta cù un vastu panicu, cù un codice di aspirazione, ma i passageru chjappu, cum'è un sughjettu s'attavate, o indiffirmente distruggeru l'ochji. Molte parechji futuri dì chì ùn hè micca cusì duro per affichà, hè insulte per capiscia chì l'altri omi trattanu cun indiferenza. Hè all the more displeasing, quandu, in l'intrada da u caru, una "donna incinta" stata sopra à quelli forts è chjapelli sottumessu à u sediu cù u tipu di campioni. Lamentablemente, u nostru munnu ùn hè perfettu, è quandu avemu bisognu d'aiutu, no tutti i rispundunu. In questa situazione, avete da piglià l'iniziativu è dumandate à u passageru per dà un postu - hè megliu di stà è fate in folla à u mondu sanu tutale, hà amparatu cumu dumandate l'aiutu per sè stessu. Molti futuri mariti raramente si rifieghjenu. imagine Sì ùn avete micca curaggiu à a vostra gravidenza, fate dunallu à ringrazià pè u bonu.

U Mari Marittimu

Ci hè ideali idei! E vanu à i buttuni, è fate, è lavoranu i piatti. Quarchi pari chì hè per dude cum'è per qualcosa raghjone chì più di l'altri ritenu da e so mòglie. A donna pregnant ùn cerca solu difetti in una relazione. Dug in elli, in u cumpurtamentu di u so maritu, arranle concerti da u scarrà. Manages u cumpurtamentu di una donna ùn hè micca un malignu malignu, ma l'hormone. Idda ùn hè micca cuntenta cù i so capricci. Per via di calmu, pudete pisà u orgogliu masculinu. Ricurdativi: tuttu ciò chì a donna dice chì cù amarezza è lacrime hè dictazione per riunioni hormonal, senza a so cuscenza. Literatu in una ora, quandu a futura mamma hà da calvinà, è u mondu prumà per ella in altri culori, sarà vargugnate di e parolle offensiv. U futuru patri hè megliu per abbandunà a donna propina è dite: "E aghju sempre tu". È i nuvuli si dissolenu. In ghjusti omi futuri volanu più attente è preoccupa, è quandu ùn pensate micca chì a ricèvenu, ci sò agravani chì creanu in i pratiche è scandali, ma ùn pudete scrive micca tutte l'hormone.Prova cumprenderà, vai per un psicologu. Puru ùn avete micca bè cura materna, è chì vulete truvallu da u so maritu, attentatu l'attinzioni di tali "cuncerti" è micca vulendu cultivà. E se si u maritu veramente ùn faci micca u megliu travagliu? Per esempiu, ùn piace micca quella sensazione, ùn aiuta micca aduprà traghetti pesci, ùn preoccupa micca di u nascita di un zitellu? I sperimentali cunsiglienu per svegliarete a responsabilità di u cunjetu, dicendu à a futura patrona nantu à i casi assuciati cù a gravidanza, più freti di fà falà da un puzik. Dienti chì u so cumpagnie di u zanellu, parla cù u zitellu, è poi u sensu pienu si svegliate. A so cumunicazione hè assai impurtante - per mezu di a so affettu hè natu. Se u vostru maritu ti piace à girà nantu à u lettu, pruvate di purtellà à a tenda da ogni modu. In fine, scrive una lista di cummerciale. Parechji omu sò più faciuli di attu "sicondu l'urdinamentu".

A me secunna matri

Sì, hè pussibule cuncpruntà cù u maritu è ​​cuncilie facilmente. Cù a so mamma, a situazione hè più cumplida. Eccu a paradossu: parechje donne sònniu di i so nabbri, ma à u listessu tempu ùn odè à i biddiglie quelli chì furnenu questa felicità à i so fieri. O ùn vogliu micca daverà u so postu, aiutà, incuragisce è sustene. In casu à a so mamma è, veramente, u mostru, hè megliu, per esempiu, di vive separatamente. È se ùn ci hè nisuna pussibulità, à seguitu astratti da a situazione, fate guardà u rancuri, cum'è per fora, ghjucanu u rolu di un observatore. È hè megliu per sparta l'ansiette entre elle è una persona neutru - un psicologu.

Hè necessariu di capiscia perchè a rilazioni di a filaria hè cusì crìtica. A rispunsabilità per stabilisce le cuntattu ùn si trova micca solu cù a "seconda madre", ma ancu cù a filaria. Solu devi esse ricordatu chì quandu vi vene à a casa di l'altru, ùn pudere micca impone i vostri reguli, avete bisognu d'aghjurnà à e reguli chì operanu quì. un ghjocu per a survival, una rivalità per un omu. In quessi casi, avemu averà di parlà. Hè bisognu à dì à a so mamma chì hà micca perdè u so figliolu. Ikkomposti: Ma nincite micca cun voi, hè ancu u vostru figliolu. In a maiò parte di casi, chì u munnu vigne in giru. dumandesi da a mamma di u maritu sò presa l'hostilità, ma creendu a vostra famiglia, retene a primi famìglie, cusì avete bisognu à rispittà u tradizione stabilita. Rete à l'annunzii di a mamma-in-law (ancu un abbuvule), pruvate calmly.Remember, A voti, invece di fervently difende a pusizioni, hè megliu risu: "Tutti vostri, Mariaa Ivanovna, sapete, ma dite, chì ghjè u bancu di marmellà frammanu? Cumpigliemu u tè. "Una attore famosa hà datu un bon esempiu di una ricetta per i boni relazioni cù a so mamma:" Quand'avu vinia prima à a casa di u mo maritu, aghju nutatu quantu i cuscini sò affissati è cumu A mamma hà avutu nutatu à questa, è disse: "Mi piacemu". Allora aghju trovu una strada di a mamma di u mo maritu, è avemu fattu amici.

I circonvenzii sò culpèvule

S'ellu si u so maritu guarda, è a sogni l'oru, a persona capricciosa gravidenta necessaria truvà una occasione per insulte in i circondi circondi o cumpurtamentu di l'altri populi. A causa di i lacrimi serve à qualse cosa: ùn chjama micca di u travagliu indifferenti i culleghji, u appartamentu hè aggradèvule, u clima hè aggradèvule ... Matrona è a mamma di sei figlioli Alena Lebedeva cunsigliata di e pregnant ... pi pensate micca solu di l'elli, ma à l'altri. I so fiammi blu di e donne incinta (questa parola bella - presumibule da l'idiom americanu per sentu blau - hè chjamatu u statu inestabile di i mariti futuri) ùn hè micca una ragione per esse una donna stanca sola.-Embarassi hè u più bellu tempu in a vita di assai donne. A matina futura spessu si pò esse cum'è un zitellu, è deve cura, cum'è un zitillù, ma l'altri persone persunanniu ancu cum'è un adultu è cumunicà in una piena di l'equitu. Da una banda, pò esse manca un sensu D 'altra banda, a donna pregnant si deve prisenza in casu, sughjate cunclusioni - se u so casu hè ghjustificatu.

Cuntenevi di sè è i vostri amare

In generale, ùn fate micca i sbagli, perchè i ricordi da u vostru gravidenza sò solu u megliu! Cuntenevi di sè è i vostri amare. L'Embarcazione hè u principiu di un viaghju largu ch'è avete a passà cù u vostru zitellu. Hè dunque hè megliu esse solu à ghjunghje è viaghjà. A mamma di u so maritu torna cunsequente cunsiglii è interferiscenu in u so stessu affari? Impressa à risponde perfettamentu à sta strada difficili in altì spiritu. Chì ci hè chjamatu, per spite l'ughjettu, per l'alegria di a mo mamma. U cambiamentu di l'attrazzioni hormonal durante a gravidenza pruvucarà una suscettibilité aumentada à fatturi sposti. Ùn importa micca ciò chì hè offisu, pensanu sempre in ciò chì avete l'angustia psicologica, prima di tuttu in sè stessu è u to figliolu. Pruvate d'ignurarà tuttu ciò chì pò causà emozioni negativi, è cumunicà more cù u zitellu.