Hygiene di i manu di i zitelli


Surely everybody at least once smashed the following statement chì tutte e malatie avemu da e mani brutta. Questa frasa hè ungiosgiunata, ancu chì ci hè una certa verità: se i mani sò annunziati per disinfruvati periode cù un prugne umitu è ​​lavatu, pò esse evitati parechji malatii. Se un zitellu crisciarà in una famiglia, da ch'ellu deve esse inseriti e reguli di a righjoni di e persone persunale da una ghjovana età, spicciamente per spiegà à u zitellu chì, prima di lavare, deve lavavvi mani.

Hè capacità per l'higiene di manu

Prima hè bisognu di sapè cumu di sicuru hè in i nostri sculi. Hè l'unni u zitellu spende assai tempu, volte ancu più di una famiglia in casa. In cunsiderà i oportunità chì sò dispunibili in i stituzi educativi, a stampa serà assai interessante. A maiò parte di e scole sò furnuti cù e cundizamentu necessariu per assicurà chì i studienti tenenu e mani. Per esempiu, vicinu à a tavula o direttamente in l'intrata, ci hè una fila di colpi, cum'è una toalla electrice, per quandu tutti i studienti prima di manghjà pienu lavà e mani. Ma ci hè una altra parte di e scole chì ùn hè micca furnutu cù e cundizioni tècnichi necessarii è i zitelli di a cafeteria scentulari à a tavola pusonu cù mani brutta, postu chì solu qualchi classi sò situati 1-2 lavamai. In such scuole di sapuniu, è ancu più cusì, e tovaglioli electrici sò fora di a question.

In lu kindergarten, u zitellu hè amparatu pi lavavvi mani, prima di sentu davanti à a tavula, è à a scola stu usu cun un accostu (a mancanza di cundizzioni) si pèrdite in modu irrevocibile. In tali casu, e stituzzioni stituzziunali è i corpi chì cuntrolanu u travagliu di l'istituti educate anu da esse cura di i zitelli in anticipu, è ùn principià micca per solu u prublema quandu si sviluppa una epidemica di e malatie intestinali.

Teaching and vaccinating skills for hand hygiene in children

U zitellu deveni esse studiatu e cumpitenzi di iegge di manu. Ma cumu per fà? U zitellu spiegà u passaghju à spiegà è hè pussibule per vede tutte u prucessu visualmente.

Cusì, per lavavvi mani facenu propriu:

Queste règuli sò cunnisciuti da parechji zitelli, ma arcuni di l'articuli ùn sò micca stati implementati. Tali l'uttene cum'è e so mani è i zuttate di i zitelli hè realizatu prestu, senza assai cura.

Prucessu di studiu

U prucessu di furmazione sanu sia realizatu secentzialmente è cumincià megliu da una età curretta. Un figliolu d'un annu averebbe pussutu avè una idea di i beneficii di l'acqua, sapori è puliti. Lavu u me babbu, lavatu, hè cunsigliatu per difende i so azzioni. Allora, in più di a so propria voluntata, u zitellu avete da capiscenu i beneficii di a fugliassi di i manu.

In l'annu u zitellu hè digià stante à fà stà à sè stessu, per quessa hè avvezziatu di cumincià à insignà cumu per lavà i so mani, i paisani sò ricumandati per aiutà u zitellu in situ situ faux. Dopu avè un ghjovanu di dui anni, pudete lavà a so propria manu. Mentri fugliate, l'amante di crochet hè stata vicinu è seguità u prucessu tutale. Se u zitellu ùn hè cuntrullata, u so bisognu à aiutà lavatu i mani in i posti in difficult-reach-reach (wrists, back). A vigilanza parenti è u cuntrollu pò esse debilitatu quandu u zitellu culpisci l'età di trè. À questa età, seranu abbastanza per verificà i successi di u zitellu pericu.

Ùn hè solu l'impurtante per u zitellu à insignà cumu lavatu i so mani, ma ancu per fate tuttu ciò chì hè pussibule per sè pensu à quandu impurtante hè lavà i so mani. U zitellu deve esse scantatu da i stori terribili chì, si ùn ùn lavbe micca e so mani, ellu pò sbocca. U picciottu volte volte più intelligente da l'adulti, perchè succede rapidamente e so propiu cunclusioni. È se u zitellu ùn si mancava un lavatu di mani è ùn avete micca malatu, pudete decide chì tutti i stori sò fictitichi, è e so mani ùn sò micca necessariu di lavà.

Perchè un zitellu, lavamuzza di mani era di un prucessu di ghjornu naturali, u listessu cù vestitu, pittannu. Ricurdà à u zitellu chì ogni volta dopu à andà in u bagnu, camminendu, ghjucanu, avete bisognu di lavari i mani. In più di stu zitellu vole dì chì ùn hè micca bellu di caminari cù mani brutta. Mustrà sempre chì lavà a manu hè impurtante è avete bisognu di usà u vostru propiu esempiu.