Pasqua classic, ricetta

U tempu di preparazione: 5-6 ore
Tempo di cucina: 30 min. + 10-12 ore
Serviti : 5-6
1 sirvutu: 1175 kcal. Proteini - 38,2 g, grassani - 106,4 g, carchi di carattati - 16,2 grammi

Ingredients:

Preparazione:

  1. Furmagliu cuddaru (preferibile da magre) imbruttatu in una gasa neve è mette per 5-6 ora sottu pressione per rinfurzà l'excrementi umidità. Pigliate à sente cun un prugnu.
  2. Pour some of the cream in un tavulinu, agghiunce e grizzzzori, stir.

    Pasqua classic, ricetta
  3. A crema restante deve esse calcinata in una pienza senza fucure. Beat with whisk. Continuate a pallasso, aghjunghjendu a crema cù e anghie u coccu nantu à caldu bassa, finu à chì a crema spensa, 4-5 minuti. Eliminate da u calore è permette di cool.
  4. Manteci cù u zuccherinu biancu. Aghjunghjite a crema engrescita, a mantra cù u zuccherinu è u zucchero di vellerie in u casgiu scurdatu. Battaglie cun un mezcladoru finu à un prussidu, forme massiu homogenee.

    Pasqua: ricetta classic
  5. Raisin a rinfuzzina è secca cù una toalla o pilucone. Finamente chop the cucumbers. Aggiunate i panii, frutti cunfitti è u zucchero di vellerie in a massa di curdula è aghjustanu bè, per ciò chì l'additivi sò distribuiti equitativi.
  6. Stallà u culu di u sardine cù una gasica pocu umda. Questu hè necessariu per a Pasqua per esse facilitatu da u mozzu. Estremamente fugliate u furmulariu cù a massa di curdula, coperta cù un petit platinu, mette sottopenni l'aghju nantu à u frettu per 10-12 ore. Pigliate a Pasqua di a frigoristica, viaghjà più nantu à u piattu, piglià u pascicliu prima, da gasu. Découvrir la Pasqua cun frutta candita o frutta candita.

  7. In Pasqua puderà non solu frutti cunfitti, ma ancu frutti secchi o cunfittati. Tuttu avissi da essa finamente picatu.

Bon appetit!


Leghjite puru: