Cundite per a pelle secca in l'invernu in casa

Comu a cura di a pelle seca in u piriodu di l'invernu, truverete in l'articulu di "Coghju pè a pelle seca in l'invernu in casa". Cù l'accuminzamentu di i friddi causati à i cambiamenti di temperatura, i vapi sottura di a superficia di u pelle, u supply sanguine hè indibulita è u metabolismu hè ridduzitu. L'epidermisa hè sfulatu è hè deficiente in umida è nutrienti.

A pelle torna pallida, lethargic, secca, ùn hè sbuchjata o irritazione. Hè cugnumatu chì in l'inguernu i glubuli sebtiusi, respunsabile, cumpresu per a furmazione di u mantellu lipidiculi, travagliu pocu cun ardori. E, in u risultatu, u tipu di pelle cambiassi un pocu - in l'invernu hè più propensu à a siccità (ancu in u casu di a pelosa oleosa). Stu fattu si deve esse tuccatu in quandu selezziunate ogni ghjornu. In più di a siccità, parechji si face cun un problema cum'è una allergià fredda. Appressu comu un raccordaghju nantu à a faccia, i piene è i mani, ricordati di un nettle burn. À i spazii effettui ci hè vermiculite, blisteri, e inzuccarà, è tuttu questu hè accumpagnatu da pruvede sughjettu. Questa "trouble" pò assicurà ancu cù una minima gota in a temperatura. Dopu qualchì ora, i pidali sparanu. Per evitari un problema, avemu recommending stimulating the forces protettivi di a pelle.

Quandu, in ogni mumentu di l'annu, l'assistenza in casa hè stata di trè passeti principale: purtii purificati, hidratanti è nutrimentu. U prughjezzioni umidità in invierno hè megliu per posponà a sera. A fase aqueous di tali prudutti in u fredu friquisci rapidamenti in a superficia di a peddi è si trasforma in cristalli microscòpichi chì ponu danari l'epidermisa. Hè per quessa chì in a staghjunazione fridda hè cunsigliu per utilizà creams nutriti di u ghjornu, è di a notte, dopu a purificazione, - intensive intensamente a moisturize a pelle. À a matina, micca menu di a meza ora dopu a ghjernate, hè necessariu d'applià creati nutritivi o particularmente "invierte" cù un cuntenutu elevatu di l'olii vegetali è cumpunenti chì componenu u fattore naturali d'hidratazione (NMF) per mantene u nivellu di idratatore naturali di a pelle. In u sfetsata di l'ingredienti nutrizionale: l'oliu Karite, i cereali, l'amanduli, l'olii vegetali, a gelatina, a cera di a cera. U vistimentu, in tempura fredda, applica i prudutti faciani in parechje strata: prima u serum, da a crema - hè megliu se sò a stessa marca. Prima di applicà a crema, fegate i pasticci di i dete contr'à l'altru, perchè u flussu di sangue. Allora l'agentu serà assurbatu da a so bestia. Ùn si scurdanu di u collu è a regione di décolleté. Puru troppu ancu di u friddu di l'inguernu, è sottu à u collu u bufalini, a pelle hà si debiliteghja è sferisce.

A pelle di e mani cuntene cinque volte volte umida di l'uce di a fàccia è u corpu. È sferisce, e cundizioni climatichi avversi, cuntattu cù l'acqua è di i detergenti più affettivu, facenu seccu è rusticu. In l'invernu, a pelle hà vistu maiò, in più di l'usu di criatori spiciali, deve ricurdà assai punti impurtanti. Utilice guanti prima di abbandunà a casa perchè a transizione da u caldu à u friddu ùn hè micca cusì forte. Evite l'acqua fredda - i causazione di frostbite è chjovi di u calor, à quale e mani sò particularmente sensitivi. Assicuratevi d'appiccicate a crema di ucezu duie volte à ghjornu: in a mane, prima di sorte nantu à a strada, è à a sera, prima di caminari di dorme. Ancu sì u pensamentu di u moisturizer hè cunsigliatu di utilizà dopu à ogni cuntattu cù l'acqua. Ùn vi scurdate di voglie i vostri unghie cù crema, anu troppu ancu di a desidratazione.

A texturizazione curretta di a crema - una nutritiva è bien assimilata - ùn deve micca lasciatu nantu à e to mani. Una teste petite: aghjunghje un debitu in a pagina di u ghjurnale: se una tina hè stampata nantu à questu, allura a crema hè troppu grassu. Quante assai donne chjudeanu chì a pelle di u corpu è e mani perde l'elasticità è si sò secci. Questu hè duvuta à a crescita di a pruduzione di l'hormone estrogenu. Per esse in mal ucommerce, hè bisognu di eddu un boni suffertu d'acqua è a moisturize a pelle cù preparazione fatta da ingredienti naturali. In l 'invernu, per i cura di e mani, hè megliu preferitu à i medie chì contientanu glicerina è l'olii vegetali (Karite, oliva, oliu di girasole). Quessi cuntenenu più priziosità per i grasi di a pelle, necessariu per a furmazione di una barriera protettiva. A attenzione particulari avissi a pagari a glicerina. Ci hè chì, in u corpu umanu, ci sò "agenti speciali" - trasporti di proteins aquaglycerolorines, chì assicurendu a penetrazione di glicerina per a partenza di e cell membranes. Hè a glicerina ùn hè micca solu à un ingredientu di a pelle, ma di più necessariu. Lips sò incapaci à pruteggiri di u friddu, perchè anu mancatu di glànduli sebacies. A so struttura hè cum'è prima a struttura di l'ochju. L'abitudine di làmpule di labbra è bagnate in u ventu li fa ancu più vulnerable. Pigliate cusì un regula per mantene a manu di liparii higienica in manu. Per disperse di i celluli mortos, applippià cumu toccu à i labbra ridutta a fina fina, è di vaghjime à aghjunghje - bagnu alimentu cù un capu finitu, cum'è una mascara faciale.

Avà sapè cumu a cura di a pelle seca in l'invernu in casa.